Az órák elteltével az aulában vártam Jaehora. Nem kellett sokat várnom, hamar megpillantottam a barátaiközt. Mikor meglátott elköszönt a barátaitól és felém igyekezett.
- szia, mehetünk? - fürkészte arcomat.
- szia, igen. - bólintottam. Megfogta a kezem és elindult ki az épületből. Döbbenten néztem rá, de hagytam, hogy fogja. Az út csendben telt. Ő sem szólt és én sem szóltam. Oda értünk a pályára, én leültem, ő pedig elővett egy labdát. - miért szerettél volna találkozni? - néztem fel rá.
- csak meg szerettelek volna ismerni. Az osztályban a fiúk annyira beszélnek rólad, hogy a kocsik kezdenek a háttérbe szorulni. - pattogtatta a labdát.
- komolyan? Rólam van szó a ti osztályotokban? - nevettem el magam. - a kocsik érdekesebbek.
- a lányok is kezdenek féltékenyek lenni. Ők dobták rátok a kosárlabdát.
- de nincs semmi érdekes tény rólam, amit annyira ki lehetne vesézni. - ráztam fejemet.
- a szépségedről van szó mindig.
- ohh legalább valakik szerint szép is vagyok. - néztem elismerően. - és te miért jöttél át ebbe a suliba?
- költöztünk, te?
- az előző iskola..nem volt pont megfelelő. - néztem rá mosolyogva.
- értem..- dobta felém a labdát. - tudsz kosarazni?
- általános iskolában jártam negyvenöt percet kosárra. - kuncogtam, amire ő nevetni kezdett.
- akkor nem tudsz, gyere, megtanítalak. - húzott fel kezemnél fogva.
- nem kell, elvagyok én a kispadon is. - tiltakoztam mosolyogva.
- de, na gyere. - húzott a palánkhoz. Kezembe adta a labdát és arrébb állt egy kicsit. - dobd bele. - biccentett a palánk felé. Bólintottam és megpróbáltam belecélozni a kosárba, de visszapattant. Aprót sikítva guggoltam le, hogy kikerüljem a labdát. - nyomi. - hallottam Jaeho szórakozott hangját.
- nem vagyok az. - álltam fel.
- aha. - nevetve futott a labda után.
- én ehhez kicsi vagyok. - fordultam felé, mikor visszaért. Furán néztem rá, amikor leguggolt elém. - most mit csinálsz?
- ülj fel. - veregette meg a vállát, közben rám nézett.
- biztos nem. - nevettem el magam.
- na, gyere. - mosolygott ő is. - elbírlak. - vonta meg a vállát. Egy ideig álltam ott és pörgött az agyam azon, hogy felüljek a vállára, vagy ne. Bíztatóan mosolygott. Bólintottam és felültem rá. Lassan állt fel, fogta a lábam, nehogy leessek. Oda sétált a palánkhoz. Feldobta a labdát nekem, én pedig beledobtam a kosárba. Ő elkapta és visszaadta nekem. Egy ideig így játszottunk, majd lassan ereszkedett le guggoló helyzetbe. Leszálltam róla és a padhoz sétáltam.
- sokkal jobb a talajon lenni. - ültem le a padra. Jaeho is leült, elővett két palack vizet, az egyiket felém tartotta, a másikat felbontotta. - köszönöm. - vettem el. A táskámból a mobilom kezdett csörögni. Elnézést kértem és kihalásztam a táskából a telefont. Minho keresett. Arrébb sétáltam és felvettem. - szia.
- szia, itt vagyok az iskolánál fél órája, de te sehol. Hol vagy? - hangja ideges volt. Basszus...
- bocsánat, elfelejtettem szólni, hogy az egyik barátommal lejövünk kosarazni. Itt vagyok a kosár pályán a sulitól nem messze.
ESTÁS LEYENDO
A nyomozó/Lee Minho ff (Befejezett)
FanficLee Jia egy 17 éves lány, akit szülei terrorban tartanak. Egy nagyobb vita közben, amikor az apja a szokásosnál erősebben üti meg, erőre kap és megüti az édesapját. Ami nagy hiba, ugyanis elkergetik otthonról. Jobban mondva ő fut el az apja elől...