25

12.5K 805 75
                                    

Çarşamba
03.16

Devrim: İyi misin?

Eray: Seni ne ilgilendirdi?

Devrim: Ayıp oluyor Eray.

Eray: Ayıp yatakta olur aq.

Devrim: Yatağa mı geçelim? Ne demek istiyorsun?

Eray: Devrim, ne yapıyorsun abi?

Devrim: Ne yapıyormuşum?

Eray: Ben anlasam sana mı sorarım amk.

Devrim: İnsan gibi iyi misin diye sorduk. Gevşek gevşek cevap veren sensin.

Eray: Ulan hangi insanlıktan bahsediyorsun sen?

Devrim: Eray, yemin ederim ağzıma sıçıyorsun.

Eray: Ulan ben de bunu anlamıyorum işte. Eşcinsel olduğumu söyledim, iyi çocuksun kimi sevdiğin beni ilgilendirmez diye bir ton duyar kastın.

Eray: Utku bana eziyet ediyor diye kalktın çocuğun yüzünün anasını belledin.

Eray: Senin de adın çıkacak dedim, sikimde değil deyip artistlik yaptın.

Eray: Utku sana ibne dedi diye gittim dövdüm göt kafalıyı, geldin yine bana çattın. Umrumda değil ne derse desin diye beynimi siktin

Eray: Sonra bunların hiçbiri olmamış gibi gittin ikimizin öpüştüğünü söylüyor diye adamı yerden yere vurdun. Yetmedi benle iletişimi kestin.

Eray: Şimdi de gelmiş bana Eray ağzıma sıçıyorsun diyorsun.

Eray: Ulan asıl sen benim ağzımı umumi tuvalet gibi kullanıyorsun Allah'ın davarı!

Devrim: Bitti mi?

Eray: He amk bitti. (03.21)

Devrim yazıyor...

Eray: Destan mı yazıyorsun amk iki saattir bitiremedin?(03.32)

Devrim: Ulan konuşmayacaktım ama benim de bir sınırım var. Hayatımın am*na koyduğun yetmiyor gelip gidip atar yapıyorsun bir de. Ulan sana sus dedim, bir bok bilmiyorsun dedim. Ama nerde sende o algılama kapasitesi? O şerefsizi niye dövdüğümü merak etmiştin ya, söyleyeyim. Okulun arkasında sigara içiyordum yanıma geldi amk delisi. Laf attı, sataştı takmadım. İkimizin arasında bir şey varmış gibi gevşek gevşek imalarda bulundu siktir et Devrim, dedim sakin ol. Puşt hızını alamadı başladı seni nasıl becerdiğini anlatmaya. Ne yapacaktım oğlum? Ne bok yediğin seni ilgilendirir. Tamam o şerefsizle seni öyle düşününce midem kalkmadı değil, çünkü Utku bu amk. Tipine baksam öğüresim geliyor. Ama ne yaptıysanız sizin aranızda gelip yanımda arkadaşıma giydirmesine dayanamadım. Sonuç olarak ağzını yüzünü kırdım. O da gelmiş sana sallamış. Çünkü korkuyor aramızda bir şey olacak diye. Döl israfının ne seninle olmayı götü yer ne seni kaybetmeyi.

Eray: Niye ilk sorduğumda anlatmadın?

Devrim: Bilmiyorum amk. Çok sinirliydim. Dilim de varmadı hakkında anlattıklarını söylemeye.

Eray: Ne anlattı amk bu kadar sinirlenecek?

Devrim: Ayrıntılı özet geçti işte. O kadarını anlatamam.

Eray: Şizofren mi bu ulan? Hadi o şizofren amk, sana ne demeli?

Eray: Fındık kadar da mı beyin yok?

Devrim: Oğlum yine niye bana sardın? Anlattık işte aq bizim suçumuz yok.

Eray: Lan oğlum adam öpüşmemizi bile kaldıramadı. Haftalarca dayak yedim.

Eray: Sevişsek tenhada kıstırıp kasıklarıma saplardı bıçağı.

Devrim: Salladı yani beni kışkırtmak için?

Eray: Oltaya gelmişsin sen de.

Devrim: Ne bileyim oğlum ben ya.

Eray: E benle niye konuşmuyorsun bok herif? Benim ne suçum var?

Devrim: Of bilmiyorum Eray. Darlama yeter artık amk.

Eray: Keyfin bilir.

| Eray çevrimdışı.

Devrim yazıyor...

| Devrim çevrimiçi.

| Devrim çevrimdışı. 

sınır çizgisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin