Hallo!
Hier is weer een hoofdstuk!:D
Dit keer heb ik een POV van Nick gedaan, laat me weten wat jullie vinden!!:D
Foto is niemand minder dan.....:Nick Mitchell<3
_____________________________________________________________
Nick POV
Shit! Waarom ben ik hier in godsnaam heen gegaan. Nu ga ik echt te ver! Ik sta nu gewoon in een gekkenhuis te kijken door het raam naar Victoria en een vrouw die in een stoel zit met een deken over. Natuurlijk ga ik de kamer niet in, dat zou meedogenloos zijn. Ik zie hoe de 2 zitten te lachen, en Victoria lijkt nu echt gelukkig te zijn.
Als ik haar op school zie, zie ik alleen maar vuur in haar ogen. Ik moet me ook niet te veel mengen met anders man leven. Nu ga ik het bijna zielig vinden dat ze hier zit met die vrouw. Al moet ik wel toegeven dat die vrouw erg veel lijkt op haar. Misschien is het haar moeder wel!
Ik merk dat Victoria wil gaan opstaan en ik race naar de uitgang. Als ze me hier ziet gaat ze me vermoorden, en dat is zacht uitgedrukt. Maar ze heeft gelijk, ik moet me ook niet bemoeien met haar leven buiten school.
In school heb ik totale macht over haar, alleen weet ze het zelf nog niet. Maar ik weet dat het zo is. Oke van het bult gebeuren op haar achter hoofd vond ik zielig. Ik heb nog nooit een meid aan het huilen gemaakt, behalve in bed omdat ik zo goed was, haha. Maar nu is het weer game on, ik wil haar in me bed en dat ga ik ook halen.
Met mijn ogen gericht op de verschijning van haar die naar de auto loopt zie ik dat ze een glimlach op haar gezicht heeft. En een echte, niet een die ze mij altijd geeft.
Goed, ik haal haar nu op van huis en neem haar mee naar het feest. Er is nog genoeg tijd om te gaan feesten, dus kom maar op. Ze start de auto maar ik wacht nog even. Ik wil haar niet achterna rijden, want ze is een slimme meid en merkt dan dat ik hier was.
Ow misschien kan ik dit als chantage gebruiken! Ik zeg gewoon dat ze me moet kussen of ik vertel het iedereen. Ja dat is een goede. Of ik werp haar gewoon meteen het bed in.
Ik start de auto en doe de muziek hard op.
Als ik 15 minuten later bij haar huis aan kom staat de auto weer op de oprit en het licht in haar kamer is aan.
Hier ga ik dan.
Ik loop naar de voordeur en bel aan. ‘Hallo mevrouw Jenkins, ik zou Victoria ophalen voor een feest. Is ze al klaar?’
‘Ow lieverd, ik denk dat ze dat helemaal vergeten is. Ze is in haar kamer, je weet het te vinden’ Ik word binnen gelaten door Carlijn en loop snel de trap op.
Dit gaat ze niet leuk vinden, maar ach ik krijg altijd wat ik wil.
‘Hee Vic, ik kom je ophal…’
‘Aah, lul verdwijn uit mijn kamer!’ Ik trek snel de deur achter me dicht en sta weer op de gang.
‘Wat is er?’ Carlijn komt eraan gehold.
‘Uhm, ik stoorde haar met iets’ Zeg ik schuldig. Ha natuurlijk vind ik het niet erg dat ik haar stoorde terwijl ze zich aan het omkleden was, het was een mooi zicht. Niet dat ik er lang van kon genieten, maar toch.
‘Wat moet je, jij walging’ De deur word open getrokken en Carlijn kijkt haar met grote ogen aan.
‘Victoria!’ Achter Carlijn verschijnt haar vader Gabriel.
‘Hallo meneer Jenkins’ Zeg ik zo aardig mogelijk. Ha nu zit ze in de nesten.
‘Ik was me aan het omkleden en toen kwam die binnen, ik schrok’ Zegt ze schuldig.
‘Ow daar stoorde je haar mee!’ Carlijn loopt lachend weg en sleurt Gabriel mee.
‘Hee engel. Ik weet dat ik wat later ben, maar ik ben er’
‘Uh, ik ga niet mee meneer. Je bent niet de baas over mij’
‘Tuurlijk wel. Pak je slaap spullen en we gaan. Bel je vriendinnetjes maar dat je eraan komt. Ik wacht beneden 15 minuten op je. Je kunt dan leuk gekleed zijn en je tas hebben ingepakt, of ik til je op en zet je in de auto’
De deur klapt dicht en ik maak me weg naar beneden.
‘En ow ja, ik heb een nieuwe gordel voor je geregeld!’
Ik neem plaats op de bank waar Gabriel zit.
‘Ze is zich even aan het omkleden. Ze was het vergeten’
‘Wat had je over een gordel?’ Vraagt Carlijn nieuwsgierig.
Waarom zijn mensen altijd zo nieuwsgierig!?
‘Ow toen ze mee reed met me kregen we haar gordel niet meer los. Die zat klem in de vergrendeling. Nu heb ik een nieuwe zodat ze niet achterin hoeft te zitten’ Glimlach ik.
‘En je hebt niks gedronken?’ Vraagt Gabriel me verdacht.
‘Natuurlijk niet. Ik drink niet achter het stuur. En het is mooi dat ik haar niet meer thuis hoeft te brengen dus dan weet u dat ze gegarandeerd veilig is’
‘Hoe bedoel je?’
‘Heeft ze dat u nog niet verteld. Het is een groot feest waar we daarna in een grote zaal slapen. De meiden slapen bij de meiden en de jongens bij jongens. Er zijn ook ouderen aanwezig die een oogje in het zijl houden’ Stel ik hem gerust. Ha tuurlijk, ouderen op mijn feest. Never nooit!
‘Goed, ik vertrouw je’ Hij schud me de hand en lacht vriendelijk.
Als we nog even hebben gepraat over wat het adres is zodat hij weet waar ze is en over school zijn de 15 minuten al voorbij.
Ik wil me net excuseren om naar boven te lopen maar dan komt er een echte engel van de trap lopen.
Ze heeft een hoge kort broek aan met een rode bloemenprint erop en een soort witte bh aan met een dun beige vest erover. Haar haren zijn lang en zelfs een beetje gekruld. Ze heeft witte hoge hakken aan en haar lippen glinsteren door de rode laag. Ze is echt prachtig.
En nu snap je waarom ik haar wil, hierom dus!
‘Heb je je tas mee?’
‘Ja die heb ik mee. Pap?’ Aah ik weet al wat ze doet. Ze hoopt dat haar vader dit te overdreven of te sexy vind en dan mag ze niet meer gaan. Maar ik denk dat ik haar vader al heb ingepalmd voordat zij dat kan doen.
‘Veel plezier Vic. En breng je haar morgen veilig thuis’ Met een streng gezicht kijkt die me aan en ik knik als een lieve puppy.
‘Dan gaan we maar’ Grijns ik.
‘Doe rustig en zorg dat ze veilig is!’ Hoor ik nog achter ons. Maar ik begeleid haar al naar me auto waar ze in stapt.
‘Kut mijn tas!’ We zitten net in de auto.
‘Jammer dan’ Ik zet op alle deuren kinderslot zodat ze er niet uit kan. Ik ben niet van plan om nog snel haar tas te pakken, eigen schuld.
Boos gaat ze in de stoel zitten met haar handen over elkaar.
‘Als je maar niet denkt dat ik deze kleren voor jou heb aangetrokken. Ik hoopte zo dat mijn vader me niet meer liet gaan als die me in deze kleren zag, dus hou je kop’
Alsof ik dat nog niet doorhad lieve Victoria.
____________________________________________________
Stemmen en reageren!!:D
JE LEEST
Hi, I am the Badboy
Romance'Hee engel' Ik open me ogen om daar Nicholas te zien staan. 'Hee...' 'Ik zal me even voorstellen. Ik ben Nick en deze school is van mij. Iedereen doet wat ik zeg en wanneer ik het zeg. Ik hou niet van tegen spraak en ik krijg elk meisje die ik wil...