Hallo!
Sorry voor het wachten maar ik was druk met een nieuw verhaal! Jup echt waar een nieuw verhaal!:D En nee ik laat dit verhaal echt niet vallen!
Ik zal zover mogelijk doorgaan hoelang het nog echt leuk en interessant blijft! Maar ik denk niet dat er nog 10 meer hoofdstukken komen omdat ik niet wil dat het een langdradig verhaal word, snappen jullie mij?:)
Dus, hier is dan het nieuwe hoofdstuk voor jullie! Wat betreft het nieuw verhaal, daar ben ik al ver mee maar ik moet nog veel dingen veranderen zodat het een top verhaal word!
Samen met Nick in de auto zitten!<3
Veel lees plezier!
_______________________________________________________________
Victoria POV
Ik heb hem zo goed te pakken! Hij wil me. Ik wil hem ook graag maar dat laat ik niet merken. Ik wil zo graag een keer winnen dat ik vastberaden ben om dit te doen.
Toen Nick wegrende van de ontbijt tafel wist ik dat hij me ook wou. Het is heel lief van hem om te wachten, maar ik ben er klaar voor. Ik wil zijn lijf, zijn spieren, zijn gezicht, zijn alles.
Ik wil hem zo graag!
Nu zit ik met Jack in de hoek op de vele kussens. We kijken allebei naar West die rennend naar de auto gaat. Hij is te laat voor een afspraak, heel erg te laat eigenlijk.
We maken een paar grappen over hoe zijn date zal gaan maar komen al snel tot de conclusie dat het een dom blondje gaat worden.
'Dus Nick heeft echt gezegd dat hij wil wachten he?' Jack draait zich naar me toe. Zijn ogen staan vol nieuwsgierigheid. 'Ja, raar he' Geef ik hem als antwoord.
'Niet lullig bedoelt maar dat ben je ook waard Vic. Ik bedoel die vent heeft achter je aangejaagd als een schutter, je geïntimideerd als een dictator maar toch zijn jullie voor elkaar gevallen. Waarom eigenlijk?' Even kijk ik hem verbaasd aan maar snap dn zijn vraag. Hij wil weten hoe zijn vriend door een meid kon veranderen.
'Ik heb mijn touw uitgegooid en heb hem toen langzaam binnen gehaald, als een vis' Grap ik waardoor we allebei lachen.
Na ons gesprek die erg diep ging over zijn ouders en over de mijne besluiten we een spelletje te doen.
Als ik zat ben van het spel besluit ik om doei te zeggen tegen Nick. Ik zeg gewoon doei schatje of iets en loop dan weg. Hij gaat dit verliezen, ik niet.
Ik huppel de trap op naar Nicks kamer. Zachtjes doe ik de kamer open waarna ik Nick op zijn bed zie liggen.
'Hee schatje' Begroet ik hem. Meteen kijkt hij omhoog als hij mij hoort. 'Hee schat'
'Ik ga naar huis, ik wou even doei zeggen' Ik zet een paar stappen richting zijn bed als hij omhoog komt. 'Als je doei gaat zeggen door mij te verleiden mag dat' Grijnst hij met een arrogant gezicht.
Ik sla hem lichtjes op zijn schouders waarna hij me meeneemt als hij op bed valt. 'Ik zal je niet alleen verleiden, ik zal van je winnen schatje' Zeg ik verleidelijk als ik hem kusjes geef van zijn mondhoek tot zijn oor. 'Ik zie je aan de verliezers kant schatje' Met een hese stem laat ik de woorden uit mijn mond komen.
Onder me voel ik zijn lichaam trillen van verlangen. Ik heb hem zo goed!
Dit is echt leuk gewoon!
Ik sta langzaam op om naar huis te gaan, nou ja naar Fay's huis dan.
'Wacht' Hij word wakker van zijn shock als ik een zachte greep om mijn pols voel. 'Ja?'
'Ben je boos op mij omdat ik je geboorteakte door de wc heb gespoeld?' Ik draai mijn hele lichaam om. Deze vraag had ik niet verwacht. 'Nee Nick. En als je weet wie het zijn en het mij niet vertelt vertrouw ik op je. Maar wees eerlijk tegen mij' Ik zie zijn ogen schuldig naar me kijken. Zijn mooie bruine ogen laten spijt zien, spijt dat hij het weet. Zou hij het ongedaan willen maken? Dat hij er nooit achter zou komen wie het zijn?
JE LEEST
Hi, I am the Badboy
Romance'Hee engel' Ik open me ogen om daar Nicholas te zien staan. 'Hee...' 'Ik zal me even voorstellen. Ik ben Nick en deze school is van mij. Iedereen doet wat ik zeg en wanneer ik het zeg. Ik hou niet van tegen spraak en ik krijg elk meisje die ik wil...