Hoofdstuk 8

18K 606 57
                                    

Hallo!

Hier weer een nieuwe hoofdstuk. Ik vind het echt zo'n leuk boek om te schrijven! Ik word helemaal verliefd o Nick man! Hahaha.

Dit is een hoofdstuk, maar het heeft zegt maar meerdere delen. Dit is namelijk het feest, wat echt een lang stuk is geworden. Ik wilde niet dat het 11 pagina's op wattpad zou worden, want ik vind dat nooit fijn om te lezen, van die lange hoofdstukken.

Maar veel lees plezier!:D

Foto: Outfit Victoria!

____________________________________________________________

Victoria POV

Ik kan niet geloven dat mijn vader me in deze kleren mee heeft laten gaan! Het is al 22:30 en zo laat hij zijn dochter op pad gaan!? Niet te geloven. Als ik hem was had ik Nick er meteen uitgeschopt, weg met die arrogante zak.

Na een korte rit stoppen we bij een immens groot huis wat wel op een kasteel lijkt. Het heeft een grote poort en in het midden een fontein. Nick rijd langzaam want er zijn allemaal mensen die in het gras liggen. Wat is dit voor feest!?

'Stap uit'

'Woef' Ik krijg een grijns naar me toe geslingerd en ik maak een kots gebaar.

Ik wil hier helemaal niet zijn.

Hallo kijk eens voor je, kun je nou niet even genieten van een leuk feest.

Niet met hem.

Dan blijf je toch bij hem uit de buurt. Je zoekt je vrienden op en gaat met hun dansen en dan val je op de bank in slaap. Niks aan de hand. En als je niet wil blijven slapen loop je naar huis of ga je met de anderen mee. Niet zo aanstellen jij!

Oke, ik ga lol hebben.

Hij slaat zijn arm om me heen en ik walg nu al. Maar ik geef hem nog even aandacht en daarna ga ik opzoek naar mijn vrienden. Daar ga ik mee dansen en een leuke tijd hebben. Misschien hebben ze hier nog wat alcohol om wat losser van te worden en dan kan het feest beginnen.

We lopen naar de open deur en ik zie een grote hal voor me. Het heeft een grote marmeren trap naar boven en nog een verdieping hoger. We lopen door naar achteren waar de keuken blijkt te zijn. Daar is een 4 meter lange tafel lijkt het wel vol met drank. Dat moet ook wel want er zijn zoveel mensen hier. We komen er nauwelijks doorheen. Maar Nick weet al snel 2 glazen drinken voor ons te hebben en ik drink het op. Zo word ik wat losser en kan ik meer lol hebben.

'Zo zo, iemand heeft er zin in'

'Zolang ik jou kop maar niet zie' Bam dat is dan 1-0

Hij loopt even naar zijn vrienden die over mij aan het praten zijn, dat zie ik. Ze wijzen naar me en ook niet echt onopvallend. Maar ik weet dat ik er leuk uitzie, dus ik laat ze kijken. Al snel is hij weer terug met de grootste grijns op zijn gezicht.

'Kom we gaan shotjes doen' Ik sleur hem mee naar de andere kant van de tafel waar het wat rustiger is en zoek een lekkere uit. Ik heb geen zin om rustig aan te doen. Ik heb al 2 maanden niet gefeest, ik ga ervoor.

Meteen schenk ik 6 glaasjes is en Nick kijkt me met grote ogen aan.

'Kom op, word je bang?' Ik doe een kip na waarna hij snel een shotje pakt en hem leeg drinkt. Ik volg hem en al snel zijn de shotjes op.

'Bierpong!' Roep ik.

'Wat heb jij ineens' Lacht hij.

'Ik wil het naar me zin hebben. Nou vertel me eens waar bierpong is'

Hi, I am the BadboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu