I'm a bitch, I'm a lover, I'm a sinner, I'm a saint. Nope ik ben gewoon een Bitch:P
Lang leven de vrijheid:D
Oke omdat ik erachter kwam dat ik wel vaak clifhangers gedaan heb krijgen jullie nu het volgende hoofdstuk:D
Ik heb een klein stukje terug gedaan zodat je er weer in komt!:D
EN WOW!!! Ik keek eens langer naar Jack en hij lijkt echt op mijn broer....
OMG IEDEREEN ZO BEDANKT VOOR HET STEMMEN!!!!! JEEEEEEEJ!
WHUTTT!!! Al de hele tijd kijk ik of ik in de ranking van romantiek sta, en ik sta er nu gewoon in!!! IK BEN ZOOOO BLIJ!!!!! WHOOPWHOOP!!! #88 baby!!!!!:D:D DANKJEWEL!
Ik heb nu de drang om iedereen een brownie te brengen:) Ik weet niet waarom een brownie, kwam in me op:) Iedereen houd van chocolade!:D
Foto: West!!!!
Veel lees plezier!
_____________________________________________________________
Nick POV
'Hoelang ben je al vrijgezel?'
'Een week' Gemakkelijk haal ik mijn schouders op alsof het me niks doet. Ik kijk de ruimte in als ik zie dat alle ogen op ons gericht zijn.
'Wie maakte het uit?' Haar groene ogen kijken me bang aan. Waarom zijn mensen nog steeds bang voor me? Ik ben een anders mens geworden, echt waar!
'Ik' Zeg ik kort. Boos kijk ik in haar ogen als ik mijn wenkbrauwen naar elkaar toe trek. 'Ze kon me niet vergeven voor alles wat ik haar heb aangedaan' Ik kijk achter haar waar een groepje meiden nerveus toe kijken.
Ik weet dat ik mijn stem luider moet maken maar dit is een moeilijk stuk voor me.
'Wat heb je haar aangedaan?' Nieuwsgierig kijkt ze in mijn ogen alsof ze het antwoord echt niet weet. Natuurlijk weet ze het antwoord wel!
'Ik...Ik' Ik moet niet goed uit mijn woorden. Kort kijk ik weer de ruimte in en maak mijn zin af. 'Ik loog, ik dreigde, ik eiste' Ik kijk beschaamd omlaag omdat het ook nog echt waar is. Waarom nou weer!?
Ze neemt een stap achteruit waardoor ze bijna valt. Ik leun snel naar haar toe om haar op te vangen. Mijn armen vangen haar kleine lichaam makkelijk op waardoor onze gezichten erg dicht bij elkaar zijn. Eigenlijk te dicht voor mijn gevoel maar ik doe het toch. Het moet.
'Dat klinkt als jou ja' Snel trekt ze haar lichaam uit mijn handen en staat op een afstand van me.
Een pijn gaat door mijn hart als ik merk dat ze gelijk heeft. Ik ben echt zo. Nee. Nee, ik was zo, ik ben veranderd.
Ik wil niet meer achter meiden aanzitten, ik wil maar 1 iemand.
'Dat heb je goed' Dreigend kom ik naar haar toe met een grote grijns op mijn gezicht.
Je hoofd leegmaken Nicholas, hoofd leegmaken. Ik verander mijn houding die ik eerder altijd had, de badboy.
Als ze de muur achter haar voelt zie ik angst in haar ogen. Ze is bang, goed zo meid.
'Ik weet dat je me wilt. Claire' Ik kom tegen haar lichaam aan staan als ik haar zachtjes tegen de muur druk.
Ik voel haar lichaam verstijven van mijn aanraking. Ik leun mijn hoofd naar haar nek toe en fluister. 'Ik ben helemaal van jou' Ik plant een kusje op haar nek met mijn ogen dicht.
JE LEEST
Hi, I am the Badboy
Storie d'amore'Hee engel' Ik open me ogen om daar Nicholas te zien staan. 'Hee...' 'Ik zal me even voorstellen. Ik ben Nick en deze school is van mij. Iedereen doet wat ik zeg en wanneer ik het zeg. Ik hou niet van tegen spraak en ik krijg elk meisje die ik wil...