Hallo! Jullie zullen mij nu wel niet mogen omdat het vorige hoofdstuk een clifhanger heeft als een olifant in de kamer. Maar ik wil echt even wat zeggen.
Ik heb een nieuw verhaal- waar ik heb eerder over had- online gezet!
Ik wou eerst wachten maar ja... Ik heb geen geduld:)
Dus ik wou even zeggen dat ik een nieuw verhaal heb!
Het heet HUGO BOSS VS Me.
Ik zelf vind de titel echt leuk. Het is gebasseerd op HUGO BOSS het merk, snap je hem!
Nee oke ik zal het uitleggen.
Het verhaal gaat over een miljardair (Cliché Dieuwke!, i know) en zijn assistent (wow nog verassender!:o).
Natuurlijk is de miljardair erg knap (No shit sherlock) en arrogant.
Ik besluit even om een stukje ter introductie hier te zetten.
Ik beloof dat jullie morgen het volgende deel van dit verhaal krijgt!
Als je mijn reclame over mijn verhaal niet wil lezen, kun je altijd weg klikken en naar het volgende hoofdstuk gaan zodra het erop staat, no hate:)
____________________________________________________________
Als je dit nu leest zonder het dik gedrukte te lezen zou ik je aanraden om het te doen.
DIT HOOFDSTUK IS NAMELIJK EEN INTRODUCTIE VAN MIJN NIEUWE BOEK! LEES HET DIK GEDRUKTE!!!
Het grote gebouw waar ik voorsta lijkt zich te bewegen zodra ik mijn ogen naar boven laat glijden. Het is zo groot dat ik wed dat je boven over de wolken kan kijken!
Ik sta voor een luxe gebouw helemaal bedekt met glazen muren. Het zijn niet echt ramen omdat je er niet doorheen kunt kijken, maar het lijkt er wel op.
Ik probeer nog eens omhoog te kijken zonder duizelig te worden maar ik faal. Het is gewoon zo hoog!
'Oef!' Met een harde knal lig ik op de grond. Godverdomme!
'Kijk uit waar je loopt heks!' Ik kijk op naar de ongelukkige wezen die me zonet heks heeft genoemd. Die gaat zo geen 24 uur meer leven.
Ik duw mezelf woedend van de grond en kijk meteen in twee vuur spuwende groene ogen. 'Yeeez, kijk zelf uit oversekste worm'
Zijn ogen knijpt die tot spleten als de rook uit zijn oren komen. Zijn warrige donkere haren liggen sexy op zijn hoofd met gel erin. Zijn kaaklijn is strak als hij zijn kaken op elkaar bijt. Ik ruik een overheerlijke geur.
'Hoe durf je me zo te noemen!?' Hij spuugt de woorden naar me toe alsof het kanonnen zijn. 'Geen zorgen, ik noemde JOU niet zo, ik bedoelde de grootte van je lul'
Ik zie zijn hoofd rood worden als hij een stap naar me toe zet. Ik weet heel goed hoe ik iemand moet boos maken.
'Als ik je ooit zie' Hij spreekt de woorden rustig maar met afschuw uit. 'Dan laat ik je oppakken en zorg ik ervoor dat je nooit, maar dan ook nooit meer vrij komt' Zijn toon is diep en dreigend.
Even schrik ik van zijn woede uitbarsting maar verberg het snel. Ik ben voor niemand bang, ik kan iedereen aan. Een wijze les van mijn vader die ik overal mee heen neem.
'Try me!' Ik pak mijn tas van de grond en loop met grote passen richting het gebouw. Ik wed dat mijn gezicht zo rood is van de woede dat ze me zo als verlichting achter de ramen kunnen zetten.
Ik loop boos om het gebouw heen om tot rust te komen. Moet hij nu net komen om me helemaal op te fokken zodat ik mijn interview verpest, mooi niet!
Ik sla tegen de bank waarop ik zit. Ik heb nog een half uur voor het interview, ik kan het wel.
Ik adem in en uit met grote happen. Gewoon rustig blijven en lief lachen.
Als je ze niet mag, niet meteen slaan maar eerst nadenken, had mijn vader gezegd nadat ik een bitch op de middelbare school had geslagen.
Ik sluit mijn ogen om alles op een rijtje te krijgen. Wie denkt die wel dat die is, pff.
Na een kwartier sta ik dan op en loop snel naar het gebouw. Het is niet beleefd om 5 minuten voor tijd aan te komen, daarom heb ik ervoor gezorgd dat ik mooi op tijd ben.
Ik graai in mijn tas naar mijn mobiel als ik het gebouw binnen loop.
Waar is het!?
Gefrustreerd open ik de tas verder om mijn telefoon te vinden.
Alle pompoenen op een zeeschip in Hawaii! Die ongelooflijke eikel heeft mijn mobiel kapot gemaakt toen ik op de grond viel!
Ik ben zo boos nu! AAAAAAARG!
Snel kijk ik om me heen of ik die eikel nog zie, maar zonder geluk. Het is druk in de lobby van het immens grote gebouw. Ik zie allemaal mensen in mooie kleding, maar niet diegene die ik zoek.
Hoe groot is de kans ook dat hij hier toevallig rond loopt nadat ik hem op straat ben tegen gekomen.
Hij werkt hier vast niet eens, laat staan dat die in dit gebouw is.
Ik bewaar mijn woede voor later bij de training met mijn vader. Ik zal hem eens lekker in elkaar gaan slaan. Ik zal alle woede uit me slaan die ik in een klein half uur heb opgebouwd, en dat alles door een ongelooflijke eikel.
Mijn mobiel kapot maken, wie denk je wel dat je bent.
Ik loop zo kalm mogelijk naar de receptie waar ik me meld en meteen door kan lopen naar boven.
Ding! De lift laat merken dat we er zijn, en mijn hart gaat te keer. Ik moet deze baan echt krijgen of ik ben gedoemd. Ik heb het zeker nu nodig, nu ik een nieuwe mobiel moet kopen!
'Hallo mevrouw Walton' Een vriendelijk uitziende blondine van rond de 20 begroet me vriendelijk.
'Meneer Persson verwacht u over 10 minuten, neem plaats als u wacht' Ze wijst met haar vriendelijke glimlach naar de luxe stoelen die rechts van de ruimte staan.
Ik ga zitten als ik nog eens mijn CV en sollicitatiebrief overneem. Dit mag ik echt niet verpesten!
'Meneer kan u nu zien mevrouw Walton' Ik schrik op als de blondine bij me komt staan. Stil loop ik achter haar aan om mijn interview te gaan houden.
Ik ben er klaar voor, niemand kan me dit afnemen. Nou ja eigenlijk wel, heel veel mensen maar nu moet ik positief denken!
'Succes' Ze fluistert bijna zo zacht dat ik het bijna niet kan horen. Ineens heeft ze een meelevende blik in haar ogen wat me een beetje bang maakt. Waarom kijk je zo naar me!?
Zacht opent ze de deur met haar perfect gemanicuurde handen.
'Aaah Yeez!'
_________________________________________________________
Dit was de introductie van mijn nieuw verhaal. Als je het geen ene moer uit maakt ga je verder met lezen. MAar als je nou nieuwsgierig bent geworden, neem dan een kijkje op mijn profiel en daar staat die tussen!:D
Ik zou het erg leuk vinden als jullie mijn andere boek ook lezen, duhhh
Dankjewel!!:D
JE LEEST
Hi, I am the Badboy
Romance'Hee engel' Ik open me ogen om daar Nicholas te zien staan. 'Hee...' 'Ik zal me even voorstellen. Ik ben Nick en deze school is van mij. Iedereen doet wat ik zeg en wanneer ik het zeg. Ik hou niet van tegen spraak en ik krijg elk meisje die ik wil...