Hallo!
En hier is het feest dan DEEL 2!:) Ik hoop dat jullie het leuk vinden:) Het volgend hoofdstuk word spannend dus bereid je er maar op voor:D
Foto is Victoria's jurk!
Veel lees plezier!
_______________________________________________________________________
Nick POV
‘Het gaat alleen maar over Nick! Nick dit, Nick dat! En wanneer gaat het over mij? Wanneer ga je vragen wat ik wil, wat ik voel of wat ik denk!?’ Boos rent ze weg en verdwijnt in de menigte.
‘Wat was dat, en waarom gingen jullie samen naar binnen? Waar is Shelby?’ Shelby is zijn date, maar ik zie haar nergens.
‘Nick, nu even niet. Ga plezier hebben met je slet!’ Boos draait die zich om en loopt weg. Maar dat laat ik niet zomaar gebeuren, ik wil een antwoord. ‘Wat the hell West!’ Ik grijp zijn arm waardoor die moet stoppen. ‘Ik vraag alleen maar wat het voorstelde, waarom is ze boos?’
‘Ik ben haar date Nick!’ De woede, verdriet en onmacht stijgen naar boven. Ik wist het, ik wist het al een hele tijd. Hoe goed hun met elkaar kunnen opschieten valt niet te missen. Ze maken altijd grappen met elkaar, hebben kleine ruzies en praten soms uren. ‘Jij ongelofelijke klootzak! Hoe kun je me dit aan doen!?’ Ik bal mijn handen tot vuisten, ik ben klaar om hem een stoot te verkopen. Misschien wel meer zelfs.
‘Anders was ze met Derek gegaan Nick!’ Ik laat me armen zakken en vouw mijn handen open. ‘Wat!?’ Vraag ik met ongeloof.
‘Ja Nick! Ze dacht dat je een spelletje speelde, en ze wilde niet verliezen!’
‘Waarom zou ze dat denken!?’ Ik zet een stap dichter naar hem toe, denk maar niet dat die nu nog weg komt. Ik wil alle antwoord horen die hij heeft.
‘Nick, jij domme blinde koe!’ Een spottende lach komt uit zijn mond. ‘Denk je nou echt dat Victoria door heeft dat je haar leuk vind. Ze denkt dat je het spel wil winnen!’ Spel? Ik speel al lang het spel niet meer, echt al weken niet!
‘Ze denkt dat je hier bent met Shannon om haar pij te doen. Ze wou je niet laten winnen dus vroeg ze Derek’ Hij neemt een stap achteruit en draait zich om.
‘Gefeliciteerd Nick, je hebt een prachtig meisje gemaakt in hoe jij bent’ De afgunst, woede en medelijden druipen van hem af.
Heb ik haar echt veranderd? Maar dat wilde ik helemaal niet. Alles wat ik wilde was haar lief hebben, haar in armen houden en nooit meer los laten.
‘Wat bedoel je!?’ Roep ik nog na, maar ik zie dat hij al weg is. Godverdomme! Dit is geen leuk feest aan het worden.
Voor afleiding loop ik naar de bar en bestel een aantal alcoholische drankjes. Wat kan mij het schelen dat ik nog niet hoor te drinken, ik heb al genoeg alcohol geproefd. En ik ben de zoon van Howard Mitchell, dus wat gaan ze me maken?
Lang, heel lang zit ik alleen aan de bar al mijn drankjes en shotjes leeg te maken. Dan voel ik plots een hand op me rug. Het is Shannon. Ow geweldig, dit komt perfect uit.
‘Wil je dansen?’ Vraagt ze met haar veel te veel make-up gezicht. Je ziet niet eens meer dat ze lacht! Kan ze eigenlijk wel echt lachen, ik denk het niet.
Dronken van de drank volg ik haar naar de dansvloer waar we een paar nummers dansen. Ze duwt zichzelf steeds tegen me aan, maar ik ga er niet op in. Ik heb geen behoefte aan dit gedoe, ik wil gewoon naar bed.
Maar zal Victoria dan naast me liggen zoals elke andere nacht van de week? Nee ik denk het niet.
Zuchtend kijk ik Shannon aan die echt haar best doet om er sexy uit te zien. Maar laten we eerlijk zijn, haar rode jurk haalt het lang niet bij de donkerblauwe jurk van Victoria.
Ze nam mijn adem van me weg toen ze naar me toe liep, zo mooi was ze. De stof die zo zacht leek zweefde over haar lichaam alsof ze een engel was. De hoge split in haar jurk wekte zoveel verlangen in me op, dat ik het bijna niet meer kon houden.
En dan dat perfecte gezicht van haar, zo prachtig. De mooie dunne laag make-up die ze ophad en de haren opgestoken in een warrige knot, goddelijk. Ze leek wel een godin, en ik wou haar god wel zijn.
Ik vervloekte Shannon diep toen ze ons moment verstoorde, maar ik liep toch met haar mee. Waarom? Dat weet ik ook niet. Misschien omdat ik mezelf in beeldde dat Victoria me mee trok. Maar dat deed ze niet. daar in tegen liep ze met West de trap af, en gaf hem zelfs nog een kus.
Uiteindelijk verlos ik mezelf van haar greep en loop zonder wat te zeggen van de dansvloer af. Ik ben toch niet goed in dansen, beter in drinken.
Ik zet mezelf weer neer op een stoel als de rest zijn gang gaat. Ik krijg niet veel meer mee, behalve een klein gevechtje. Maar het maakt me allemaal niet meer uit.
‘Pak je meisje bij de hand voor de laatste dans’ Hoor ik de DJ zeggen. Ach flikker toch op, ik heb helemaal geen meisje. De enige die ik wil, die wil mij niet.
‘Nick, je meisje staat alleen op de dansvloer’ Ik kijk boos op als ik Jack enthousiast zie kijken. ‘Ik hoef die slet niet’ Snauw ik hem toe.
‘Dn ga ik wel dansen met Victoria!’ Roept die in me oor. Meteen ben ik wakker en nuchter. Nou ja, niet nuchter.
Ik kijk om in de richting dat Jack ook kijkt. Ik zie haar verlegen op iemand wachten die haar mee neemt de dansvloer op. Ik wil net opstaan als ik iemand naar haar toe zie lopen. Van binnen grom ik als ik Derek om haar hand zie vragen.
‘Die lul’ Zeg ik tegen Jack en hij knikt.
Maar tot onze verbazing wijst ze hem af. Ik zie haar lieve gezicht heen en weer schudden en Dereks houding verandert. Ze wisselen een aantal woorden waarna ze mijn kant op wijst.
Even blijft mijn hart stilstaan. Wijst ze nou naar mij? En waarom wijst ze eigenlijk naar mij?
Nadat Derek weg is loop ik rustig naar haar toe. Elke stap die ik dichter naar haar toe zet doet me zwaarder voelen. Waarom? Omdat ik over enkele seconden de meid van me dromen ten dans ga vragen.
‘Mag ik deze dans dame’ Sierlijk maak ik een buiging en pak haar hand. Mijn lippen raken zacht de bovenkant van haar hand en kijk haar daarna liep aan.
Er ontsnapt een lieve en gemeende glimlach uit haar mond. ‘Tuurlijk mijn heer’ Ze maakt een sierlijke buiging naar me. Mijn hart stopt even, zei ze nou net mijn heer? Ja, maar ze bedoelt er vast niks mee.
We lopen hand in hand naar het midden van de dansvloer. Gespannen kijk ik om me heen, dit is het moment. Waarom heb ik nou weer zoveel gezopen!?
We gaan tegen over elkaar staan en ik sla me armen om haar rug. Ik voel haar armen zacht op me nek belanden, wat heerlijk. Er gaan prettige rillingen over mijn hele lijf. ‘Victoria’ Zeg ik onzeker. Nu is het moment, ik moet haar vertellen wat ik voel.
‘Nick’ Lacht ze zenuwachtig. Ze voelt het, ze voelt dat ik haar iets moet vertellen.
‘Ik moet je wat vertellen’ Ik sla even mijn ogen neer, maar kijk dan weer strak in haar ogen. Die mooie ogen die alle uitdrukkingen al hebben gehad. Van boos, opstandigheid en verdriet naar geluk, gekkigheid en enthousiasme.
Ze knikt langzaam maar vastberaden. Ik zet een stap dichter naar haar toe zodat onze lichamen tegen elkaar worden aangedrukt. Dit doet me denken aan de eerste keer dat ik haar zag. Ze maakte de perfecte opmerking naar me.
Uit de hemel! Schreeuwde ik door de klas.
Ik kom uit mijn moeder, maar bedankt voor het compliment. Ze gaf me een boze blik, maar ook speels. Vanaf dat moment wist ik het, ik moest haar hebben.
‘Victoria’ Begon ik lief. ‘Ik weet dat ik het niet makkelijk heb gemaakt voor je. Ik heb je lastig gevallen, pijn gedaan en misschien ook aangerand. Maar ik ben voor je…’ Voor ik mijn zin af kan maken gebeurt er iets wat ik niet had verwacht.
_____________________________________________________________________
Ik beloof jullie dat het volgend hoofdstuk langer word:D Okee een fijne dag gewenst:D x
JE LEEST
Hi, I am the Badboy
Romance'Hee engel' Ik open me ogen om daar Nicholas te zien staan. 'Hee...' 'Ik zal me even voorstellen. Ik ben Nick en deze school is van mij. Iedereen doet wat ik zeg en wanneer ik het zeg. Ik hou niet van tegen spraak en ik krijg elk meisje die ik wil...