Hoofdstuk 25

14.6K 507 62
                                    

Hallo! Weer een leuk hoofdstuk:D Nou ja leuk weet ik niet maar er is geen spanning tussen Nick en Victoria:D:D

Foto is Victoria!!:D

__________________________________________________________

Nick POV

De hele nacht lig ik zowat wakker. Wat heb ik nu eigenlijk allemaal gezegd? Waarom heb ik gezegd dat ik vrienden wil zijn? Dat wil ik helemaal niet. Nou ja, dat wil ik wel, maar ik wil meer. Ik wil veel meer van haar. Dus waarom heb ik het eigenlijk gezegd?

Soms hoor ik haar kreunen en gaat ze wat anders liggen, maar ze blijft in mijn armen. Ik sluit me ogen even als ik zie dat het al 3 uur is. Heb ik nu echt 3 uur naar het plafond zitten staren, of langer?

Ik val eindelijk in slaap met het meisje dat ik wil in mijn armen, maar ze wil mij niet.

Waarom heb ik dat nou weer? Ieder meisje kan ik krijgen, behalve degene die ik wil.

'Wakker worden, wakker worden, wakker worden' Krijst mijn wekker door de kamer. Voor ik hem uit kan drukken stopt het geluid en voel een warm lichaam over me heen buigen. Ik zet een glimlach op me gezicht en open me ogen.

'Hee' Glimlacht ze met nog slaap in haar ogen. 'Je moet je wekker echt vervangen, dit kan gewoon niet' Ze geeft me een kus op me voorhoofd. Ik voel haar zachte lippen op me voorhoofd, dit is nog eens wat om wakker te worden.

'Hee' Zeg ik met een ochtend stem en zie haar uit bed kruipen. Ze heeft nog steeds haar sexy lingerie aan, en wat is dat sexy! Het is de mooiste lingerie die ik bij een meid heb gezien, nou en dat betekent echt veel!

Ze sluit haar korte badjas, die ook heel sexy is en loopt de kamer uit. Even zucht ik en kijk naar het plafond, waarom kan ik haar niet krijgen?

Met z'n vieren zitten we aan tafel, waar alleen mijn vader nog maar kleren aan heeft. Meestal zit hij nog in zijn joggingbroek, maar dat vond hij niet gepast. Hij vond ook dat wij het moesten doen, een broek en shirt aan trekken, maar de uitdrukking op haar gezicht is te mooi.

Ze komt binnen lopen in weer een mooi setje kleren. Waarom staat alles haar zo goed? De zwarte broek zit strak om haar benen en past haar perfect. De vrolijke bloemen op haar shirt bewegen heen en weer als ze loopt en haar roze vest zweeft sierlijk achter haar aan. Ze is zo mooi.

'Goedemorgen' Zegt ze vrolijk en komt naar me zitten.

'Je wou niet sporten vanochtend Victoria, ik heb je niet gezien'

'Nee, ik lag te lekker om uit bed te komen' Glimlacht ze en ze geeft een snelle knipoog. 'Natuurlijk, die 2 hebben weer bij elkaar geslapen. Jullie lijken wel een stel, vergeet niet om me een trouwuitnodiging te geven. Ik heb volgende week wel een gaatje' Spot Jack. Ik gooi een aardbei naar hem, maar die ontwijkt die.

Stil eten we verder, tot dat iets me te binnen schiet. 'Vic, bij moeten na school wat doen. Maar we kunnen wel met 2 auto's gaan zodat jij thuis kunt komen' Meteen kijkt ze op en haar ogen worden wat groter. Verrast kijkt ze me aan, niet weten wat ze moet zeggen.

'Ik kan lopen' Stelt ze onzeker voor.

'Natuurlijk ga je niet lopen gek. Jullie nemen gewoon 2 auto's mee. Je bent een goede chauffeur'

We kijken direct naar mijn vader, hoe weet hij dat? En ja, ze is een goede chauffeur.

'Wat, ze heeft gisteren naar huis gereden' Hij neemt een slok van zijn koffie alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

'Ik mocht pas na een jaar in je auto rijden' Zegt West verontwaardigd.

'Dat was de eerste dag dat jij je rijbewijs had West. En trouwens, jullie nemen mijn auto's ook overal mee heen, dus mag zij dat ook'

Hi, I am the BadboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu