Hoofdstuk 36

15.5K 545 88
                                    

Hallo!

Ik hou echt zoveel van jullie reacties en ben super blij! Ook al zijn het maar 10 stemmen per hoofdstuk, mijn dag kan niet meer stuk:D (Dat rijmt, zal ik een dichter worden?)

Iemand vroeg me of Nick Bateman (Die ik afbeeld op de foto als Nick Mitchell) ook in films speelt zodat ze kan slijmen:P Haha dit vond ik een erg leuke vraag zodat ik weet dat ik niet alleen gek op hem ben. Maar onthoud dit, ik deel hem niet:D

Nick speelt in de volgende films:

Ethos: Een korte film. Ik kan die film niet op internet vinden behalve dat hij met een boo-staff een paar kunstjes doe, maar dat heb ik al zo vaak gezien:P Aaah ik word verwend. Nee maar serieus, ik kan hem niet echt vinden.  Sorry!

Hobo with a shotgun: De film gaat over een dakloze die iedereen aan gort schiet. Het is een soort scarymovie film. Nick speelt een gek-moordlustige-gestoorde- moordernaar. 

Tapped: Dit is een vecht film. Hij is de steun/ trainer van de hoofdpersoon die gaat trainen voor een gevecht in de kooi.

Ugly Love: Het is een roman en word verfilmd. Het boek is van Colleen Hoover, de #1 New York schrijfster. Het word verfilmd! Whohoo! De schrijfster heeft bevestigd dat Nick Bateman, Miles Archer gaat spelen. Dit is de piloot waar en ook de hoofdpersoon van de film! Het is een soort Fifty shades of Grey, maar dan natuurlijk minder heftig! 

Je zult dus veel van deze schoonheid zien, dat word zeker slijmen! Veel kan ik er niet echt over zeggen, maar de film is nog in de maak. Het is veel werk om een boek te laten verfilmen. Wel kan ik jullie vertellen dat er een teaser aankomt! Whoohoo we zijn blij:D

Wanneer de film uitkomt is nog geheim en de trailer ook, maar ik kan jullie geruststellen dat het echt de moeite waard is om te wachten:D:D:D Zelf heb ik het boek niet gelezen, maar ik heb bronnen die vertellen dat het heel 'hot' word. Wow ik heb bronnen, dat klinkt duur!

Oke nu ga ik echt niks meer zeggen want dat komt niet goed, haha! Jullie moeten tot die tijd genoegen nemen met Nick in dit boek, waar ook veel gebeurt! 

Als media heb ik een trailer van Ugly Love erin gezet. Dit is een booktrailer, dus bij elkaar gezet van een paar beelden, wat niet, ik herhaal niet Nick is! Het is een soort geimprofiveerde trailer. Deze is gemaakt voordat het bekend werd dat er een film uitkwam. 

Ik heb niks met deze trailer te maken, ik post hem alleen omdat ik het leuk vind:)

Nou genoeg over de films, we gaan terug naar het boek:) 

Ik heb er een lang hoofdstuk van gemaakt, omdaaaat ik zo lief ben:D Ik vind het onzin als ik dit door tweeën doe, want dan worden het 2 korte hoofdstukken en moeten jullie nog langer wachten:P

Veel lees plezier!

____________________________________________________________________

Als ik mijn tranen heb weggeveegd loop ik blij de kantine in en merk dat iedereen me aan staart. Sommige denken dat ik de nieuwe Queen Bee ben, maar dat ben ik niet. Ik heb nog nooit iemand gecommandeerd om iets voor me te doen. Ik heb gewoon veel vrienden erbij gekregen toen ik Nick aan de kant schoof en voor mezelf koos.

Natuurlijk is de hechte groep niks veranderd en de anderen zie ik niet zo vaak. Ze willen graag naast me zitten tijdens de lunch of in de les. Maar tijdens de lunch heb ik er nooit zoveel zijn in, ze zijn altijd zo aanwezig. Ik vind het helemaal niet leuk om zoveel ‘volgers’ te hebben.

Hi, I am the BadboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu