Hallo!
Sorry voor het lange wachten maar voor dit hoofdstuk ben ik gewoon echt nerveus! WTF man, mijn hart klopt nu gewoon terwijl ik dit type. Ik durf niet eens op publiceren klikken:P (serieus!)
Of je gaat dit helemaal geweldig vinden, of je gaat me nu haten. Het is aan jou de keus.
Nee maar serieus, ik ben echt nerveus. Ik wil niet te veel verklappen maar je snapt wel over welk deel ik het heb. Ik wilde gewoon iets onvergetelijks maken, snapje:$
Oke genoeg over mijn zenuwen, lees het maar gewoon en laat me alsjeblieft weten wat je vind! Ik ben echt heel benieuwd.
En als je het niks vind dan moet je het ook zeggen want ik kan het altijd nog "Minder" maken.
Owja, en ik denk dat het hoofdstuk nu toch wel zijn eind nadert. Nee geen zorgen ik denk dat er nog een stuk of 2 hoofdstukken komen.
Veel lees plezier!
__________________________________________________________
We zitten in de auto die West bestuurd. Papa zit voorin en Jack, Victoria en ik op de achterbank. Er komt een liedje op de radio en Victoria begint hard mee te zingen. Met het refrein begint ze nog harder te zingen en kijkt mij en Jack om de beurt aan. 'I'm a bitch, I'm a lover, I'm a child, I'm a mother, I'm a sinner, I'm a saint. I do not feel ashamed. I'm your hell, I'm your dream I'm nothing in between, you know you woulnd'tw want it any other way!'
Papa begint hard te lachen terwijl Victoria zichzelf op Jack gooit die opmerking tegen haar roept over de muziek heen. 'Je bent inderdaad een bitch' Roept hij geamuseerd. Niet dat Victoria er zich iets van aantrekt en gaat vrolijk verder met haar lied. Ze ligt nu met haar hoofd op Jacks schoot en gooit haar benen op de mijne. Ze rijkt haar hand naar boven terwijl ze haar gordijn aantrekt zodat ze meer ruimte heeft voor haar "optreden".
'So take me as I am, this may mean you'll have tob e a stronger man. Rest assured when I start to make you nervous and I'm going to extremes' Ze komt omhoog van Jack en gaat verleidelijk dichtbij me zitten. Ze kijkt me met haar prachtige bruine ogen aan en zwaait haar haar langzaam achter haar schouders. 'Tomorrow I will change and today won't mean a thing!'
Meteen voel ik haar lippen op de mijne. Haar lieve, zachte en perfecte lippen op de mijne.
'Sneller rijden West, we hebben hier een gek in de auto!' Roept Jack die kort daarna kreunt. Ik open kort mijn ogen en zie dat Victoria onder het zoenen haar been naar Jack heeft uitgehaald. Ik kan het niet laten om tegen haar lippen te lachen.
'Show is over!' Ze gaat weer normaal in haar gordel zitten en kijkt naar voren alsof ze net niet alles heeft gedaan wat ze net heeft gedaan. Jack en ik kijken elkaar snel met grote ogen aan en schieten in de lach.
Wat hou ik toch van die meid!
Huh wacht? Ja hou ik van haar? Ik bedoel ja maar echt houden? Ik ken haar nu al wel 8 maanden of iets, maar houden van?
Ja, ja ik hou van haar!
Blij stap ik uit en wil het liefste meteen naar mijn kamer maar Victoria heeft andere plannen. Ze is zo energiek en besluit op West zijn rug te springen als we van de oprit naar huis lopen.
'Wat krijg jij bij Fay te eten man!?' Roept West hard maar hij is duidelijk geamuseerd door haar goede humeur.
'Nou geen condooms in ieder geval!' Zegt ze lachend waarna papa, Jack en West hard moeten lachen.
Lachend schud ik mijn hoofd om haar "subtiele hints" en volg West met Victoria op zijn rug naar binnen.
Ze springt van zijn rug af en rent naar de keuken. 'Wat heeft die meid!? Je hebt net iemand anders gezoend en ze gedraagt zich net alsof je haar ten huwelijk hebt gevraagd' Komt West naar me toe.
JE LEEST
Hi, I am the Badboy
Romance'Hee engel' Ik open me ogen om daar Nicholas te zien staan. 'Hee...' 'Ik zal me even voorstellen. Ik ben Nick en deze school is van mij. Iedereen doet wat ik zeg en wanneer ik het zeg. Ik hou niet van tegen spraak en ik krijg elk meisje die ik wil...