Hallo!
Daar ben ik weer met een nieuw hoofdstuk:D
Zijn jullie blij? Stem dan eens of alweer op mijn hoofdstukken, dan word ik ook blij:P (slijm slijm).
Maar even serieus, ik vind het echt super als jullie stemmen of reageren op mijn verhaal! Ook al zeg je Ok, leuk! Ik ben er al blij mee:)
Nou veel plezier met lezen en de foto is hoe moet het ook anders, Nick! (staar naar de foto zolang je wilt!)
Veel lees plezier!
________________________________________________________
Als ik om 12 uur nog slaperig naar beneden loop hoor ik al geluiden. Ik loop de kamer in en zie West en Victoria op de bank zitten. Ze zitten tegen elkaar te schreeuwen terwijl ze een spel doen.
‘Loop nou achter me aan dan’ Roept ze naar West die een elleboog in zijn zij krijgt.
‘Je gaat de verkeerde kant op!’ Hij stoot haar aan waardoor ze bijna de controller verliest.
‘Helemaal niet, jij!’
‘Goedemorgen’ Zeg ik en loop richting de keuken. Wat een sukkels.
‘Goedemorgen!’ Hoor ik in koor achter me.
Ik groet Jack die aan de ontbijt tafel zit. ‘Hoelang zijn ze al bezig?’ Vraag ik als ik naar achter wijs naar de gekken op de bank.
‘Een half uur of iets. Het lijken net een stel kleuters’ Lacht hij.
‘En, is het vannacht goed gegaan?’
‘Ik heb gezegd wat ik wilde’
‘Goed, dan…’
‘Ze was wakker Jack. Ze heef alles gehoord’ Meteen krijg ik grote ogen naar me toe geslingerd. ‘Nee ik heb niet alles gezegd’ Zeg ik dan snel.
‘Ga je dat nog doen? Kijk naar haar’ Snel draai ik me waar ik haar zie zitten. Lachend op de bank met West. Geconcentreerd kijken ze naar het scherm terwijl ze wat grappen over elkaar maken. Soms krijgt West een speels tikje of stoot, maar hij blijft lachen.
‘Nee, ze heeft nu andere dingen aan haar hoofd’
‘Wat ben je afgeleid man, is er wat?’ Jack kijkt me strak aan. Ja er is wat, ga ik dat hem vertellen, nee!
‘Koppig ben je ook. Goed ik raad het wel. Heeft het met Victoria te maken? Ow ik heb het goed!’ Roept die als ik geen antwoord geef. Hij gooit ze handen trots in de lucht.
‘Stil!’ Snauw ik hem toe. ‘Je weet dat ik door blijven schreeuwen als je het me niet verteld’ Zegt die en neemt een aardbei van me bord.
‘Goed. We hebben samen gedouchte’ Ik krijg een vuile blik van hem ‘Je kunt haar nu niet gaan neuken man. Je vader wil die voogdij papieren tekenen’
‘Er is niks gebeurt. Dat is het hem juist. Ze heeft me in de vriend zone gestopt’ Geërgerd over de situatie waar ik nu in zit loop ik weg uit de keuken. Waar ik heen ga? Geen idee.
‘Nick, kom op man. Ze heeft veel aan haar hoofd. En het is wel waar dat je haar veel hebt aangedaan. Laat het gaan, geef het wat tijd’
Hij heeft gelijk, ik moet het gewoon wat tijd geven, ze komt wel bij.
Ik loop naar boven waar ik me om kleed om te sporten, even mijn hoofd leeg maken.
Na een heerlijk uurtje sporten spoel ik me met koel water af. Ik voel de stralen mijn lichaam knuffelen waarna ze eraf glijden.
En nu? Verveeld loop ik naar beneden waar het stil is. Zouden de twee opgehouden zijn met hun spelletje?
‘En dan moet je die daar in doen’ Ik hoor gelach vanuit de kamer. ‘Nee daarin!’ Het gelach word verdubbel waardoor ik nieuwsgierig naar de kamer toe loop.
Als ik binnen kom zie ik drie personen op de bank zitten. ‘Hee’ Zeg ik en ga er naar zitten.
‘Nick’ Victoria komt met een grote glimlach naar me toe. ‘Ja?’ Zeg ik zo vrolijk mogelijk. Maar ik ben helemaal niet vrolijk. Het lijkt wel of mijn vrienden een betere klik met haar hebben dan ik. Hoe kan ze me ooit leuk gaan vinden als alles makkelijker gaat met West en Jack? Niet dat ik ze het kwalijk neem, helemaal niet zelfs. Ze weten hoe ik me voel, en zouden nooit zoiets doen.
Ik neem het mezelf kwalijk. Ik wil zo graag dat ze kan lachen en zichzelf kan zijn bij mij, maar het lijkt alsof ze altijd op haar hoede is. Alsof ze denkt dat ik haar nog steeds wil nemen.
Oke! Wie wil haar nou niet nemen? Kijk naar haar, maar ik wil het niet meer voor het spel, ik wil het uit liefde.
‘Moet je me niet iets vragen?’ Ze kruipt over Jack heen zodat ze naast me zit. Wat moet ik haar vragen?
‘Uhm’ Zeg ik twijfelend. Ik weet echt niet waar ze het over heeft. Straks zeg ik iets verkeerds.
Ik kijk naar haar gezicht en haar glimlach verdwijnt langzaam. Ze weet dat ik het niet weet. Shit! Wat ben ik ook voor een vent, waarom weet ik niet waar ze het over heeft?
‘Het bal?’ Zegt ze langzaam als haar gezicht nu serieus staat.
Shit! Ik sla een hand voor me hoofd als ik me herinner dat ik al ja tegen iemand heb gezegd. ‘Het spijt me Victoria’ Zeg ik met spijt in mijn ogen. En ja, ik heb ook echt spijt!
Waarom heb ik er niet meteen aan gedacht om voor haar te gaan? Waarom moest ik nou weer een domme meid mee nemen? Om te bewijzen dat ik nog steeds een badboy ben? Ja dat ook, maar toch was ik liever met Victoria gegaan.
‘Het geeft niet’ Haar blik verandert van blij en enthousiast naar verdrietig. Is ze verdrietig omdat ik haar niet mee neem? Het is toch een partner ding, zoals in een date?
‘Ik kan afzeggen’ Zeg ik als ze van de bank afkomt en richting de hal loopt.
‘Nee hoeft niet, ik regel wel iemand anders’ Ze glimlacht naar me. Maar ik kan zien dat die nep is, en ik haar pijn heb gedaan.
Als ze weg is krijg ik een flinke stoot tegen mijn schouder aan. ‘Au!’ Meteen vliegt me hand naar de zere plek en ik wrijf erover. ‘Jij sukkel. Ze wou met jou mee, als date!’ West legt de nadruk behoorlijk op date, dus het is duidelijk voor me.
‘Ik weet het! Ik was het helemaal vergeten’ Zeg ik schuldig. ‘Met wie ga je?’ Vraagt Jack me met een kille blik.
‘Shannon’ Zeg ik beschamend.
‘Ongelofelijk! Je weet toch wel dat Shannon en Victoria elkaar totaal niet mogen. Als je met haar naar het bal gaat, dan heb je oorlog!’ Jack schreeuwt tegen me alsof ik net iemand heb vermoord.
‘Waarom?’ Vraagt West met ongeloof. Waarom? Nou dat weet ik eigenlijk niet… Misschien omdat de seks altijd goed was.
‘Ga nou niet dom spelen Nick. Je weet dondersgoed waarom je het hebt gedaan. Je wilt Victoria jaloers maken, en dan gebruik je de persoon die ze niet kan uitstaan’
Jack geeft me een duw en loopt dan de kamer uit. Ja hallo, ik kan ook niet alles goed doen! ‘Zwak’ Zegt West gekwetst en loopt ook weg.
En waarom ben ik nou weer zwak dan!? Heb ik echt ja gezegd tegen Shannon omdat ik Victoria jaloers wil maken? Misschien wel.
Ja wat moet ik anders doen. Hee Victoria, ik heb je zoveel ellende bezorgd, maar ik vind je leuk, jij mij ook? Pff alsof ik dat ga zeggen.
En ze ziet me niet meer als vrienden. Gewoon vrienden. Ik ben gefriendzoned… Boos sla ik tegen de stoffen bank.
___________________________________________________________________
En hoe vonden jullie het!?
Volgend hoofdstuk word een hoofdstuk dat alles zal veranderen. Nou ja het mag ook niet saai worden he:P
Nou veel plezier met wachten tot morgen en dan komt het nieuwe hoofdstuk:D Dus ik wens iedereen veel plezier met zijn/haar leven:) x
Ow en het volgende hoofdstuk gaat over het feest!:D
JE LEEST
Hi, I am the Badboy
Romantizm'Hee engel' Ik open me ogen om daar Nicholas te zien staan. 'Hee...' 'Ik zal me even voorstellen. Ik ben Nick en deze school is van mij. Iedereen doet wat ik zeg en wanneer ik het zeg. Ik hou niet van tegen spraak en ik krijg elk meisje die ik wil...