Hoofdstuk 35

13.5K 515 134
                                    

Hallo!

Update: Opnieuw gepubliceerd omdat sommige mensen het niet kunnen lezen!:D

hier hebben jullie wat actie tussen de twee (alsof er niet al genoeg actie is. Nope ik doe irritant en maak het nog spannender) Oee HET hoofdstuk komt eraan! Ik plaag jullie. Maar het voelt gewoon alsof ik de envelop vast heb met het antwoord op wie heeft gewonnen bij Idols, Xfactor, Hollandsgottalent, TheVoiceOfHolland en we naar de commercials gaan. Hihi.

En ik wou jullie nogmaals bedanken voor het lezen van mijn boek. Het stemmen vind ik echt super als jullie dat doen. Dus als je het nog niet gedaan heb, laat me zien dat je het leuk vind en ga alle shit liken!

Ook vind ik de reacties echt leuk:D Superduper leuk (van Alberta2000, thankyou!). Of omg ik moest letterlijk bijna huilen (van Supersasl). Dit maakte me op een rare manier heel blij. Niet dat ik wil dat iemand huilt hoor! Ik ben geen gemeen persoon. Ik ben raar, ik weet het:)

Ho my goshh (van Jennajenneifer). Ik weet niet of dat een echt woord is, maar I like it:P hahah!

Of lovelolove die schrijft: "Wow hopelijk komen ze nog samen" Ja je weet maar nooit... :P

Ow en ik vind het ook helemaaaaaaaal niet erg dat jullie op elk hoofdstuk een reactie plaatsen:P Maar genoeg met mijn geslijm, ik word er zelf ook zat van. Geniet van het hoofdtuk!

Veel lees plezier!

______________________________________________________________________

'Ik wil je' Fluister ik in haar oor. Ik voel haar lichaam tegen het mijne aan. Een klein en dun lichaam, maar wel met alles wat ik wil.

Haar bruine ogen kijken neer naar mijn schoenen als ik haar kin omhoog til. Ik zie de bange blik in haar ogen, maar ik zie ook verlangen. Verlangt ze naar me? Vind ze dit lekker?

Ik breng me lippen dichterbij haar oor waar ik haar hoor huiveren. Ze geniet ervan. Er verschijnt een grijns op me gezicht als ik zeg 'Je wilt me'

Haar lichaam voelt warm aan tegen het mijne in de kou van de winter. Haar blouse staat een knoop te ver open maar dat vind ik niet erg. Ze zal het wel koud hebben daar en ik warm het graag voor haar op.

Als ik een kusje in haar nek leg schokt haar lichaam maar ik weet dat ze geniet. Ik plant de kusjes tot ik bij hoogste knoop ben en stop.

'Kom na school naar mijn auto dan krijg je wat je wilt' Ik weet dat ik heel sexy klink als ik met de hese stem praat, dat is de doorgevende slag.

Ik verwijder mijn lichaam als ik in haar bruine ogen kijk. Ze ziet er niet bang maar uit, maar opgewonden. Haar blonde haren wakkeren in de wind als ik nog een laatste keer mijn lippen op haar nek leg. Ze huivert. Natuurlijk huivert ze, iedereen doet dat als ik dat wil.

Ik doe een stap achteruit en geef haar nog een knipoog voordat ze razendsnel met een rood hoofd verdwijnt. Het is je weer gelukt Mitchell, goed gedaan! Je bent weer helemaal terug in de game.

Als ik me omdraai om naar de kantine te gaan zie ik een groepje meiden naar me kijken. Ze houden nerveus hun boeken vast in de kou en hebben een dikke sjaal om. Zo koud is het ook weer niet meiden, aanstellers. Ik loop langs ze zonder ze aan te kijken en voel de spanning in mijn lichaam opbouwen. Ik weet dat alle ogen op mij gericht zijn en voel het in mijn lichaam. Met de spanning in mijn lichaam loop ik door de hoofdingang naar binnen waar vele leerlingen staan te praten.

Ik zie een paar ogen me aanstaren wat vooral ogen zijn verborgen onder de mascara. Ach wat moeten die meiden dan als ze geen natuurlijke schoonheid zijn? Ik zou mezelf ook mooier willen maken als ik eruit zou zien als sommigen hier.

Hi, I am the BadboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu