Hallo!
Hier de antwoorden op jullie vragen!:D Geniet ervan
Zoals jullie zullen zien heb ik het in een verhaal vorm gedaan. Het leek me leuker:)
Antwoorden
West komt blij binnen gerend met een stapel enveloppen in zijn hand. 'Jongens! We hebben fanmail!' Roept hij door de kamer. Iedereen komt van verschillende deuren de kamer binnen en ze gaan allemaal op de bank zitten.
'Ik wil het voorlezen!' Roept Fay blij en ze staat op om de vele brieven te pakken.
Ze gaat voor iedereen staan en leest de eerste brief voor.
West en Jack: Waarom hebben jullie het gedrag van Nick zolang getolereerd?
'Oe die weet ik!' Roept West. Iedereen rolt met zijn ogen en zuchten. 'Omdat we wisten, meer hoopten dat het goed met hem zou komen. Hij heeft veel mee gemaakt en had gewoon een soort van midlifecrisis' Trots kijkt West om zich heen.
Jack: Hoe heb jij je ouders verteld dat hun dochter nog leefde? Was het moeilijk?
'Het was zeker heel moeilijk. We hebben veel gehuild en daarna hebben ze Victoria meteen gezien. Het was heel erg emotioneel. Mijn ouders hebben hun hele leven al naar haar gezocht en eindelijk konden ze haar weer in de armen sluiten'
Jack: Vind je het niet een beetje te clique dat zij dan precies jou zus is?
'Helemaal niet! Ik ben juist heel blij dat ze mijn zus is' Jack kijkt liefdevol naar Victoria en geeft haar een knuffel.
Wesley: Vind jij stiekem Fay niet leuk? Het zou echt super zijn als jullie wat zouden krijgen!
'Geen commentaar!'
'Kom op!' Roepen Jack en Nick hard. 'Het is genant voor Fay als ik mijn antwoord geef!' Iedereen kijkt hem afkeurend aan.
'Oke, oke. Fay is meer een zus voor mij dus nee, sorry'
Fay: Vind jij iemand leuk?
'Channing Tatum!' Gilt Fay. 'Ik ga later met hem trouwen!'
Howard: Wil je mijn vader zijn!?
'Haha, ik denk dat we nog wel een plekje hebben voor iemand!'
Howard: Had je echt niet door dat Nick zo was?
'Eerlijk gezegd niet nee. Maar misschien wou ik het bewust ook niet weten omdat ik niet wist hoe ik daarmee om moest gaan'
Victoria: Waarom ben je voor Nick gevallen?
'Omdat hij de enige was die mij op zou vangen' Iedereen in de ruimte begint hard te lachen. 'Nee grapje. Ik snap dat het moeilijk is om te begrijpen als iemand je zo behandeld, dat je er nog steeds verliefd op bent. Maar ga jij maar eens tegenover Nick staan en zeg maar nee tegen hem. Hij is goddelijk!'
Victoria: Hou je nog steeds van hem? Echt houden van!
'Ja' Ze kijkt onzeker naar Nick die zijn hoofd naar beneden heeft gericht.
Victoria: Heb je nog contact met je neppe ouders?
'Soms wel. Ze hebben me toch opgevoed en dat vergeet je niet snel. Ze hebben mij dan wel gestolen van mijn echte ouders maar daar zit natuurlijk ook een verhaal achter. Het is niet goed wat ze deden, maar ik spreek ze soms nog wel'
Nick: Wanneer had je door dat je verliefd was?'
'Dat was op het feest. Ik had een stomme weddenschap met haar gesloten en toen ik haar met iemand anders zag werd ik zo jaloers. Ik voelde woede in mij maar ik kon niet boos op haar blijven. Ik wou diegene zijn die daar aan het dansen was met haar'
Nick: Je bent zo knap, niet normaal! Wil je met mij trouwen!?
De hele ruimte lacht hard om de vraag.
'Sorry maar ik doe niet aan meerdere relaties. Ik heb nog wel een neef voor je!'
JE LEEST
Hi, I am the Badboy
Romance'Hee engel' Ik open me ogen om daar Nicholas te zien staan. 'Hee...' 'Ik zal me even voorstellen. Ik ben Nick en deze school is van mij. Iedereen doet wat ik zeg en wanneer ik het zeg. Ik hou niet van tegen spraak en ik krijg elk meisje die ik wil...