Ten týždeň bol naozaj príšerný. Nie len, že sa celým sídlom niesla informácie o tom, že hrdina už naozaj zošalel a nechal zabiť každého kto sa mu odvážil postaviť, no ešte sme sa dozvedeli, že ďalekí spojenci z Bielej hviezdy boli napadnutí a v noci pri výbuchu zahynuli vyššie postavené vlčice s ich deťmi. Celé sídlo to otriaslo a ponorilo sa do ticha. Sama som sa modlila k bohyni smrti Barke a ochrankyni meča Najvyššej Thers, aby tých podliakov potrestala a bolestne ich zniesla zo sveta. Zabiť deti, niečo také sa nikdy neodpúšťalo a aj samotní Najvyšší sa za to hnevali.
Biela hviezda bola zničená, pretože poumierali aj hlavní generáli a vysokopostavení vlci, ktorí boli zviazaní s manželkami. Bola to pre nich obrovská rana. Naše spojenecké svorky sa rozhodli konať a okamžite začínali posielať pomoc. Nie len potravinovú, ale aj mužov, aby im pomohli udržať hranice pokiaľ vyriešia nedostatok mužov. Medzi prvými dobrovoľníkmi sa prihlásili moji traja bratia. O nich som sa tak veľmi nebála. Síce Drej sedel často na zadku, no tiež bol výborným bojovníkom. Milor bol jeden z najlepších lovcov akých sme mali a Altaz bol taký veľký, že len svojou výškou odstrašoval nepriateľov. Boli odmalička vycvičení na takéto situácie. To sa však nedalo povedať o ďalšom mužovi, ktorý mi bol blízky a Gayle ho vybral, aby išiel pomáhať na bojisko.
Nerly skoro ráno vpadol do mojej izby. Tento raz som však už bola oblečená a Anika našťastie rýchlo odišla. Ešte stále mi neodpustila, len ma ráno prišla obliecť, očesať a pomáhať mi. „Posielajú ma na front!" ozval sa celý vyplašený. Mal vypleštené oči a náhle vyzeral tak strašne mlado a neskúsene. Bol bledý a obávala som sa, že odpadne. Naposledy keď jeho kamaráta poslali ako treťoradého bojovníka na front, tak bol roztrhaný na niekoľko kúskov. Ani som sa nečudovala, že takto zareagoval.
„To nie je možné!" prehlásila som. Mala som nádherné kučeravé vlasy a už as hodinu som sa maľovala. Nudila som sa. Sitka bola s kňažkami, ktoré pripravovali večerné modlitby a bratia sa balili. Nik nemal na mňa čas. Preto som sa parádila a robila som na sebe pokusy. „Ty predsa nevieš bojovať!" Neverila som tomu, že by ho poslal do boja bez nijakého výcviku. Na druhú stranu Nerly bol nahraditeľný a stále nenosil naše priezvisko. Alfa voči nemu nemal žiadnu zodpovednosť.
„Mám im robiť jedného z kuchárov. Rovno pri hraniciach. Zabijú ma, Morisa! Zabijú ma rovnako ako zabili aj Jorsela!"
„To sa nestane," odvetila som mu. Sľúbiť som mu to nemohla. Bála som sa o neho. Nevedela som si ani len predstaviť ako to na takých hraniciach vyzerá. No vždy tam chodili vycvičení mocní chlapci. Nie každý sa vrátil. Preto bol Radixs taký legendárny. Už celé roky nás strážil. Avšak robil to pomocou prísnych pravidiel a rozkazov. Voči našim nepriateľom bol neľútostný a nikdy nezaváhal.
„Musím sa ísť baliť."
„Pôjdem sa skúsiť porozprávať s Gaylom. Pokúsim sa urobiť všetko pre to, aby si bol v poriadku." Otočila som sa s vozíkom a odhodlane som prešla okolo neho. Mnohí ma pobádali, aby som si išla pohovoriť s alfou. Na všetkých som sa vždy zvysoka vysrala a prehlasovala som, že to sa nikdy nestane. Nevedela som si predstaviť, čo by ma dokázalo presvedčiť o tom, aby som išla za ním – dobrovoľne. No pohľad na Nerlyho nešťastnú tvár ma zlomil. Pre neho by som to s radosťou spravila. Preto som zožrala tú moju dobre známu hrdosť a pevne zovrela čeľusť. Spoločne sme vyšli z mojej izby a zamierila som k hlavným schodom. „Choď vedľajšími schodmi," nakázala som mu. Opäť ma premohol hnev. Bude lepšie, keď nás ostatní spolu neuvidia. Prikývol. „Hej!" skríkla som na vlka, ktorý postával pod schodmi. Síce mal náruč plnú mečov a na niekoho čakal, no upútala som jeho pozornosť.
„Áno?" zdvihol hlavu. Spoznala som ho. Bol to syn vyššieho generála z Pánskeho vršku, ktorý sem zavítal s matkou. Mal tu stále starých rodičov. Dalo sa to považovať za menšie vlčie prázdniny. Hádala som, že mohol mať okolo dvadsať rokov. Tiež bol dobre stavaný, silný a bojovník. Občas som ho zazrela ako z diaľky trénoval s mojimi bratmi. Avšak nikdy som sa s ním sama nerozprávala.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zlomený vlk✔
Kurt AdamMorisa po celý život verila, že ju vlčí bohovia, Najvyšší, milujú a pripravili si pre ňu slávny život, aký žili len vyvolené vlčie hrdinky - členky Rádu Luny. Predsa je dcérou bety a samotný alfa má o ňu záujem. Je nespútaná, nevšedná a dokáže komuk...