Bölüm 16

89 4 17
                                    

Ali'den

Uzun uzun elimdeki kreme dalmış olacağım ki Yiğit'in dürtmesiyle kendime geldim.
" Sence bunun bir anlamı var mı ? "
Sorduğum sorudaki imayı anlamıştı. Gözlerimi Yiğit ile buluşturduğumda destek verircesine elini omuzuma koyup " Bir anlam olmasını istiyor musun önce buna karar ver. Sence bizim normal bir ilişkimiz olabilir mi böyle bir hayatımız varken ? " Dedi.
Haklıydı. Kim kızının bizim gibilerle ilerde hayatını birleştirmesini istesin ki... Yiğit bu yüzden hiçbir kıza aşık olmamak için kendine eğlence yaratıyordu. Bense tamamen kendi kabuğuna çekilerek hiçbir kızla ilgilenmemeyi seçmiştim. Her ikimizin yönetimi ise başarısız gibiydi.

" Asi' ye ilgi duymuyor musun peki ?" Bu soruyu bekliyormuş gibi cevabı gecikmedi.

"Neyse ki Asi tanıdığım diğer kızlar gibi aklı başka yerlerde değil. Ben gibi bir adamı da midesi almayacağı için biz hiçbir zaman bir araya gelmeyeceğiz. "

"Ya iyi kız kötü çocuğa aşık olursa ? " dedim sınırları zorlayarak.

Bir yanı olsun isterken bir yanı istemiyor gibiydi. En iyisi bu konuyu burda kapatıp bir daha açmamak üzere toprak atmalıydık üstüne. Uzaklara dalmamızı kesen ise Hasan olmuştu.

" Abi kulunuz köpeğiniz olayım bu tanışma partisine hep beraber girelim. Kaderde gidecek benim bu kıza açılmam lazım. Bu partiye hepinizin gelip bana yardım etmesi gerekiyor. Biraz Hüseyin olup romantik düşünmeliyim biraz Yiğit olup kıza yanaşmalıyım biraz Ali olup ağır abi ve cool olmalıyım. Allah'ınıza kurban gelin beni yönetin."

Yiğit ile birbirimize bakıp tam olarak bizim orada ne gibi bir yardımımız dokunacak onu düşünüyorduk. Hasan'ın gereksiz yalvarışları Hüseyin'in konuya müdahil olmasıyla son buldu.

" Hasan sen önce sakin ol sonra kendin ol kardeşim. Konu şu beyler partide Kader'e sürpriz yapıp herkesin önünde ilanı aşk etmeyi düşünüyor. Yani organizasyonda yer almamız lazım. Havayı fişek , balon, güller ,mumlar vs . İşte."

Hasan'ın karın ağrısı şimdi belli olmuştu.
" O gün bir işimiz yoksa yardım ederiz tabiki Hasan " dedi Yiğit.
Alt tarafı lise öğrencisi o akşam ne işi olabilir diye düşünüyorlardı kesin. Ama biz normal değildik ki. Gel de bunu Hasanlara anlat.
Sabahtan beri Cengiz'in yurt dışındaki asistanıyla mesajlaşıyordum. Yabancı dilimi geliştirmekte Cengiz'in payı olması tuhafıma gitmiyor değildi. Hasan hala heyecanla yapacaklarını anlatırken Karamel sınıfa girmiş yavaş yavaş olduğumuz yere geliyordu. Ne olduysa kremi verdikten sonra gözlerini benden kaçırıyordu. Utanması neden bu kadar hoşuma gidiyor onu da bilmiyorum. Yiğit Asi'ye dalmış olacak ki sırasından kalkmasını bekleyen İdil'i dahi görmemişti.

" Biraz daha Asi'ye bakmaya devam edersen seni döverim. " oldukça tehditkârdı. Resim yeteneğinden sonra dövüş yeteneğini de merak etmiyor değilim. Yeteneği vardı orası malum koca adamları geçen gece elden geçirmişlerdi ama gözümle görmek isterdim. İdil'i dövüşürken görmek... Yiğit mesajı alıp sırasına geçti. Rahat rahat kendi sırasında hemen yamacındaki kızı kesmek varken neden uçurum dibini tercih ediyordu anlamıyordum bu çocuğu .

Gün boyu benden kaçan İdil'i izlemekle, yurt dışı etkileşimi ve Rehberlik Hoca'sının son derste Hasan'ın da bahsettiği tanışma partisi bilgisiyle bitmişti. Böyle partilere gider miydi acaba yanımdaki Karamel? Bunu tek merak eden ben değilim ki Yiğit Asi'ye
" Gidiyor musunuz tanışma partisine ? " diye sormuştu, kız çantasını toparlarken.

" Biz buna tanışma partisi değilde üst sınıf erkeklerinin kendine seçtikleri av partisi diyelim. Av olmaya niyetim yok gelmeyeceğim yani ."

İsmini Asi koymakla annesi en doğru kararı vermişti. Canlı kanlı bir feminist yaratmış ve asi asi cevaplar veriyordu. Ya da bu sert oluşu Yiğit 'e özeldi. İdil çantasını , telefonunu , kulaklığını alıp hızlı bir şekilde sınıftan çıktı. Asi gelmiyorsa oda gelmeyecekti muhtemelen. Bizde Hasan'a yardım için bir yarım saat durup giderdik. Hiçbir sene gitmediğim partinin içeriğine dahi hakim değildim zaten.

MecrûhHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin