אוקיי, אני רוצה להגיד קודם כל תודה שבחרתם לקרוא את הסיפור שלי, אני לא אתחיל לחפור (אני כן אחפור בסוף הספר שתדעו) אבל אקצר עכשיו.
זה ספר ראשון שלי, לא כתבתי לפני כן ספרים ממש, אז אני אשמח לתגובות וביקורות בונות שיכתבו בצורה נאותה ונחמדה. הספר הזה הוא אני, הוא חלק ממני בהרבה מובנים (למרות שהחיים שלי לא כוללים רומנטיקה, אבל הרבה מהחלקים האלו קרו לי בחיים האמיתיים). באמת לקח לי המון זמן לכתוב את הספר הזה
יהיו כאן כמה טריגרים לכן אודיע לפני בתחילת כל פרק על טריגר (לדעתי הטריגר אינו קשה עד כדי דך לקריאה לכן אכתוב את רמת הקושי 1- קל יחסית 5- קשה מאוד)אני מוסיפה שיר לשמוע תוך כדי למי שאוהב לקרוא ולשמוע מוזיקה.
.ובלי עוד המון מילים... מקווה שתהנו.
𓆉︎𓆉︎𓆉︎𓆉︎𓆉︎𓆉︎𓆉︎𓆉︎𓆉︎𓆉︎𓆉︎𓆉︎𓆉︎𓆉︎𓆉︎𓆉︎𓆉︎𓆉︎𓆉︎𓆉︎𓆉︎𓆉︎𓆉︎𓆉︎𓆉︎𓆉︎𓆉︎𓆉︎𓆉︎𓆉︎𓆉︎𓆉︎𓆉︎𓆉︎𓆉︎𓆉︎𓆉︎𓆉︎𓆉︎𓆉︎𓆉︎𓆉︎𓆉︎𓆉︎𓆉︎𓆉︎𓆉︎𓆉︎𓆉︎𓆉︎𓆉︎𓆉︎𓆉︎𓆉︎𓆉︎𓆉︎𓆉︎𓆉︎𓆉︎𓆉︎
⚠️TW התקף חרדה רמה 2⚠️
נ.מ שאנון
השעון בטלפון שלי צלצל, 6:30 בבוקר וכמו כל בוקר אין לי טיפת כוח לקום מהמיטה. אבל היום? היום הוא יום שונה, היום יש טיול שנתי וסוף סוף אחרי שנים שלא יצאתי לטיול שנתי החלטתי לאזור אומץ ו-לצאת. עד עכשיו במשך כל השנים, כשיצאתי לטיולים שנתיים הרגשתי רע והרגשתי לבד(בלשון המעטה), אבל הנה עברתי לבית ספר חדש, הכרתי חברה חדשה, שהבטיחה לי שהפעם אני לא ארגיש לבד. אני יכולה לעשות את זה!
התארגנתי מהר ולקחתי את התיק הגדול שהכנתי יום קודם לכן, עם כל הבגדים והאוהל. לקחתי גם את תיק הגב עם המים והחטיפים ויצאתי אחרי שנתתי לאמא שלי חיבוק חזק ונפרדתי לבינתיים. ויצאתי מהבית אל הדבר שהכי מרגש אותי ומפחיד אותי בו זמנית- טיול שנתי.
"בוקר אוררר לך שאנון" אמרה לי אמיליה, אה כן, שאנון זה השם שלי, וכן, אמיליה היא החברה החדשה שדיברתי עליה. "בוקר טוב" החזרתי לה, קצת מפחדת מהטיול אבל גם מתרגשת. "אל תדאגי, יהיה בסדר", אמרה לי כשראתה את הפחד בעיניי. חייכתי אליה בהכרת תודה והתחלנו ללכת אל מפגש האוטובוסים. היו שם 7 אוטובוסים, 3 לשכבת י"א שבה אני נמצאת ו4 לשכבת י"ב.
אני ואמיליה עלינו לאוטובוס אחרי ששמנו את התיקים בבגאז', הסתכלתי עליה, היא חיבקה אותי ונתנה לי לשבת ליד החלון, כבר עדכנתי אותה על הבחילות שיש לי בנסיעות. התיישבתי והיא ישר התיישבה לידי, היא חייכה אליי ואמרה לי "רוצה לשמוע שירים יחד", הנהנתי אליה והוצאתי לנו אוזניות, חיברתי אותם לטלפון שלי ושמתי פלייליסט שהכנו יחד לקראת הטיול.
YOU ARE READING
(גמור)✔️ THE OCEAN EYE/עין האוקיינוס
Romanceאם את/ה מחפשים/ות ספר רומנטי, שיגרום לכם להתאהב בדמויות, שיגרום לכם לצחוק להתרגש וגם למתח אתם מוזמנים לקרוא את הספר הזה... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ "היי את" אמרתי לה, היא בקושי נושמת, שלחתי אליה ידיים להחזיק אותה, "היי אני כאן אני...