𝕮𝖍𝖆𝖕𝖙𝖊𝖗 𝖘𝖎𝖝♕︎

408 25 9
                                    


אוקיי אני רוצה להתנצל על העצירה בין הפעם האחרונה שהעלתי, דברים חדשים החלו בחיי ו.. בלאגן, כי אמנם הספר כתוב לי אבל שוב, לערוך וגם למצוא זמן להעלות. אז סליחה:)

תודה על ההבנה! מוסיפה כרגיל שיר❣💝

♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎

⚠️TW דם רמה 1⚠️

נ.מ שאנון

אחרי שחזרתי הביתה מבית הספר הייתי כל כך בלחץ, סאם הסתכל עליי כאילו הוא בכלל לא מבין מה אני רוצה, כאילו הוא לא הבין מילה ממה שאמרתי. אני בכלל לא רציתי את התפקיד הזה, לא אחרי כל מה שקרה בפעם שעברה שהסכמתי לתפקיד הזה. התעשתי על עצמי והבנתי שאני חייבת להתארגן ולארגן את הבית, את החדר ואת עצמי לפני שהוא מגיע!

בהתחלה ניקיתי את כל הבית אף אחד לא אמור להיות כאן עד מחר, ההורים שלי נסעו ללילה אחד, להנות קצת כל עוד לאמא שלי יש הפסקה בין כל הבדיקות, אחרי שסיימתי לנקות נכנסתי להתקלח, התלבשתי (אחרי שעה שניסיתי להחליט מה ללבוש) טוב אי אפשר לשקר שסאם נראה טוב, אולי יצא לי משהו טוב מכל הלימודים האלה. שקט שאנון על איזה שטויות את חושבת... כאילו לך זה יקרה.

ירדתי למטבח והכנתי לנו כמה חטיפים ושמתי אותם על השולחן כתיבה שיש ליד הסלון יחד עם שתייה, אני מקווה שהוא לא יחשוב שאני שמנה, שהכנתי את הדברים האלו. בכלל לא הייתי רעבה מהלחץ, אבל הנחתי שאולי הוא ירצה משהו...

התיישבתי בסלון וצפיתי בטלוויזיה עד שהוא יגיע, הייתי ממש בלחץ, זה גם סאם, וגם מה אם הוא ישנא את הדרך שבה אני מלמד?, מה יהיה אם המצב יהיה דומה אפילו בקצת לפעם שעברה שעזרתי למישהו? ואם כן ואני אקבל שוב התקף חרדה... מה סאם יחשוב? שאני משוגעת? התעלמתי מהמחשבות והמשכתי לצפות בטלוויזיה, השעה שבע וחצי הגיעה ואמרתי לעצמי שאתן לו עוד קצת זמן להגיע, כולנו מאחרים לפעמים, חיכיתי וחיכיתי ושוב ושוב... עד שהשעה 8 וחצי הגיעה... ואז הבנתי שהוא לא יגיע, החלטתי לקום ולשים את החטיפים והשתייה על הדלפק במטבח, למה שהוא יגיע בכלל , מה חשבתי לעצמי? הורדתי את עיני לחטיפים שבידי...

פלאשבק

הסתכלתי על החטיפים כששמעתי אותו צועק עליי, "חתיכת טיפשה, את חושבת שאת חכמה יותר ממני?!אה?!" הוא אמר והרים את ידו, הרגשתי את הסטירה שורפת על לחיי, גורמת לכל גופי להרגיש בושה. איך יכולתי להיות כל כך מטומטמת? למה הסכמתי ללמד מישהו בכלל? "אני לא מטומטם כמו שאת חושבת!" הוא צרח ואני רק בכיתי ובכיתי....

(גמור)✔️ THE OCEAN EYE/עין האוקיינוס Where stories live. Discover now