𝕮𝖍𝖆𝖕𝖙𝖊𝖗 𝖘𝖊𝖛𝖊𝖓♕︎

418 26 0
                                    


היי, רק רציתי להגיד משהו, הערה שתסדר אולי קצת את הראש של חלקכם, בעיקרון יש כאן קפיצות זמן בין דברים, יש כאן קפיצות זמן שאני מגדירה את הזמן שעבר, לעומת זאת יש המון קפיצות שאין להם זמן מוגדר, זה נתון לשיקולכם, זה יכול להיות חודש וגם יום, כל אחת ואחד איך שהם חווים או חוות אהבה...

עוד משהו, אני יודעת שיש אנשים שקוראים ולא מגיבים, אני גם מבינה לגמרי למה והכל, אבל תגובה או אפילו הצבעה ממש יכולה לעזור לי להבין אם אני בדרך למשהו טוב או מה אפשר לשפר, אז אשמח:) תודה!

כרגיל, מוסיפה שיר🧡

ఌ︎ఌ︎ఌ︎ఌ︎ఌ︎ఌ︎ఌ︎ఌ︎ఌ︎ఌ︎ఌ︎ఌ︎ఌ︎ఌ︎ఌ︎ఌ︎ఌ︎ఌ︎ఌ︎ఌ︎ఌ︎ఌ︎ఌ︎ఌ︎ఌ︎ఌ︎ఌ︎ఌ︎ఌ︎ఌ︎ఌ︎ఌ︎ఌ︎ఌ︎ఌ︎ఌ︎ఌ︎

⚠️TW התקף חרדה רמה 1ּּ+התקף עצבים רמה 0.5⚠️

נ.מ סאם

"טוב. אם אתה רוצה, תשאל אותי כמה שאלות" שאנון אמרה עם חיוך, חשבתי על זה שניה, אני לא בטוח שאני באמת עושה את זה כדי לבחון אותה, אולי יותר כי אני רוצה להיות לידה, כל הזמן. הוצאתי את הטלפון, פתחתי את המחשבון וכתבתי את המשוואות שאמרתי לה.

"854+644" שאלתי, היא הסתכלה עליי לשנייה, פרצוף מחשב על פניה ובמהירות מפתיעה ענתה "1,498", בהיתי בה לשנייה. וואו, זה היה מהיר.

"1584/3", היא הסתכלה כלפי מעלה לשנייה וענתה "528". היא פשוט מדהימה, ומהירה! חשבתי לעצמי, לא מסוגל להפסיק לשאול אותה שאלות, אני רוצה לראות את היכולות שלה, הם מדהימות.

5847*54", "315,738".

ככה המשכנו בעוד כמה שאלות, על כולם היא ענתה במהירות מדהימה, ובסוף לרגע בהיתי בה וחשבתי על כמה היא חכמה והבנתי למה נתנו לה ללמד אותי ולעזור לי, "למה אתה בוהה בי?" היא שאלה, התנערתי והפסקתי לבהות בה וצחקתי "סתם, זה פשוט מגניב לראות מישהי כמוך" עניתי, "מה מגניב בלראות מוזרה?" היא שאלה כאשר צחקה על עצמה, "ממש לא מוזרה, אל תגידי את זה, תגידי מדהימה" אמרתי וישר הבנתי מה אמרתי.

שיט מטומטם מה אתה אומר היא חברה הכי טובה של אחותך. "אה... תודה" אמרה והסמיקה. היא ניסתה להסתיר את חיוכה עם ידיה וזה רק הבליט את עיניה עיניי האוקיינוס המוכרות, היפות וה... - שקט אמרנו לא?! , "טוב, בואי נלמד?" אמרתי והצבעתי על הספרים, היא ניתקה את עיניה ממני, "אה.. כן כן, בטח".

היא התחילה ללמד אותי כמה שיטות שפתאום גמרו לתרגילים להיראות כך כך קלים לפתירה, היא הסבירה לי כמה דברים שפחות הבנתי, בצורה נחמדה שלא הבנתי, היא כל כך חכמה למה היא לא מתנשאת מעליי? אני מכיר יותר מידי אנשים שכן היו קופצים על ההזדמנות...

ואז היא אמרה כזה בחצי צחוק תוך כדי שכתבתי על דף "אתה לא מטומטם בסה"כ אה?" עצרתי- המילה מטומטם מחזירה אותי שנים אחורה, הוא קרה לי מטומטם ומאז אני לא יכול לתת לאף אחד לקרוא לי ככה, לא שוב!

(גמור)✔️ THE OCEAN EYE/עין האוקיינוס Where stories live. Discover now