אני באמצע עריכה של הפרקים, כך שהפרקים הראשונים השתנו, הוספתי יותר תיאורים, למי שרוצה חוויה חזקה יותר מוזמן/ת לקרוא אותם שוב.
מוסיפה גם פה שיר (אני חושבת שאני פשוט אעשה את זה כל פרק)
תהנו💝
♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎
⚠️TW הטרדה מינית רמה 1⚠️
נ.מ שאנון
היום אני הולכת עם אמא שלי לבדיקה שלה אחרי בית ספר, מה שאומר שאסור לי להתעכב שנייה אחרי שהצלצול האחרון מצלצל. התכוננתי מהר לבית ספר, לבשתי כרגיל את החולצת בית ספר הרחבה שלי ואת החצאית הצמודה השחורה שתסתיר את עצם היותי די... שמנה.
נכנסתי לבית ספר עם חיוך על פניי, כל השמועות שהיו על הצרחות שלי בטיול כבר הפסיקו כיוון שעברו שבועיים מאז הטיול, והיו המון שמועות. משום מה הם נפסקו די מהר, אני לא יודעת בדיוק למה, אבל כבר התרגלתי...
בכל מקרה, אני רוצה למצוא את סאם, אח של אמיליה, לא נעים לי כל כך שלא דיברנו על מה שהיה שם, אני מפחדת שהוא יחשוב שאני איזה משוגעת, לא שאכפת לי ממה הוא חושב ספציפית, אני פשוט רוצה שהמשפחה של אמיליה תאהב אותי. התקדמתי במסדרון, רואה את סאם מדבר עם חברים שלו, והתקרבתי אליהם עומדת בצד מחכה שהם יסיימו לדבר, אני לא רוצה להפריע לו...
סאם קלט אותי במקרה, "היי שאנון, את צריכה משהו? אמיליה בסדר?", קפאתי, כולם מסביבנו... הוא כנראה שם לב כי הוא נפרד מחבריו ופנה אליי, "אה לא לא... היא בסדר, רק רציתי לדבר איתך על מה שהיה בטיול, עכשיו שנגמרו השמועות ולא כולם מחפשים לשמוע מה היה שם..." אמרתי לו בחצי חיוך מובך.
"אה שאנון... אני די מבין מה קרה שם, הכל בסדר, מצטער שהיית צריכה לעבור את זה, אני יודע מה זה התקף חרדה... לא משנה, בכל מקרה זה באמת בסדר גמור" הסתכלתי עליו בבלבול, מאיפה הוא יודע שזה היה התקף חרדה?
"לא... פשוט, תבין אני לא התכוונתי להפיל את זה עלייך, ואני לא משוגעת או משהו זה פשוט... לא משנה, לא בעיה שלך, בכל מקרה שוב תודה וממש סליחה" אמרתי והוא חייך "אין לך על מה להתנצל, אני פה אם תרצי לדבר על זה, כאילו... זה עוזר פשוט למנוע את הפעם הבאה..."
חזרתי לכיתה ואמרתי לאמיליה שלום, היום עבר די מהר, למרות שהוא יום נורא קשה, יום של 3 שעות מתמטיקה, שעתיים אנגלית ו4 שעות מדעי המחשב, ת-ה-ר-ג-ו אותי. בשיעור מדעי המחשב האחרון היה לי שירותים, לכן יצאתי מהכיתה והלכתי לכיוון השירותים. המסדרונות היו די חשוכים, אף אחד לא היה בבית ספר חוץ מהכיתה שלנו ונבחרת השחייה שהתאמנה בבריכת שחייה של בית הספר...
YOU ARE READING
(גמור)✔️ THE OCEAN EYE/עין האוקיינוס
Romanceאם את/ה מחפשים/ות ספר רומנטי, שיגרום לכם להתאהב בדמויות, שיגרום לכם לצחוק להתרגש וגם למתח אתם מוזמנים לקרוא את הספר הזה... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ "היי את" אמרתי לה, היא בקושי נושמת, שלחתי אליה ידיים להחזיק אותה, "היי אני כאן אני...