האמת? אין לי משהו טוב לומר, רק לבקש שוב שתפרסמו אם אהבתם את שלי:)
תהנו+מוסיפה שיר🤍
𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗
נ.מ סאם
פקחתי את העיניים שלי, הרגשתי כאב מטורף בצד שמאל בראש, איפה שהלסת. קמתי מהמיטה וירדתי למטבח, ראיתי שם את אמא שלי וניסיתי לדבר אבל יצא לי רק נהמה מהפה. אמא שלי הסתובבה בגלל הקול והיא הסתכלה עליי מודאגת, "סאם חמוד, למה הלחי השמאלית שלך ככה נפוחה?" אמרה, אני לא יכול לדבר... ניגשתי לאי במטבח ולקחתי פתק עליו כתבתי אני חושב שיש לי בעיה בשן, כואב לי.
אמא התקדמה אליי לקרוא את הפתק ואמרה "אין בעיה חמוד, לך לנוח ואני אקבע לך תור לרופא השיניים." הנהנתי אליה, ועליתי חזרה לישון. הייתי כל כך עייף מהכאב שנרדמתי ברגע שהראש שלי נחת על הכרית.
כשהתעוררתי שוב לאחר כמה שעות, אמא שלי כבר יצאה לעבודה והיה פתק על השידה- קבעתי לך תור היום בשעה 6 בערב, ניפגש שם :)
הנחתי את הפתק על השולחן ולקחתי את הטלפון שלי, ראיתי שם כמה הודעות, הייתה הודעה מאמיליה-
שאנון מוסרת לך שתרגיש טוב, ואני מוסרת לך התחמקת יפה מיום לימודים! :)
חייכתי לעצמי, לשאנון אכפת ממני. הסתכלתי בשעוני וראיתי שהשעה חמש וחצי אחרי הצהריים, וואו ישנתי הרבה... רגע אז איפה אמיליה? אהה, כנראה אצל שאנון. התלבשתי מהר וירדתי למטה עם המפתחות של המכונית שלי, התנעתי את המכונית כדי לנסוע לרופא השיניים.
כאשר הגעתי לרופא השיניים אמא כבר ישבה שם וקראה מגזין, כשהיא ראתה אותי היא חייכה ואמרה "אנחנו הבאים בתור", ובדיוק יצא הרופא וקרא לנו. נכנסו אליו והוא בדק אותי, "תצטרך לעבור מחר ניתוח עם הרדמת גז צחוק, יש מישהו מעל גיל 16 שיכול ללוות אותך? אתה תהיה קצת מסומם אחרי הניתוח..." אמר הרופא.
"אני לא אוכל, אבל הבת הקטנה שלי אמיליה תוכל ללוות אותו." אמא שלי אמרה, ואני הנהנתי אני אמנם לא מת על זה שאמיליה תראה אותי מסומם... אבל, אני לא רוצה להקשות על אמא יותר ממה שכבר קשה לה... היא עובדת קשה בשבילנו.
הרופא קם מכיסאו לרשום אותי לניתוח ואני ואמא שלי אמרנו תודה, אני יותר נכון מילמלתי עם הנפיחות בפה...
יצאנו מהרופא וחזרנו הביתה, כשחזרנו אמיליה ושאנון ישבו בסלון צפו בטלוויזיה, "היי אמא!" אמיליה אמרה, שאנון קפצה מהר מהספה והתקדמה לעברנו "היי גברת הריסון! תודה שנתת לי להגיע לכאן!" שאנון אמרה לאמא שלי וחייכה אליה, "אין שום בעיה שאנון, את תמיד מוזמנת ודרך אגב, תקראי לי מישל, לא צריך להיות רשמיים כל כך אה?" אמא ענתה לה. אז הם לא היו אצל שאנון, איפה הם היו עד חמש וחצי?
"אז מה סאם, אתה באמת חולה אה? כואב?" אמרה אמיליה וצחקה, התיישבתי על הכיסא ליד האי במטבח "יש לו ניתוח מחר, ואת מלווה אותו כי הוא יהיה על תרופות מרדימות" אמרה אמא, שאנון ואמיליה הסתכלו על אמא שלי בחרדה, "אבל אמא! הבטחתי לשאנון שנלך מחר יחד שוב לספרייה, נהנו היום יחד ממש!" אמיליה אמרה בפרצוף מבואס. אז שם הם היו...
ואז שאנון קמה, היא חייכה ואמרה "אמיליה, הכל בסדר יש עוד ימים להיפגש, נהנתי מאוד היום, אבל סאם לא מרגיש טוב ואני באמת לא רוצה להפריע..." שאנון התקדמה לקראת הדלת כשאמא עצרה אותה, "למה שלא תלכי איתם שאנון? במילא אמיליה תצטרך חברה עד שסאם יצא מהניתוח, רק מזהירה מראש, סאם יהיה על המון תרופות והוא יגיד המון שטויות, והוא יגיד דברים שהוא אולי מתכוון אליהם אבל הוא לא ירצה שידעו אותם בהכרח, אז תתחשבו בו. טוב חמודות?" אמא אמרה.
אמיליה ושאנון חייכו וצחקו, "כן כן בטח גברת הריסון, אה... אני מתכוונת מישל" שאנון אמרה. אז הן יבואו איתי לניתוח? טוב עוד זמן לבלות עם שאנון. הסתכלתי על שאנון, מחייכת וצוחקת עם אמיליה, היא כל כך יפה, אני אוהב אותה, רגע מה? לא... זה הכאבים מדברים ממני.
שאנון התקדמה אליי ואמרה "סאם איך אתה מרגיש? אני יכולה לעזור איכשהו? אני לא רוצה שיכאב לך" שאנון חייכה אליי והסתכלה עליי עם עיניי הים שלה. הבעיה שכשאת לא לידי כואב לי, את כמו משכך כאבים. לקחתי את הדף שהיה לידי על האי וכתבתי לא, תודה רבה :)
היא הסתכלה עליי והנהנה, וחייכה אליי שוב, החיוך שלה מאיר את החדר בכל כך הרבה מובנים. פתאום כבר פחות כואב לי.
היא חזרה לשבת עם אמיליה והחלטתי לקום לראותם איתם טלוויזיה קצת, התיישבתי ליד אמיליה והם ראו את הסדרה: Ḟ • R • I • E • N • D • S
זה היה הפרק של החתונה של צ'נדלר ומוניקה, זו הסדרה האהובה עליי, צפיתי איתם ושאנון כל הזמן צחקה, לא יכולתי להתרכז בסדרה רק בצחוק שלה. יש לה צחוק מדהים כל כך. המשכנו לצפות ואני ושאנון כל הזמן סיפרנו לאמיליה כל מיני עובדות על הסדרה והיא צחקה ואמרה "זו הסדרה האהובה על שניכם ולצפות איתכם יחד זה בלתי נסבל." הסתכלתי על שאנון שהסתכלה עליי גם וצחקנו יחד, המשכנו לצפות בעוד כמה פרקים ביחד וכשהגיע כבר חלק שבו התחלתי לפהק החלטתי לעלות לתפוס שינה טובה לפני הניתוח מחר.
נפרדתי משאנון ואמיליה ואמרתי להם שאני עולה לישון, התקלחתי וכשנשכבתי במיטה וחשבתי על שאנון, הבנתי- אני מאוהב בחברה הכי טובה של אחותי, בשאנון. שיט.
𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗𓃗
מקווה שנהנתם/ן
אוהבת♥
YOU ARE READING
(גמור)✔️ THE OCEAN EYE/עין האוקיינוס
Romanceאם את/ה מחפשים/ות ספר רומנטי, שיגרום לכם להתאהב בדמויות, שיגרום לכם לצחוק להתרגש וגם למתח אתם מוזמנים לקרוא את הספר הזה... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ "היי את" אמרתי לה, היא בקושי נושמת, שלחתי אליה ידיים להחזיק אותה, "היי אני כאן אני...