Negyedik lövés

620 70 2
                                    

Hallottam a fülemben zakatolni a vérem ritmusos moraját. A szívem pedig olyan erősen dobogott a mellkasomban, hogy eltompította a körülöttem lévő hangos zajokat. Teljesen süket lettem a testem fizikai reakcióitól, amit a bennem dúló érzelmi hullámvasút váltott ki. A pókerasztal legvégében ültem, pontosan JK előtt. A fenyegető megjelenésű barátai pedig az asztal két oldalán zsúfolódtak össze. Izzadni kezdtek a tenyereim a rám telepedett izgalom miatt, amikor feltűnés nélkül kapcsoltam be a Shiktől kapott speciális hangrögzítő készüléket. S ekkor elkezdődött a játék, amire hivatalos voltam.

-Annyira jó érzés barátok között lenni. -Nevetett JK jó kedélyűen, majd szétosztotta a lapokat. Mindenki elé öt darab kártyát helyezett le előlappal lefelé, majd végül nevetve ült vissza a helyébe. -Az összes vagyonomat oda adom annak aki megver ebben a játékban.

-Akkor előkészítem neked a bankszámla számomat. -Horkantott fel egy hosszú fekete hajú srác, akit Macskának neveztek. A tekintélye, a büszkesége és a különleges világosbarna szemei miatt. -Aztán térdre JK...

-Bocs, de nem vagyok meleg. -Vágott vissza egy féloldalas mosoly kíséretében, majd hírtelen rám pillantott. -Ha MH nyer, bármit megteszek amit csak kér.

A jelenlévők cukkolva ujjongtak fel, amire összeszedtem a bátorságomat, s kitettem az első lapomat. Egy Full volt nálam, amely csalódott horkantást váltott ki a többiekből, ugyanis az egyik legmagasabb lappal kezdtem a játékot. JK azonban egy büszke mosollyal illetett engem, s végül egy adagnyi zseton letétele után, ugyan azzal a lappal válaszolt nekem. A többieknek húzniuk kellett, így egy sorral lentebb maradtak nálunk. A következő lapokat nem ismertem, ugyanis ez volt az első igazi játékom. Azonban nem volt rendkívüli vágyam arra hogy nyerjek, így találomra raktam le a számomra legszimpatikusabb lapot.

-Ez egy Royal Fless! -Nézett rám ingerülten a mellettem ülő kopasz férfi, majd dühösen csapta az asztalra a kártyáit. -JK direkt adtad oda neki a nyerő lapokat ugye?

-A pókerben az a gyönyörű, hogy sosem tudod meddig tart a játék. Lehet csak fél percig...De megesik hogy több óráig is eltart. Én szeretem hamar lezárni a dolgokat.

-Szóval tényleg csaltál! -Kiáltott fel a hosszú hajú fiú, mire JK mosolyogva vállat vont.

-Azt nem mondtam. Ezek szerint MH vonzza a szerencsét. Azt javaslom hogy igyunk egy pohár bort MH győzelmére, egy újabb visszavágó előtt. MH kérlek, öntenél?

Felálltam az asztaltól, majd a pultra kikészített márkás borért nyúltam. Visszasétáltam az asztalhoz, majd mindenkinek egyenlő mennyiségű alkoholt öntöttem a poharába.

-MH-ra! -Emelte felém a poharát JK, ezzel a többieket is erre ösztökélve. Mielőtt beleivott volna a vörösborba, egy csúfondáros mosolyt villantott felém, amitől hírtelen szörnyű érzésem támadt.
A bor elfogyasztása után a srácok különféle témákat kezdtek boncolgatni, amelyben számomra fontos infók szerepeltek, és a zsebemben lévő hangrögzítőnek. Feszülten hallgattam a sötétebbnél sötétebb sztorikat, mikor hírtelen a mellettem ülő a semmiből fulladozni kezdett.

-KyongMin! -Állt fel a helyéről egy nagyon fiatal fiú, azonban néhány másodperc elteltével, ő is a földre rogyott. Az asztalnál jelenlévők mind köhögve és levegőért kapkodva nyöszörögtek a székeikben, azonban JK teljes nyugodtsággal az arcán ült továbbra is a székében miközben a bort fogyasztotta. Majd hírtelen a semmiből rám kiáltott.

-MH mit tettél? Mit műveltél?

-M-mi? miről...

-Mit tettél az itallal?

Remegő ajkakkal álltam fel a székből, miközben rémülten néztem végig a földön fekvő alakokon. Riadtan pillantottam JK-ra, aki indulatosan indult el felém, majd hírtelen kikapta a zsebemből a hangrögzítőt, és kikapcsolta. Ördögi nevetésben tört ki, amit végeláthatatlan kacaj kísért. Nevetéstől könnybe lábadt szemekkel pillantott rám, majd a csontos ujjaival az arcomra simított.

-Jimin...Te egy gyilkos vagy. Arról pedig hangfelvételem, és egy tucat bizonyítékom van. Ráadásul a boros üveg a te ujjlenyomataidtól hemzseg. Gratulálok az első gyilkosságodért.

-Ezzel azt akarod elérni hogy olyan legyek mint te? -Kérdeztem dühtől tocsogó hangon, miközben egy könnycsepp gurult végig az arcomon. -Én zsaru vagyok!

-Az voltál. -Egy csúfondáros mosolyt húzott az arcára, majd közelebb lépett hozzám hogy jéghideg ujjaival letörölje az arcomról a könnyeimet. -Megtanítalak hogyan legyél olyan mint én, miközben segítesz menekülni a rendőrség elől.

-Én vagyok a kibaszott rendőrség! -Sziszegtem a fogaim között.

-Akkor tartóztasson le biztos úr! -Nyújtotta felém a karjait, elhúzott ajkakkal. -Rossz fiú vagyok, sittre velem! Várjunk...Semmi bizonyítékod sincs ellenem.

-De lesz...Meg fogom őket szerezni.

-Inkább nézz körül. Megölted az ellenségeimet csak is az én kedvemért, hogy nekem ne legyen gondom rájuk. Már most a jobb kezem vagy, és ez csodálatos.

Tizenkét férfi feküdt a földön, a mérgező borban úszva. Igazából nem az alkohol volt a mérgezett, hanem a poharak amelyekbe töltöttem azt. A szívem majd kiugrott a bennem tomboló félelemtől és dühtől. Azonban biztos voltam benne hogy ez csak egy ártatlan kis bevezető volt JK részéről.

Sziasztok! Remélem tetszett, és nem volt csalódás. A következő részig is pápá!

Beépülés|JiKookMaffiaFf|BEFEJEZETTOù les histoires vivent. Découvrez maintenant