Az édesanyja a kijelentésemre kíváncsian hajolt a vélhetőleg halott fia fölé, majd közelebbről is szemügyre vette a férfi arcvonásait. Miután ő is megbizonyosodott az igazam felől, talpig lesokkoltan lépett el az idegen mellől.
-Hol van a fiam teste? -Kiáltott könnybe lábadt szemekkel, egyenesen az apámhoz szegezve a kérdését. -Mert aki itt nyugszik az nem az én fiam!
-SooMin asszony. -Sápadt el egy pillanatra Shik, majd teljes értetlenséggel a hangjában folytatta. -Ez csak is egy félreértés lehet...Én sem értem mi folyik itt.
-Félreértés mi? -Bólogattam gyanakvó mosollyal az arcomon, miközben lesétáltam a lépcsősorokon. -A tiéd volt JK ügye, neked kéne a legjobban tudnod hogy mi történhetett vele.
-Valóban így volt. Ugyan akadt némi problémánk a teste beazonosításával, de végül sikeresen azonosítottuk őt...
-Mi volt vele a probléma?
-Nos öhm...Az összes ujjáról hiányzott az ujjlenyomata, a vére pedig vegyi agyagokkal lett hígítva, így nehezünkre esett ép mintát venni. Kiszáradás gyanúival azonosítottuk, így nyál mintát sem tudtunk venni tőle. -Shik gondterhelten masszírozta meg ujjaival az orrnyergét, miközben zavartan próbálta feleleveníteni az emlékeit. -Így hajszövetet vettünk tőle, azonban elsőre egy másik személyt sikerült azonosítanunk vele. De ez gyakran előfordul, így második próbálkozásra sikerrel jártunk. Ő volt az, ez tagadhatatlan volt.
-Két hónapra volt szükségetek mindezt megtudni? -Ráncoltam össze a homlokomat belegabalyodva a történetébe, amely túl egyszerűnek hangzott. Az idő pedig túl hosszúnak ahhoz hogy mindezt igaznak véljem. -Igazi szakemberek fél óra alatt is képesek nehéz körülmények között is biztosra megállapítani a személy azonosságát az illetőnek. Shik te most hazudsz nekem?
-Számomra is épp olyan meglepő a helyzet mint mindenki másnak Jimin. -Őszinte pillantásokkal lépett hozzám közelebb, majd a két keze közé fogta az enyémeket. -De megígérem fiam hogy a végére fogok járni. De addig se tény semmi meggondolatlant rendben? Minden percben veszély leshet rád...-Ekkor cinkosan a fejével maga mögé bökött, ezzel arra utasítva hogy pillantsak Shik mögé. Taehyung is zavartan álldogált egy helyben, azonban apa valamire fel akarta hívni a figyelmemet. -Még egyszer elmondom, értetlenül állok az ügy előtt.
Megéreztem ahogy feltűnés mentesen egy papír cetlit nyom az ujjaim közé, miközben szorosan rajtam tartotta a szemét. Biccentett hogy olvassam el, így ketté hajtottam a lapot majd végig vezettem a tekintetemet a sorokon. "Fegyverlek Jimin...Eszem ágában sem volt átverni téged, ilyenről szó sem volt, hidd el nekem. Ha Shik átadta neked az üzenetemet, az azt jelenti hogy eljöttél a temetésemre, épp úgy ahogy terveztem. Kétféleképpen terveztem ezt a napot, azonban minden eshetőség a javamat szolgálta volna, bármelyik opció is lépett volna hatályba. Az A tervet aszerint fabrikáltam, hogy senki semmilyen formában nem jön rá a koporsóban fekvő férfi személyére, s miután minden rendeltetés szerűen megtörténik, Shik feltűnés mentesen elvezet téged egy helyre, amelyről mindvégig azt hiszed hogy a te döntésed volt elmenni. A B terv pedig a leírtaknak az ellentétjét foglalja magába, ez az eshetőség pedig az amikor mindenre rájössz.
Ebben a két hónapban egyszer sem hagytalak magadra...Közelebb voltam hozzád mint hinnéd, és gyötrelmes volt nem odamenni hozzád és végre magamhoz ölelni. Fájt látnom mennyire negatívan hatott rád JK szerepe, ha tehettem volna mielőbb megszabadítottalak volna ettől a felelőségtől. Minél magasabb lett a palotád, annál inkább hasonlított egy börtönre. De egy kellemes meglepetéssel szerettem volna újra köszönteni Kim Taehyungot aki valóban kis híján végzett velem azon az estén. Később mindent részletesebben elmesélek neked, csak gyere el ma este a régi lakásod előtti bárba és hozd magaddal a gyilkosomat. Alig várom hogy újra megérinthesselek. -JK-"
VOUS LISEZ
Beépülés|JiKookMaffiaFf|BEFEJEZETT
FanfictionJimin egy határozott és erős jellem, azonban legbelül még mindig egy jószívű gyermekded lélek. Nagy álma az, hogy egy nap a rendőrségen felfigyeljenek a tehetségére, azonban mindenki egy esetlen tanoncot lát benne. Kivéve a főnökét, aki egyből a leg...