Глава 9
Всичко наоколо гореше. Не можеше да се мине от никъде. Въздухът беше на привършване. Отсякъде падаха части от втория етаж. Бях затисната под една етажерка. Сестра ми беше на 3 метра от мен, която също беше затисната от телевизора. Викаше за помощ, но колкото и да се опитваше, никой нищо не направи. Плачеше и продължаваше да вика.
- Хейли, Хейли, моля те. Помощ. Хейли, Хейли........
************************************
- Хейли, Хейли, събуди се, моля те! Хайде, момиче ставай. - сестра ми ме буташе по рамото в опит да се опита да ме събуди.
- Правих секс с Хайс. - прошепна в ухото ми.
Стреснах се и мигновено отвори очи.
- КАКВО?!
- Ха, шегувам се.
- Какво?! Как?!. Ти си 12 годишно момиче, не можеш да говориш такива неща. И то с Хайс.
- Хей, ти пък си 14 годишна, не се стресирай толкова.
- При мен е различно.
- Какво ти можеш да правиш секс, а аз не мога.
- Оливия, отиди да си подредиш куклите в стаята и тогава ми говори за секс. - след като и го казах си затвори устата.
- Все едно, ставай ще закъснеем.
- Неделя е.
- Знам, ще ли да ни разведат из града. Макарче още не мога да го запомня.
- Калифорния, Оливия, Калифорния.
- О да, май така беше. - след това излезна от стаята.
" И за секс щяла да ми говори " казах си.
Станах от леглото и се приближих до стената. Е добре де, по точно беше само един огромен прозорец. Нека го наречем стъклена стена.
Погледнах през него. Виждаше се по - големия басейн. Градинката отрупана с цветя и големия фонтан. Наистина беше много красиво.
" Първо повикване за децата, всички на закуска." говореше се през мегафон от долния етаж. Оххх, човек да не си помисли че се е отървал от тея мегафони.
Влезнах в собствената си баня, направих необходимите неща и излезнах. Облякох един клин, къс потник и вързах косата си на опашка. Нахлузих меките пантофи и излезнах от стаята.
Слезнах долу още сънена. За закуска имаше нещо което не бях виждала до сега. Не знам и какво точно беше, но определено беше хубаво на вскус.
- Добре след закуска ще отидем до едно място. - извика Гари.
- И кое е то?! - попитах.
- Ами сами две думи. Кой обича да язди?!
- Това са 4-ри думи. - казах и тръгнах към стаята си.***неутралрн герой***
- Хм, аз ли направих нещо. - попита Гари.
- Ам, всъщност майка ни беше световна шампионка по езда и тази тема и е малко чувствителна.
- О, не знаех. Съжалявам.
- Няма нищо, но си мислех, че го е преодоляла вече.
- Минаха едва само 2 седмици. И аз да бях нямаше да го преодолея още.- каза замислен Хайс и гледаше към мястото където беше изчезнала Хейли. - Ще отида да я проверя как е.- О не няма нужда, след малко ще слезе, мога и аз да отида ако искаш. - извика Оливия.
- Мисля, че и аз мога да се справя. Благодаря.
- Да дойда с теб. - настоя Оливия.
- Не, мога и сам.
Оливия не каза нищо, само се изчерви и кимна. Изобщо не и харесваше факта, че Хайс и сестра и ще бъдат горе сами.
*******************************
- Хей, може ли да вляза. - почука мило Хайс.
- Ако го намираш за нужно.
- Ами всъщност да. Извинявай за това долу, не знаехме че ще ти е толкова гадно.
- Няма значение. И без това вече ми е време да го преодолея.
Той не каза нищо и се намести до мен на леглото.
- Добре ли си.
- Мисля, че вече ти отговорих.Имаше минута мълчание. Той я хвана за брадичката и обърна лицето й към себе си.
Гледаха се в продължение на няколко секунди.
Започнаха да се приближават все по близо и по близо. Тя беше забравила за всички негативни думи, които беше насочила към него през последните дни.
Просто искаше да го целуне, нуждаеше се от това. Искаше го. Не я интересуваше сестра и която беше луда по него. Просто имаше за нужно да го целуне. Вечи ги деляха има- няма 3 сантиметра. И накарая.......БУМ. Той се изправи от леглото и излезна от стаята толкова бързо, че дори тя не разбра. Стоеше приседнала на леглото и се чудеше какво ли беше направила, за да го накара да си тръгне така бързо.
YOU ARE READING
My fucking life
ParanormalКакво се случва когато изгубиш всичко? Може би света за тебе пропада или пък това е път към едно ново начало. За Хейли тези неща тепърва предстоят. Болка, лъжи, забранена любов, наказания всички тези неща ще я връхлетят. Но какво ще се случи с нея...