Fáradtan, de mégis frissen indultak útnak a Kovács tesók. Az adrenalin vitte őket a reptér felé. Amikor kiszálltak a kocsiból egy üzenetet kaptak Robitól ...,, Szia Márk gyertek ki a leszálló pályára, magángéppel fogunk utazni. Nagy volt az izgalom, mivel nem utaztak még magángéppel. A gyors lépteket a lihegés és a bőrönd kerekének hangja váltogatta. A távolból már integetett nekik Robi.
- Sziasztok srácok.
- Szia, mégegyszer megszeretnénk köszönni, hogy rávetted Melindát. Ha már őt emlegetjük, hol van?
- Ott...
Mosolyodott el, majd a távolba mutatott. Egy hullámos, hosszú hajú lány sétált végig a leszállópályán, ő volt az. Melinda egy kicsit telt, szemüveges hölgy. A zöld szemei, mint egy macskáé aki kiszámíthatatlan és ez igaz is volt rá.
- Sziasztok. Azért nem vagyok ennyire nagy szám, hogy így nézetek rám.
- Szi...Szia
- Na indulunk vagy még csodálkoztok? Szálljatok fel!
Miután mindennek megvolt a helye, már csak el kellett helyezkedni a székekben és indulhatnak.
- Mindenki kényelmesen ül?
- Igen.
- Úgy tudom Robi felvilágosított röviden titeket arról, hogy mit is csinál az alapítvány, de nem mondta el, hogy ki scp 049. Ő egy euclid, humanoid lény. Az euclid az egyik besorolási csoport. Ezekről majd később beszélünk. Scp 049 hasonlít egy pestis doktorra, aki általában nyugodt, együttműködő, de ha megérzi a ,,dögvészt" akkor támad. A támadás abból áll, hogy az áldozat nyakát megérinti amitől az meghal, ezután pedig felboncolja és az ,,orvosságot" belefecskendezi, ezután újraéled az áldozat. Lényegében zombit csinál bármilyen élőlényből. Jegyzeteket készít és két nyelven tud: középkori franciául és angolul. Ha megérzi a dögvészt hirtelen támad, vigyáznunk kell vele. Egyszer az egyik alkalmazottat megtámadta, Dr. Raymond Hammet.
Most röviden ennyit, de majd még beszélünk róla. Az alapítványtól megkaptam a listát az összes lényről és az épület tervrajzát, illetve az összes dokumentumot a pestis doktorról. Lesznek őreink és ahogy megérkezünk visznek minket a szállásra, ami a város szélén van, 100000 km-re az alapítványtól . Most ha megbocsátotok áttanulmányoznám az út során a videókat és hanganyagokat.
- Rendben.
Az út békésen telt. A három srác elbeszélgetett, míg a lány belemerült az információk áradatába. Délután 1-kor leszállt a repülő és egy fekete Mercedesből kiszállt az egyik katona.
- Jó napot! Johnatan Parker tizedes vagyok. Én fogom magukat elkísérni a szállásukra.
Az autós út 2 órába telt. Mindenki fáradt volt pedig nem csináltak semmit az utazáson kívül. Gyönyörű hotelban töltik el a következő 1 hónapot, ami a tengerhez közel van és nem messze tőle található egy erdő is. Az őrök felvitték a csomagokat a harmadik szintre.
- Köszönjük tizedes, elmehetnek, de holnap szeretnék Önnel beszélni.
- Ahogy óhajtja Farkas kisasszony. Ezen az emeleten leszek a 220-as szobában.
YOU ARE READING
Minden kiderül
ParanormalAz scp alapítvány fontos feladatot ad egy fiatal lánynak akit, a rendőrség ajánlott. 3 embert visz magával akik nem mindig támogatják és összetűzésbe keverednek a hölggyel. Az ezredes is szembe száll Melindával. Farkasnak gyanús Gracia ezért nyomozn...