9. fejezet

16 1 0
                                    

Altatót szedett a lány minden este. Veszekedés nem volt a legutóbbi után, de érezhető volt a feszültség. Robi megbánta azt amit mondott, de ismerte Melindát, tudta, hogy nagy tüskét hagyott benne amit vissza fog kapni. Viszont a véleménye arról nem változott, hogy Graciának van igaza. Tudja a lány rémes múltját és érthető miért olyan amilyen. Feltűnt neki, hogy a veszekedés óta minden nap alkohol szagát lehet érezni a hotelszobában, talált is pár üveget. Bement a lány szobájába.
- Beszélnünk kell?
- Csak nem veszekedni akarsz megint?
- Nem, vagyis te annak fogod gondolni. Alkoholt érzek a szobádban és ismerlek már annyira, hogy tudjam iszol. Négyen vagyunk,de csupán te tudsz ennyi piát inni.
- És akkor mi van, ha iszok pár kortyot?
- Ez nem normális. Ne haragudj a legutóbbiért nem gondoltam komolyan.
- Tudod az ember csak azt mondja ami a szívét nyomja...és igen komolyan gondolja, a kimondott szónak pedig súlya van...a véleményed az ezredesről tartod, igaz?
- Igen...
- Akkor nincs miről beszélnünk. Az ezredessel gondok vannak és ezt rajtam kívül más nem veszi észre. Menj ki, majd akkor gyere vissza, ha valami fontos dologról akarsz beszélni, mert ez már tárgytalan.
A feszültség nőt. Melinda ki akarta deríteni Gracia titkát és ehhez segítség kell. Johnatannal beszélni akar, ő lesz a megbízottja. A tizedes a legmegbízhatóbb ember a környezetében, de rajta kívül kell még egy személy aki Norbi lesz. A mai nap a doktoron elvégeznek pár vizsgálatot. Melinda teljes határozottsággal lépett be a zárkába, tudta , hogy nem fogja bántani 049.
- Jó napot doktor.
- Jó napot hölgyem.
Nagy lendülettel indult a lány felé de Logan és Parker elállták az útját.
- Menjen hátrébb, majd a kisasszony közel megy magához, ha szükséges. Addig tartsa a távolságot.
Engedelmeskedett a kérésnek.
- Doktor ma elvégeznék pár vizsgálatot magán.
- Jól hangzik...
- A piszkos gondolatait felejtse el, nem végzek urológiai vizsgálatokat. Pár apróság lenne az egész: vért veszek, testsúlyt és magasságot mérek, vérnyomás stb. Általános dolgok ezek. Megengedi, hogy megvizsgáljam?
- Természetesen.
A tizedesék behoztak minden felszerelést ami kellett.
- Elsőnek a magasságát mérem meg, vagyis az őreim.
Melinda 160 centiméter magas, 049 mellkasáig alig ért fel. Logannek széken kellett állnia, hogy megtudják mérni.
- 190 cm.
- Rendben. Most álljon a mérlegre.
- 95 kg
- Pontatlan Johnatan 95,3 kg.
Rendben vérnyomás...átlagos. Vérvételhez helyezkedjen el kérem.
Miután a vérvétel is megvolt, Parkerék mindent kipakoltak, a teremben csupán az asztal maradt.
- Most, hogy kettesben vagyunk közelebb léphetek magához, kérem?- mondta hevesen lihegve
- Még nem, szeretnék valamit kideríteni. Az iratokban az áll, hogy Önnek a vastag köpenye és a porcelánmaszkja a testének része, nem levehető.
- Az igaz, hogy a maszkot nem tudom levenni, de a ruhát igen.
- Jól gondoltam. Arra szeretném kérni hogy a felső ruházatát vegye le.
- Vetkőzzek? (huncut mosollyal nézet a lányra) Leveszem a felső ruhám, ha a hölgy is leveszi...ne haragudjon, de ha közelében vagyok beindítja a fantáziám.
- Igen veszem észre, tipikus... Nem veszem le az ingem.
- Akkor csak a dekoltásig gombolja ki.
- Alkudoznunk? (nevetett együtt a doktorral) na jól van, de akkor képet is készítek bizonyítéknak.
- Kaphatok pár képet magáról?
- Felejtse el- mosolygott
Nemcsak Melinda, hanem Logan és Johnatan is tátott szájjal nézte 049-et. Izmos, de nem túlságosan, gyönyörű barna haja illett a kék szeméhez. Odalépett a lányhoz.
- Tetszem?
- Nem rossz...(mosolygott, majd megakart fordulni, de a doktor a derekát megfogta és magához húzta)
- Még tartozik valamivel...(mosolygott)
Lassan elkezdte kigombolni az inget, a dekoltázsnál megállt.
- Mostmár meg vagyunk mindennel- mondta 049.
- Készítek képeket és utána visszaveheti a ruháját.
A képek elkészülte előtt még egy darabig nézték egymást. Szorosan ölelte a lányt. A fotók után minden jegyzetet átadott Dr. Shermannak.

Minden kiderül Where stories live. Discover now