Hamar elteltek az utolsó napok, mint minden egyszer ez is véget ér. A nappaliban ültek összebújva, mikor megérkezett Johnatan.
- Itt az idő...
- Kérem ne menjen el...
Ölelte magához szorosan 049, könny szökött a szemébe. Melinda homlokára lágy puszit adott.
- Mennem kell...
- Elkísérheti a repülőig a kisasszonyt...ott elbúcsúzhatnak...
Az út a reptérig rövidnek tűnt. Mikor az első napon jöttek olyan hosszú volt...már rövid. Melinda csomagjait feltették a repülőre és a búcsúzkodás kezdetét vette.
- Mikor fog meglátogatni kedvesem?
A hölgy nagyot sóhajtott.
- Nem tudom...de...valószínű, hogy...évente egyszer tudom majd csak meglátogatni. (Hajtotta le a fejét)
049 szívébe mintha tört szúrnának úgy hasított végig ez a mondat :,, évente egyszer". Nem bírta tovább, sírt.
- Kérem ne sírjon...(Melinda is elkezdett sírni)
- Akkor maga se kedves...
- Sajnálom, de még be kell fejeznem az iskolát...az egyetemet.
- Félek...félek...hogy...elveszítem magát...hogy másba beleszeret míg nem találkozunk...hogy elfelejt...hogy már senki sem leszek a számára...
- Óhh doktor...magát elfelejteni? ...magából kiszeretni?...maga jelenti nekem a világot...mindig is emlékezni fogok magára...nem lesz olyan nap mikor ne jutna eszembe...magán kívül nem tudnék másba beleszeretni...nekem csak az én doktorom kell.
Egymás vállára borultak és sírtak.
- Hiányzik...már...már hiányzik kedves...
- Nekem is maga...
Az utolsó együtt töltött pillanat...
- Indulnunk kell. (Mondta Johnatan)
- Nagyon szeretlek.
- Nálam nem jobban.
Egy utolsó szenvedélyes csók...menni kell...és mikor találkoznak újra nem lehet tudni.
- Ne aggódjanak megoldjuk, hogy tudjanak találkozni vagy legalább a kapcsolatot tartani.
- Köszönjük, köszönünk mindent tizedes. Isten áldja meg.
- Én köszönöm, hogy magukkal dolgozhattam és dolgozhatok még, illetve hogy segíthetek.
Melinda felszállt a repülőre. Az ablakból figyelte szerelmét. Minden méter amit a repülő megtett a felszálló pályán egyre jobban facsarta a lány szívét. Egy fél órás út után, mikor már vörösre sírta szemét, megrezzent a telefonja. Üzenete érkezett. Megnyitotta...
- Nagyon hiányzik kedves.
YOU ARE READING
Minden kiderül
ParanormalAz scp alapítvány fontos feladatot ad egy fiatal lánynak akit, a rendőrség ajánlott. 3 embert visz magával akik nem mindig támogatják és összetűzésbe keverednek a hölggyel. Az ezredes is szembe száll Melindával. Farkasnak gyanús Gracia ezért nyomozn...