- ...Mi történt? (Kérdezte a lány)
- Elájult. Hogy van kedvesem? (Kérdezte 049)
- Gyengének érzem magam, mindenem nagyon fáj...
Könny szökött 049 szemébe.
- Mi a baj doktor? (Megsimogatta arcát)
- A nedvek...esszenciája
Elkezdett sírni.
- Ne sírjon...Valamiben meg kell halnom.
- Ne is mondjon ilyet kedves.
- Melinda jobban lesz, csak orvosi kezelésre van szüksége. (Mondta Robi)
- Itt van az én doktorom. (Mosolygott a lényre)
- Tennie kell valamit 049! Nem halhat meg Melinda! A maga orvossága, tudja miből állította össze! Most ennek az ellenszerét készítse el! (Mondta Johnatan)
- Engedélyt adunk mindenre. Segítünk magának, az ellenszer feltalálásában. (Mondta a testület)
- Igazuk van!
Naplójából kitépett egy lapot, majd leírta az anyagok nevét és az eszközöket amivel dolgoznia kell.
- Nemsokára visszajövünk! (Ezzel elmentek)
- Doktor...mennyi időnk van az ellenszer feltalálásáig? (Kérdezte Norbi)
- ...1 hét...
- 1 hét??
- 1 hét mely szenvedés lesz a kisasszonynak.
- Kevés lesz az idő...(mondta Melinda)
- Megcsinálja (mondta Johnatan) ha egy gyilkos ,,orvosságot " előállított, akkor ez is menni fog! Mindenki segít !
- Szerintem ez nem jó ötlet. (Mondta Márk)
- Szerintem sem. (Mondta Robi)
Norbi öccse elé állt és pofonvágta. Henderson pedig Robit ütötte meg.
- Nem tudnának a kórházban mit csinálni vele!
- De! Ott segítenének rajta! Itt csak szenvedni fog és végignézzük ahogy meghal! (Robi)
- Ne most próbálj meg segíteni mikor nagy a baj. Miért nem álltál Melinda mellett amikor te mindannyiunknál jobban ismered? Tudod, hogy nem csinál semmit sem ok nélkül !
- Jó akkor hagyjuk meghalni!
- Nem fog meghalni!
- Norbi térj már észhez! 049 csak megöli!
- Ebből elég (049)
A doktor letette a lányt, majd Robi felé vette az irányt. Henderson és Johnatan fogta vissza.
- Nyugalom, nyugalom... vigye el a két fiút...és ne jöjjenek be többet az alapítvány területére. (Johnatan)
Henderson teljesítette a parancsot.
- Meg fog halni....a ti hibátok lesz!! (Ordította Robi)
- Ne is figyeljen rá...(mondta Johnatan) minden rendben lesz.
Melinda felkelt és megfogta a lábát. Nagyot ordított.
- Melinda jól vagy??
- A lábam...
- Doktor mi fog történni a következő 1 hétben?
049 szomorúan nézett szerelmére.
- A következő 1 hétben lassú halál fog bekövetkezni...kínzás lesz...nagyon fog fájni...a hét első felében a lábak kezdenek el gyengülni, epilepszia és érszűkület fordulhat elő...aztán a nedv halad felfelé...eléri a gyomrot...aztán a torkát és a karjait...végül az agyat...amint eléri az agyat beáll a halál.
- Már az első stádiumban van...
- Pontosan.
- Itt aludhatok a zárkában?
- Nem aludhat itt Norbert, a szabályokat ugyanúgy be kell tartania. Menjen a hotelbe, majd minden nap bejöhet. Pihenjen le, elviszem.
- Melinda?
- Itt marad 049-el, hozunk be egy matracot. Azon pihenhet míg el nem készül az orvosság. Rajta tartjuk a szemünket.
Kovács kicsit nyugodtabban hagyta el a cellát. Amint bevitték az őrök a matracot a doktor leült kedvesével a karjában. Farkas aludt.
- Ne féljen kisasszony....megmentem.
YOU ARE READING
Minden kiderül
ParanormalAz scp alapítvány fontos feladatot ad egy fiatal lánynak akit, a rendőrség ajánlott. 3 embert visz magával akik nem mindig támogatják és összetűzésbe keverednek a hölggyel. Az ezredes is szembe száll Melindával. Farkasnak gyanús Gracia ezért nyomozn...