Norbi a szokásosnál korábban kelt fel. Amikor kisétált a szobából akkor vette észre, hogy Melinda kint ül az erkélyen.
A lány rezzenéstelen arccal nézte a tájat.
Valamikor felkapta a fejét, mintha hallott volna valamit.
- Minden rendben?- kérdezte Norbi
- Szia, persze miért?
- Csak kérdeztem.
Ismét felkapta a fejét.
- Norbi, hallottad?
- Micsodát?
- ...mindegy, semmit.
Felállt, indult volna be, de a fiú elkapta karját.
- Biztos, hogy minden rendben?
- Biztos.
Lassan Robi és Márk is felébredt. Johnatan a tegnapi időpont szerint ment értük. Dr. Sherman izgatottan várta őket, hogy elmondja az interjú óta mi történt.
- Scp 049 tegnap verte a zárka ajtaját és kérte, hogy vigyük a kisasszonyhoz. Reggel óta pedig azt kérdezgeti mikor kezdődik az interjú.
- Szerintem a doktornak megtetszet Melinda- mondta Robi- tegnap is már udvarolt neki
- Nekem is ez a véleményem.
- Dr. Sherman lenne egy kérésem. Szeretném ha scp 049 újra boncolna állatokat. Megfigyelés szempontjából.
- Meglátom mit tehetek.
A zárka előtti monitoron figyelték a doktort. A lány beleszólt a mikrofonba:
- Üdvözlöm doktor, kérem készüljön a kihallgatásra. Johnatan és Logan tizedes elkíséri magát a terembe.
Scp 049 izgatottan várta az újabb találkozást, talán túlságosan is. Nem bírtak vele ismét 4 ember kellett a kivezeteséhez. Levendulát is vittek hátha attól lenyugszik , de hatástalannak bizonyult. Amint bevezették próbálták leültettni, de nem sikerült.
- Adjanak neki nyugtatót- mondta Dr. Sherman
A nyugtató is hatástalan volt. Ekkor belépett Melinda az ajtón. A doktor ellökte az őröket és a lányhoz lépett. Olyan közel voltak egymáshoz, mint tegnap, megsimogatta 049 arcát.
- Örülök, hogy újra látom hölgyem.
- Én is örülök, kérem üljön le.
Hallgatott a lányra és azonnal leült.
- Beszéltem Dr. Shermannal és ha minden jól megy újra boncolhat állatokat.
- Nagyon örülnék, ha folytatni tudnám a kutatásom.
- Remélem a boncolás eredményeit és menetét elmondja.
- Ez csak természetes.
- Ha jól tudom magát Montau városában találták meg mikor a helybéliek eltűnésével kapcsolatban nyomoztak.
- Igen, ott születtem és addig ott is éltem, míg be nem hoztak.
- Elmondaná nekem mi a dögvész ami magában olyan nagy aggodalmat kelt?
- A Rothadás! A Nagy Halál. Tudja, az, öhm.. (idegesen tapogatja a halántékát) …minek nevezik, az… az… ah, mindegy is. A Dögvész, igen. Tudja, itt burjánzik a falakon kívül is. Oly sokan áldozatul estek neki, és még oly sokan fognak, amíg el nem készül a tökéletes gyógymód.(Hátradől a székében) Szerencsére, én nagyon közel járok. Tudja, életem célja, hogy megszabadítsam ettől a világot.
- Tudom, ezt már hallottam a hangfelvételeken. A többi orvos és én is a dögvészt a pestissel tudjuk összehasonlítani. Pestisre gondol?
- Pestis? Ezt Dr. Raymond Hamm is említette, fogalmam sincs mi az.
- Úgy tudom nem tökéletes a gyógymódja.
- Nem, de idővel az lesz, ha újra folytathatom a kísérleteim.
- Ezért kértem, hogy újra boncolhasson, remélem előrébb lesz a gyógymód megtalálásában. Remélem ezzel tudok segíteni.
- Hölgyem Ön a puszta jelenlétével segít.
- Dr. Hammet miért akarta meggyógyítani? Hogyan érzi az embereken a dögvészt? Mik a tünetek?
- ....( lehajtotta a fejét és nem válaszolt)
- Melinda a kérését elfogaták, scp 049 kaphat újabb tetemeket boncolásra. A mai interjúnak vége, vigyék vissza a zarkájába.- mondta a Dr. Sherman
- Köszönöm.
- Nincs mit, de...
Felállt a székről és odament a doktorhoz.
- ...de tudja, hogy ha nem segít én sem segítek magának. Meg kell osztania velem mindent, még a sérelmeit is. Csupán így tudok Önnek segíteni.
Nem válaszolt semmit csak bólintott.
Amikor Melinda kiment a teremből, egy ismeretlen férfi állt előtte.
- Tudja, hogy nagy hibákat vét kedves?
- Ön mégis kicsoda, ha szabad megkérdeznem?
- Carlos Gracia ezredes vagyok. Én irányítom az összes őrt és katonát. Maga minden bizonnyal Farkas Melinda.
- Igen. Örülök, hogy megismerhetem ezredes.
- Semmi ismerkedés csak munkatársi viszony. Tudja nem nézem jó szemmel azt aki ilyen ezekkel a lényekkel.
- Mégis mire gondol?
- ARRA, HOGY EMBERSZÁMBA VESZI. Az összes katonának és őrnek azt tanítom, hogy nem beszélhetnek így velük. Nem lehet tudni mikor támadnak, kihasználják az ember gyengeségeit.
- Uram, ha nincs indok akkor nem beszélhetünk velük lekezelően.- mondta halkan Johnatan
- Nem kérdeztem magát tizedes. Inkább menjen és nézze meg scp 049 zárkája biztos be van-e zárva. A tegnapi teljesítménye elfogadhatatlan.
- Igenis ezredes.
- Dr. Sherman megkaptam minden dokumentumot, de Dr. Ham halálával kapcsolatos felvételeket nem kaptam meg. Megszeretném nézni azokat is, ha nem jelent gondot.
- Átküldöm magának még a mai nap folyamán.
- Köszönöm.
- Minek kell magának foglalkoznia a doktor halálával? Maga a lény miatt van itt!
- Csak nem fél, hogy kiderül valami ezredes? A doktor halála 049-hez köthető és nekem minden információ kell ami a lényhez kapcsolható.
- Nem félek semmitől, csupán nem akarom, hogy az alapítvány feleslegesen pazarolja magára az idejét.
- Fogok én még magának meglepetést okozni Gracia.
YOU ARE READING
Minden kiderül
ParanormalAz scp alapítvány fontos feladatot ad egy fiatal lánynak akit, a rendőrség ajánlott. 3 embert visz magával akik nem mindig támogatják és összetűzésbe keverednek a hölggyel. Az ezredes is szembe száll Melindával. Farkasnak gyanús Gracia ezért nyomozn...