6. fejezet

23 1 0
                                    

Mit csinálsz itt az erkélyen hajnali 1-kor? Miért nem próbálsz aludni, adjak gyógyszert?- kérdezte Márk
- Nem kell gyógyszer, ha már nem jön álom a szememre akkor hasznosan töltöm el ezt az időt. Jobb, mintha bámulnám a plafont. Kérdésedre válaszolva Dr. Ham halálával kapcsolatos felvételt nézem.
- Miért kell neked ezzel is foglalkozni? Igaza van az ezredesnek, mi 049 miatt jöttünk.
- Nem kezdek el egy értelmetlen vitát, mikor már tegnap elmondtam miért kell a dokumentum. Van egy óriási titok amit a szőnyeg alá akarnak söpörni, csak még nem jöttem rá mi az. Abban biztos vagyok, hogy a doktor halálához köthető.
- Szerintem jobb lenne ha aludnál, nincs semmi amit eltitkolnának, ha viszont mégis akkor sem a mi dolgunk. Mondta Norbi, hogy tegnap reggel nagyon furán viselkedtél.
- Nem tudom miről beszélsz.
- Hallotál valamit amit Norbi nem. Mi volt az?
- Semmi.
- Jó akkor ne oszd meg velem, de légyszíves menj aludni. Gyere adok altatót.
Melinda engedelmeskedett. Nem tetszet neki, hogy mindenki hülyének nézi és ezt a fáradságára fogják. Az altató jól bevált, de ígyis csak 5 órát aludt. Ma nem Johnatan hanem Logan tizedes ment értük.
- Hol van Parker?
- Jelen pillanatban tetemekért ment el. Ma én viszem Önöket a 19-es Telephelyre.
Logan ugyanolyan jó ember volt, mint Johnatan, annyi különbséggel, hogy ezt jól titkolta az ezredes előtt. A mai nap más volt az egész hely, szokatlan...alapból is az, de a mai az kivétel. Az őrök fel-alá járkáltak és Dr. Sherman, mintha feszült lett volna.
- Valami baj van?
- Ne..nem, dehogyis.
- Valamiben tudunk segíteni?
- Ha...
Ekkor becsapódott az ajtó és belépett a terembe Mr. Pierrot (scp 1810). Rémület uralkodott a lény arcán. Az összes katona gyülekezet és bekapcsolt a vészjelző. 1810  Melinda felé nyújtotta hosszú karját.
- Kérlek segíts! Majd felkeres....majd ő...
- Kicsoda? Miben kell segítenem?
- Csak te tudsz segíteni, csak te fogod látni.  Hozzád és hozzám beszél....
- Ki? Kit fogok látni?
- Scp 1810 lépjen hátra!!! Egy ujjal sem nyúlhat a lányhoz. Megértette?- Mondta az ezredes
- Kérlek...a...lá..
- Erőszakos módszer kell...ÜSSÉK, HA KELL LŐJENEK, A KAMRÁJÁBAN AKAROM LÁTNI!!!
A katonák teljesítették a parancsot. Sikítva futott vissza a lény a zárkájába. Vérfagyasztó volt hallani ahogy szenved, a pisztolyok elsültek és a padló a vértől ázott.
- Miért nem hagyták, hogy befejezze a mondanivalóját??
- Maga tényleg ennyire őrült Farkas kisasszony? Meghalhatott volna! Szerencse, hogy itt voltam és kezeltem a helyzetet. - mondta büszkén Gracia
- Igen?? Így kell kezelni a helyzetet? Miért kell mindig véres erőszakot alkalmaznia?
- MAGA OLYAN BOLOND, MINT PARKER TIZEDES, nem is értem miért hozták ide magát. Mondok magának valamit...lehet, azt hiszi scp 049 oda van magáért, de felvilágosítanám, hogy kihasználja a lehetőséget, hogy megszökjön.(elkezd mosolyogni) Nem tud megbirkózni a feladattal és nem lesz az itt töltött idejének semmi haszna. Felesleges időpazarlás.
- Láttam már, hogy milyen zsémbes, mostmár arról is meggyőződtem, milyen bunkó és egy igazi zsarnok... Tudja Gracia megszegett egy szabályt.
- (közelebb hajolt a lányhoz)... és mégpedig?
- LEBECSÜL ENGEM. Fogok én még magának meglepetést okozni és letörlöm még azt az önelégült mosolyt az arcáról.
Az ezredes mérgesen elhagyta a helyszínt. Amint csillapodtak a kedélyek elkezdődhetet scp 049 boncolási kísérletei. Johnatan hozta is az első tetemet amit egy orangután volt. Az egyik állatkert és egy farm is  szerződést kötötött az alapítvánnyal, így mindig lesz a doktor számára boncolnivaló.
- Nagyon köszönöm, kiváló alanyt hoztak, hiszen hasonlít egy emberre. Csókolom kezét hölgyem.
- Örülök, hogy meg van vele elégedve.
Scp 049 elővette fekete orvosi táskáját és a vastag, bőrkötésű naplóját. A boncolást csendben végezte a doktor, néhány testrészt átoperált másik helyre, például a mellső karokat és lábakat. A tetem hasát is felvágta, belszerveket is átoperálta, majd az orvosságát belefecskendezte. Összevarta a hasát és figyelte ahogy a lény életre kelt. Elővette a naplót és jegyzetelt.
- Jesszusom, ezt hogyan?- kérdezte Robi
Most mit csinálnak ezzel a zombival?
- Mondom. Mi nem mehetünk be, ugyanis Scp-049-2 agresszívvá válik, ha a doktoron kívül valaki a közelében van. Majd a tizedesék megölik és utána elhamvasszák...
- Ahogy látja Melinda az első alanyt sikeresen megszabadítottam a dögvésztől.- Büszkélkedett a doktor

Minden kiderül Where stories live. Discover now