4. fejezet

17 2 0
                                    

Melinda keveset aludt, már várta a találkozást a doktorral. Reggel 4-et ütött az óra, mivel nem tudott aludni kiment a konyhába kávézni. Ekkor belépett az ajtón Parker.
- Jó reggelt tizedes.
- Jó reggelt kisasszony, nem gondoltam, hogy ilyen korán felkel.
- Nem tudok aludni, de miért jött át? Keltsem a fiúkat?- mosolygott
- Csak a fegyvereket hoztam. Ha nagyon szeretné keltheti a többieket és gyakorolhatnak.
- Ez jó ötlet, köszönöm.
- Megyek, majd 7-kor legyenek a szobában, viszlát.
- Rendben itt leszünk, viszlát.
Amint megitta a kávét ment is felébreszteni a srácokat. Elsőnek Robit keltette fel.
- Robiiii, hasadra süt a naap. Kellj fel!
- Melinda mi bajod van? Még csak....5 óra
- Igen tudom, de megkaptuk a pisztolyokat és Kovácsékat meg kellene tanítani lőni. Légyszíves kelj fel.
- Rendben.
Robinak kellett egy kis idő míg beindult az agya, de hamar felöltözött és mentek a tesókhoz.
- Norbi, Márk keljetek.
- Elaludtunk??
- Nem dehogyis, csak van egy kis időnk mielőtt elindulnánk és gondoltam addig megtanítom nektek, hogyan kell fegyvert használni.
- Ilyen korán?
- Ne járjon a szátok hanem öltözetek, 15 perc múlva legyetek lent a hotel aljában.
Nem tetszet nekik az ötlet, vagyis nem az ötlet hanem a korán kelés. 10 percen belül leértek, ezután gyorsan megreggeliztek és jöhetett is az önvédelmi lecke. Az erdő közelében felállítottak pár céltáblát az őrök.
- Wow, igazi gyönyörűségeket kaptunk.
Cz P 01-eseket, félautomata pisztolyok.
- Mi az első dolog amit tudnunk kell?
- Amint látjátok emberi célltábla lett felállítva és jó lenne ha mellkasát vagy a fejét céloznátok, de egyenlőre az is valami ha egyáltalán eltaláljátok. Ezek a pisztolyok nem nyomnak még egy kilogrammot sem, 077kg az egész és 9×19 mm-es parabellum fér bele. Amit tudni kell róluk, hogy levehető dobozos tárral rendelkeznek és lövésnél érezni fogtok egy kisebb visszaugrást. Ettől nem kell megijedni.
- Honnan tudsz te ennyit erről a fegyverről.
- Nem válaszolok erre a kérdésre mikor te is tudod a választ...tudod, hogy egy gyilkos áll előtted. Most pedig bemutatom a használatát.
- De te nem...
- Figyeljetek!
Ezzel Melinda célzott lövést adott le, sikeresen eltalálta a fejet.
- Remélem figyeltetek, most gyakoroljatok. Kezeteket szemmagasságba és két kézzel fogni a pisztolyt, a ravaszt pedig a tábla becélzása után húzzátok. Nem nehéz, menni fog.
A srácok hamar ráéreztek és fél óra után büszkén jelentette ki a lány:
- Mostmár tudtok lőni. Menjünk és készüljünk, nemsokára jön Parker.
Hamar eltelt az a pár perc és mikor megérkezett a tizedes egy szatyrot nyújtott át.
- Vegyék fel a köpenyt az alapítvány ajándéka.
- Köszönjük.
- Most pedig szálljanak be az autóba. Megyünk a helikopterhez ami elvisz minket a 19-es Telephelyre.
A kocsiban Melinda és Johnatan beszélgetett scp 049-ről.
- A doktor a 19-es Telephely 2-es Kutatási részlegében lesz. Standard Humanoid Biztonsági Zárkában van, de a kihallgatásnál kivezetjük egy másik helyre.
- Igaz, hogy a doktornak 3. Szintű Humanoid Kényszerzubbonyban kell lennie, lekötözött nyakkal és karokkal?
- Igen, tudja Ön is, hogy hirtelen támad, muszáj. A kihallgatás során 4 fegyveres őr lesz bent. 2 a lény mögött 2 maga mögött. Ha nyugtalan lesz levendulát kell használni, látszólag attól megnyugszik.
- Szoktak neki állattetemeket vinni, hogy kísérletezzen?
- Nem Dr. Elijah Itkin megtiltotta neki, Dr. Raymond Hamm halála után.
A helikopteres út 1 órába telt. Kint várta őket Dr. Theron Sherman, aki az egyik kihallgatást végezte Hamm halála után.
- Üdvözlöm Önöket, scp 049-et felvilágosítottuk arról, hogy ma interjú lesz. Vártuk magukat, ha készen állnak mehetünk is.
Az alapítvány tömör fém falai biztonságérzetet keltettek, annak ellenére, hogy életveszélyes. Végigjárták a folyosókat, pár lény zárkája előtt elmentek, illetve a kísérleti alanyok szobáját is szemügyre vették. Bevezették őket a kihallgató terembe.
- Az lenne a kérésem, csak a hölgy menjen be, a többiek a golyóálló üvegfal mögött nézzék az interjút. Illetve még azt szeretném mondani, hogy húznánk az időt nem 1 hónapig lennének itt, hanem 2 hónapig, ha ez nem jelent problémát.
- Rendben.
A fiúk kint maradtak, a lány pedig belépett az ajtón egy felírótáblával a kezében. Érdekes reakciót váltott ki Melinda bevonulása. Amint betette a lábát a terembe felnézet rá a doktor, látszólag meglepődött. Elkezdett elvörösödni és mintha zavarban lett volna, hevesen vert a szíve. Szemével követte a lány minden mozdulatát. Mikor leült elkezdődött az interjú.
- Örvendek a találkozásnak 049. Úgy láttom nagyon meglepődött.
- Én is örvendek, tudja nem jár erre ilyen gyönyörű hölgy és kérem hívjon csak doktornak. Kedves nevét ha szabad megkérdeznem?.
- Farkas Melinda, 2 hónapig leszek itt és Önt fogom tanulmányozni. Szeretném, ha együttműködne velem.
- Együttműködök minden alkalmazottal aki itt van.
- Igen tudom, bár hallottam egy incidensről.
- Gondolom Dr. Raymondre gondol.
- Pontosan.
- Tudja az nem úgy volt én csak...
- Tudom, maga csak meg akarta gyógyítani. Doktor engem az érdekel milyen gyógymódot használ és mik eddig a tapasztalatai.
- Nagyon szívesen megosztom magával, de örülnék ha egyszer kettesben maradhatnánk.
Ebben a pillanatban megszólalt a hangosbemondó.
- Az interjúnak vége. Vigyék vissza a zárkájába 049-et.
- Várjanak, még meg sem ismertem Farkas kisasszonyt!
- Menjünk scp 049, mozgás!
Az egyik őr annyira megütötte a doktor, hogy összeesett.
- FEJEZZÉK BE! MÉGIS, HOGY BÁNNAK VELE?
Melinda 049 felé indult.
- Mit csinál? Még baja eshet, menjen ki a teremből!
- Nem!
Odalépett a doktorhoz és a csőre végét megemelte.
- Kérem álljon fel, segítek.
- Köszönöm, legalább valaki emberségesen bánik velem.
- Mozgás, menjen!
Elvezzeték a lényt, a lány is kisétált a szobából.
- Nem lehetne, hogy leváltsák ezt az őrt?
- Ahogy szeretné...
Ekkor lefagyott arccal nézett mindenki Melinda mögé.
- Scp 049 lépjen hátra!!
Megfordult a lány és mögötte állt... Csak nézték egymást. Mindig közelebb hajolt a doktor pár centivel.
- Távolból is elvarázsolt a szeme, de ilyen közelről látszik csak igazán milyen gyönyörű.
- Scp 049 lépjen hátra!!!
Ezután teljesítette a parancsot.
- 4 őr vezesse el és rakjanak levendulát a zarkába!- adta ki a parancsot Dr. Sherman
- Jól van? - kérdezte Johnatan
- Igen, nincs semmi bajom.

Minden kiderül Where stories live. Discover now