12. fejezet

18 2 0
                                    

Újra az erdőben a faháznál. Mostmár tudta ki vár rá. Benyitott majd miután látta, hogy a lányon kívül nincs más feltette kérdéseit:
- Hogy hívják? Az erdő melyik részén van a faház? Ki tartja fogva? Maga Pierrot lánya igaz?
- Igen én vagyok Mr. Pierrot lánya, a nevem Eleanor. Édesapám mindig Ellusnak becézett. Nem tudom az erdőnek melyik részén vagyok. Azt sem tudom hol van ez az erdő ahol élek...
- Ki tartja itt?
- Ő erősebb egy medvénél, 6 méter magas, olyan mint egy járkáló holttest, szaga akár a rothadó húsé, de nem csak ő van itt...
- Ki ez a lény? Több van belőle?
- Csak ő van...de nem engedi a közelembe, mást viszont bánt és uralma alatt tartja a lényt...
- Ki nem engedi magához közel? Mit csinál mással? Válaszoljon Eleanor !
Ezután ugyanaz történt, mint a legutóbbi álomban. Most sem látta a lényt, de volt egy sejtése melyik szörny tartsa fogságban a lányt. Ha van egy ember aki segít borzalmas tettei végrehajtásában, súlyos büntetést kaphat, akár ki is végezheti az alapítvány. Próbált visszaaludni és sikerült is, de már nem tudott Eleanorral kommunikálni.
12 óra körül átment a 220-as szobába. Bekopogott és váratlanul Logan nyitott ajtót.
- Johnatan?- kérdezte Melinda
- Az ezredes beszél vele.
- Bevinne az alapítvány területére?
- Úgy tudom, hogy este kell magukat bevinni, addig pihennek.
- Igen, de tudja nagy szenvedéllyel vizsgálom a doktort és nem tudok már mit csinálni. Csak unatkozom...
- Ha nagyon szeretné...
Amikor megérkeztek Carlos veszekedett a tizedessel.
- ...Szégyelhetné magát Parker, nem ezt tanítottam magának!! Mit tanítottam??
- A begyűjtött lényekkel vigyázni kell, nem lehet bennük megbízni és engedély nélkül nem teljesíthetjük kéréseiket.
- Mondja maga mégis miért szidja már megint Johnatant? - kérdezte felháborodva a lány
- Maga meg mit keres itt?? Minek avatkozik bele mindenbe?...(észrevette Logant aki hátrált és látszott rajta, hogy fél az ezredestől)...szóval maga hozta be Henderson?
- Igen Uram, a hölgy kérte...
- Nem érdekel! Magának este kellene jönnie.
- Mi baja van magának? Mitől tart ennyire? Hallottam, hogy amióta foglalkozom 049-el és Dr. Raymond halálával azóta idegbeteg. Mégegyszer megkérdezem Gracia...fél valamitől, esetleg van valamilyen piszkos kis titka?
(mondta nyugodt hangon, közben mosolygott)
- Mitől félnék?
- Azt maga tudja jól és....
- És?? Fejezze be a vigyorogást!
- Mindegy, nem érdekes...csak nem irritálom a mosolygással?
- De nagyon is, fejezze be!
- Nem fejezzem be, ha magát ezzel dühítem már boldog vagyok. A tizedest meg hagyja békén, mert ha nem velem gyűlik meg a baja.
- Maga....(nevet)Mit tudna ártani nekem egy kislány?
- Milyen kis naiv, majd meglátja mire vagyok képes, de utána félni fog tőlem...
- Félni magától? Semmitől sem félek!
(Húzta ki magát büszkén)
- De fél...és megmondom mitől.
- Halljam!
- Attól, hogy a tizedes...(Johnatanra mutatt)...képes leválltani magát és maga is tudja, hogy Parker lenne a legalkalmasabb a pozícióra.
- Nem félek Parkertől. Még önmagát sem tudná megvédeni. Szégyellem, hogy ilyen katonám van...
Ezzel mérgesen elhagyta a helyszínt.
- Maga tényleg bolond. -mondta Johnatan
Melinda pofonvágta.
- Aaaaa. Ezt mégis miért kaptam?
- Azért mert nem mert visszaszólni! Miért nem határozott?
Nem válaszolt Parker.
- Tudja...a fán ülő madár sohasem fél attól, hogy letörik alatta az ág, mert nem az ágban hisz, hanem a szárnyaiban. Higgyen magában, legyen határozott! Maga dönti el, hogy a gyenge ágban hisz ami letörik maga alatt, vagyis Gracia mellé áll....vagy hisz a szárnyaiban és olyan magasra száll, hogy az ezredes nem tud majd parancsolni magának. A döntés az Ön kezében van.
Miért szidta Gracia?
- ...mert 049 kérését teljesítettem
- Nem mondja komolyan, hogy egy rózsa miatt ordibált magával? Őrült...
Lehajtotta fejét és ijedten nézet rá a tizedes.
- Ne féljen tőlem Parker. Nem vagyok olyan, mint Carlos...attól rosszabb vagyok.(mosolygott)
- Tudja egy dologban igaza van mindenkinek, maga tényleg bolond. (mondta Henderson)...megyek majd hozom a fiúkat. Viszlát.
- Viszlát. Akkor most menjünk nyomozni.
- Milyen adat kell?
- Az ezredes szabadsága és a kérvények 049-el kapcsolatban. Csak be kell jutnom a fő számítógéphez. Ha bejutok a rendszerbe megtudhatok mindent. A többit meg elmondja a doktor.
- Rendben. Beengedem a terembe, de siessen.
- Köhögjön ha jön valaki.
A kártyával beengedte Johnatan.
Melindának nem sikerült feltörnie a rendszert. Hiába próbálkozott.
(Parker köhög) A lány megijedt és gyorsan kijött a teremből.
- Üdvözlöm magukat. - köszönt Dr. Rymer
- Jó napot, maga az újonc igaz? - kérdezte a tizedes
- Igen, ha jól tudom maguk 049-el foglalkoznak. Én is csatlakozom magukhoz, folytatni akarom, azt a kutatást amit Dr. Raymond elkezdett.
- Nagyszerű. Este már itt lesz?
- Igen...Miért vannak a fő számítógépnél?
- Tudja Dr. Rymer csak meg szerettem volna nézni milyen sűrűn vizsgálták 049-et...csak egy probléma van. Nem tudok bejutni a rendszerbe, nem kaptam hozzáférést.
- Nagyon szívesen segítek ebben.
Egy papírra leírta a kódot majd a lánynak adta.
- Ez remek köszönöm. Megkérhetem valamire?
- Persze.
- Ezt ne mondja senkinek, tudja nem jövök ki jól az ezredessel...nem szeretném, hogy megtudja. Köztünk maradhat?
- Igen.

Minden kiderül Where stories live. Discover now