16. fejezet

17 2 0
                                    

A mai nap kihozzák 049-et, ha lebuknak borul az egész terv. Parker nagyon izgult és félt, Melindával ellentétben. A lány pontosan tudta, hogy mikor mit kell csinálniuk, ahhoz hogy a terv tökéletesen működjön. Az ágyon egy laptopon keresztül nézte az alapítvány alaprajzát, az esti katonák beosztását amikor megjelent Parker.
- Beszélhetnénk?
- Jöjjön beljebb. A mai estéről akar beszélni?
Johnatan bólintott.
- Este hozzuk ki 049-et, amikor már alszanak a srácok, legalább ők ne gyanakodjanak. Megnéztem a beosztást: Brown, Jones, Scott és Maslow lesz ma este 049 zárkája előtt.
- Beszéltem Logannel, segít.
- Nagyszerű. A fiúk...
- A 220-ban lesznek, ne aggódjon.
- A jellmez megvan?
- Igen.
- Fegyver nem hiszem, hogy kell, de a biztonság kedvéért legyen.
Ekkor megcsörrent a telefon. Dr. Sherman hívta Melindát, hogy be kell mennie a 2-es Kutatási részlegébe a doktorhoz.
- Siessünk!
Parker amilyen gyorsan csak tudta vitte a lányt 049-hez. Amikor beértek Dr. Sherman rémült arccal figyelte a biztonsági kamera felvételeit. A doktor ül a sarokban és kuncog, közben beszél, de nem lehet érteni mit mond.
- Miért hívott?
- Megint kitört a zárkájából, és újra beszélt 035-el.
- Megint?
- 2015.04.26-án volt az első ilyen eset és azóta sem tudjuk miről beszélgettek. Scp 049 nem kommunikált a személyzettel, vagy csak nagyon ritkán szólalt meg. Miután kontaktusba került a maszkkal sokkal beszédesebb lett és hallották páran templomi énekeket dúdolgatni, barátságos és nyugodt volt a találkozás után. Azóta nem ül és búslakodi a cellában.
- Nem kell rosszra gondolni, 049 be van zárva évek óta, maguk zárták be természetes, hogy nem beszélt. Szerzet egy barátot.
- Gondolja ezt át mégegyszer! Barátot...akivel megszökik.
A lány rájött, hogy a tudósnak igaza van. A doktor Itkinnel való beszélgetés során, tett egy célzást, lehet már akkor tervben volt...
(...Mostmár azokkal kívánok foglalkozni, akik még jelenleg is szenvednek a kórtól.
Dr. Itkin: Attól tartok ez esetben csalódnia kell majd.
SCP-049: (Nevet) Ó doktor, nem lennék én abban olyan biztos.)
- Mit akar mit csináljak vele?
- Derítse ki miről beszéltek!
Melinda bement, annak ellenére, hogy ismerte ezt a nevetést. Alattomos...azt sugallja titkol valamit...a doktor közelében lenni alapból nyugtalanságot vált ki az emberből, arról nem beszélve ha nevet. Vett egy mély levegőt és belépett a cellába.
- Ohh...(nevet tovább) jó, hogy jön hölgyem...
- Doktor hallom, hogy kiszökött 5 percre. (Komoly arccal nézet rá)
- Jól hallotta, ne haragudjon, csak egy régi barátom látogattam meg.
- Remélem tudja, hogy ezután még szigorúbban fogják őrizni és szökés gyanújával vádolják.
Közelebb lépett a lányhoz és abba hagyta a nevetést, de széles mosollyal nézet szíve hölgyére.
- Tudom...
- Ha tudja miért csinálta?
Fülébe súgta:
- ...mert tudom, hogy kivisz innen még ma este, de azt is tudom hogy visszahoz csak a falakon kívül kell beszélnünk.
Megpuszilta homolkát, majd újra elkezdett nevetni.
- Mi olyan vicces?
Nem válaszolt csak kuncogott tovább. Farkas elhagyta a termet és visszament a tizedessel a hotelba. A mai nap többet nem kellett bemenniük 049-hez ezért részletesen átbeszélték a terv minden pontját.
- Érti?
- Igen Farkas!
- Logannel 10-kor legyenek itt, a társai meg vigyázzanak a fiúkra!
A nap lassacskán eltűnt az égről az idő is közeledett a megbeszélt időponthoz. Lent a hotel aljában találkoztak. A terv egyszerű volt. Az őrök váltották egymást ami pontosan 5 percet vett igénybe, ez idő alatt teljesíteni kellett mindent. Logan beöltözött 049-nek és pontosan abba az ülő pozícióba helyezkedett ahogyan a doktor. Logan volt a két tizedes közül a legnagyobb, de ahhoz hogy ugyanazt a magasságot elérje, mint a lény kisebb gólya lábak kellettek, a súlyt nehezékekkel oldották meg amit a köpeny alatt helyeztek el. Minden apró dologra ügyelt a lány a doktor beszédét is megoldották egy készülékkel, melyet Johnatan tökéletesített. Melinda szemmel tartotta az őröket, Parker felhasználva tudását eltűntette az elmúlt 5 percről készült felvételeket. A doktor idő szűkében nem kapott kényszerzubbonyt, viszont egy kis gurulós kétszintes szervizkocsiba kellett beülnie (bár nem nagyon fért el a magassága miatt), melyet abrosszal lefedtek. A lány idős konyhásnőnek öltözött be és a hangja neki is eltorzult, mint Hendersonnak. Így könnyen átvihette az egész Kutatási részlegen. A konyhában mikor nem volt senki, gyorsan mentek a helikopter felé és 200000 km-re leszálltak egy pusztaságon.
- Honnan tudta, hogy kihozzuk mikor nem szóltunk magának? -kérdezte Johnatan
- Tizedes az összes lény akit bezártak mindenről beszél, mindenki tud mindent és tudja...még a falnak is füle van!
- Doktor tudom, hogy szándékosan ölte meg Dr. Hamet, de nem a dögvész miatt! Kérem válaszoljon mindenre őszintén, itt nem hallja senki csak mi.
- Rendben. Igaza van nem a dögvész miatt öltem meg.
- Akkor mi miatt?- kérdezte a tizedes
- Raymondnál volt egy kés amivel le akarta szúrni 049-et.
Ekkor megmutatta a lány a videót amin látszódik a tudós zsebében az eszköz.
- Sajnáltam tudós társam, nem akartam bántani, de mikor az ezredessel elkezdtek szövetkezni...
- Nem az ezredes nem tenne ilyet!
Melinda pofonvágta Parkert.
- Fejezze be és lássa már be, hogy nem ártatlan Gracia!
- Kedves...vigyázzon vele magának is ártani akar!
- Nekem? Hogyan hall mindent?
- Carlos a mikrofont bekapcsolva hagyja, illetve a barátom is hallott egy két dolgot. Ő mondta el ezt az apró információt.
- 049 Gracia ott volt mikor megölte a tudóst. Igaz?
- Ez hazugság! Akkor szabadságon volt.
- Nézzen utána! (Adta ki a parancsot)
Igaza volt a lénynek, a katonai beosztást átírták! Az ezredes tényleg szabadságon volt. Egy órán át beszéltek 049-el és érdekes dolgok derültek ki.
-  ....és még valami...
- Igen?
- Az ezredes 2 nap múlva készül végrehajtani tervét.
Közelebb lépett a lányhoz, majd megpuszilta homlokát.
- Kérem vigyázzon!
- Vigyázok, és van is egy tervem hogyan buktassuk le Graciát...

Minden kiderül Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin