Hajnalban értek vissza a szállásra. Az éjszakai boncolás sok meglepetést hozott, emellett átszakadt egy gát 049-nél és sikeresen kikotyogott pár apró információt. Melinda lassan összerakta a darabokat és már majdnem minden megvolt, kivéve 3 dolgot. Még mindig nem tudja ki szólítja, illetve Eleanort is meg kell találnia...és Graciát is le kell leplezni. Mikor beértek a szobába Robi és Márk a lány elé állt.
- Ha veszekedni akartok ne most, fáradt vagyok.
- Nem veszekedni akarunk, vagyis Robi majd igen...
- Gondoltam...(forgatta szemét)
- Csupán annyit szeretnénk megkérdezni, hogy miért mondod azt, hogy tizedes meg ezredes? Mikor nem így vannak a beosztások az alapítványnál.
- Majd holnap elmagyarázom és átbeszéljük az egész személyzetet, de most menjen mindenki aludni.
- Melinda...
- Robi tudom mit akarsz mondani...miért mentem.
- Igen, életveszélyes volt a helyzet.
- Nem fogom tétlenül nézni azt, hogy más meghal...többször nem...eleget néztem...menj aludni
Másnap reggelinél elkezdődhetet az alapítvány személyzetének átbeszélése.
- Az alapítvány bárkit felvehet. Mindenféle munka megtalálható, mondok erre egy példát vannak növényi scp-ék tehát kellenek botanikusok, kertészek, biológusok stb. Vannak emberi scp-ék is szóval egy személyi edzőt is felvehetnek. Tudósok között is vannak scp-ék.
- Emberi scp??
- Igen, például tudósok közül Dr. Bright, de nem ő az egyetlen. Kellenek olyan emberek akik elvégzik a mindennapi feladatokat konyhások, takarítók stb. Legtöbben a tudósok, kutatók ,orvosok vannak illetve a katonák.
- Hogyan lehet bekerülni?
- Az alapítvány személyesen keresi fel a fiatal tudósokat és tesznek nekik egy remek állás ajánlatot....de azt nem mondják el hogy életük végéig ott kell maradniuk és ha bármit kikotyognak akkor D osztályú személyzet tagjai lesznek. Így került ide Dr. Rymer is. Most beszéljünk a rangsorról. A rangsor a következő képpen néz ki: a legalsó rétegben vannak a D osztályú személyek. Ők többnyire halálra ítélt bűnözők, akiket az alapítvány kísérleti patkányként alkalmaz és sárga ruhát viselnek ahogy azt tegnap láthatáttok. Ahogy az előbb említettem ide is le lehet kerülni. Azután jönnek a magasabb szintek 1-4ig. Ezek a szintek annyiban különböznek, hogy ki mennyi információt kap az scp-ékről. Pl. A konyhás aki az első szinten helyezkedik el semmit sem tudhat, de ha esetleg kell a szakértelme magasabb szintre léphet. Aki olyan mint, Dr. Sherman, ők a 4-es szinten állnak. Van egy O5-ös testület, ők az scp alapítvány vezetői. Ők hoznak meg minden döntést. Tagjaikat maga a testület választja. A másik fontos szervezet az Etnikai bizottság. Olyan döntéseket hoznak, pl egy lény miatt le kell- e rombolni egy egész várost csak azért, hogy befogják. A mobile task forces-ok a gyors reagálású egységek. Ők képzik az alapítvány katonai részét. Ebbe tartozik Johnatan, Logan, Gracia... itt van több kategória is. Az első a harci munkacsoport: őket riasztják ha egy konkurens cég támadást indítana. A második a mérnök munkacsoport: javítással és technikai dolgokkal foglalkoznak, pl 090 fékentartásával. A harmadik a nyomkövető munkacsoport: ők utaznak ki és nyomoznak az anomáliák után. A negyedik a tárolási munkacsoport: egy kiszabadult scp-ét tárolás alá helyeznek. Az ötödik ezoterikus munkacsoport: ők végzik az információk titkosítását, elrejtését. A hatodik a titkos munkacsoport: kémkedéssel, speciális scp-ékkel foglalkoznak. Ezeket a munkacsoportokat két féle névvel látják el. Kettő fedőnév van: az egyik egy görög betű+szám, a másik kitalált fedőnév.
- Senki sem katonai rangsor szerint van beosztva...akkor minek...
- Na itt álljunk meg...a katonák akik idejönnek tartják a pozíciójukat tizedes, százados, ezredes. Alá vannak rendelve egymásnak + még a mobile task forces rangsorába is elhelyezkednek valahol.
- Parkerék melyikben vannak?
- Nem tudom, de kérdezzük meg őket itt jönnek...
- Jó reggelt. (Mondta vidáman a két katona)
- Hogy van a lába Logan?
- Fáj, de el kell viselnem. Kaptam antibiotikumot. Tegnap megvizsgáltak, átharapta a nadrágot 049-2, bent kell maradnom a mai nap egy zárkában, megfigyelés alatt leszek.
- Reméljük nem lesz semmi komoly baja.
- Én is remélem, hogy nem leszek zombi.
- A fiúknak lenne egy kérdésük.
- Halljuk.
- Maguk a mobile task forces rangsorában hogyan helyezkednek el?
- Én a ezoterikus munkacsoportban vagyok. (Mondta Parker)
- Én pedig a mérnöki munkacsoportban vagyok.
- Carlos Gracia?
- A titkos munkacsoportban van...de mindegy hogy vagyunk felosztva mert mindenki ért egy kicsit a másik feladatához. Tanulunk egymástól. Így ha valakit kell helyettesíteni, meg tudjuk oldani.
Ezen elgondolkodott Melinda.
Lassan indulniuk kell az újabb kihallgatásra, de előtte elkísérik Hendersont az ideiglenes zárkájába. A kihallgatás helyszínén várta őket Dr. Sherman aki szomorúan, de mégis komolyan nézet a lányra.
- Valami baj van? (Kérdezte Melinda)
- 049...
Ekkor benézet a hölgy a terembe, de nem volt bent a lény.
- Miért nincs itt? Máskor hamarább jelen van, mint mi.
- Nem tudtuk behozni. Nem bír felállni és ha hozzáértek ordított, azt mondta ,,elég fáj..."
- Be akarok menni hozzá!
Gyors léptekkel haladtak a zárka felé. Melinda belépett a laboratóriumba, a doktor csak ült a sarokban lehajtott fejjel.
- Doktor, hallottam, hogy nem bír felállni. Mi a baja? Tudok segíteni?
Lassan sétált 049 felé, aki csak nézte a padlót.
- Kérem ne...(takarta arcát) ne jöjjön ide.
- Miért?
- Figyel...most is (elkezdett remegni a keze)
- Kitől fél?
Ekkor Melinda leült vele szembe.
- Nézzen rám doktor!
- Nem...nem...
- Kérem...
Megfogta csőre végét, majd felemelte a fejét. Mindenkinek elállt a lélegzete. 049 szeme fel volt dagadva, egy monoklia lett, valaki megverte.
- Doktor mi történt magával?
Nem válaszolt.
- Vegye le a felsőjét.
Csendben teljesítette a lány kérését.
Az egész teste kék-zöld foltokkal volt tele.
- Hozzanak be kenőcsöt!
Johnatan vitte az orvosságot.
- Üljön le, kérem.
Bekente egész testét 049-nek. A doktor megcsókolta a kezét.
- Köszönöm, sokkal jobb.
- Ki tette ezt magával?
- Nem...
Fülébe súgta:
- Puszilja meg az arcom és közben halkan mondja el az illető monogramját.
Ezután hangosan mondta:
- Rendben akkor ne mondja el. Pihenjen.
049 megpuszilta az arcát, közben elmondta a tettes monogramját.
- ...CG...
Melinda egyből tudta ki tette ezt...Carlos Gracia!
YOU ARE READING
Minden kiderül
ParanormalAz scp alapítvány fontos feladatot ad egy fiatal lánynak akit, a rendőrség ajánlott. 3 embert visz magával akik nem mindig támogatják és összetűzésbe keverednek a hölggyel. Az ezredes is szembe száll Melindával. Farkasnak gyanús Gracia ezért nyomozn...