3. fejezet

18 2 0
                                    

Másnap korán kelt fel Melinda. Amint elkészült rohant át a 220-as szobába. Elgondolkodott út közben, hogy lehet nagyon korai lenne átmenni, ránézett a telefonjára...7 óra. Ebben a pillanatban nyitotta ki az ajtót Johnatan.
- Jó reggelt. - mondta kicsit megszeppenve a lány
- Jó reggelt.- egy széles mosolyt eresztett felé - éppen magához akartam indulni hölgyem. Miért nem kopogott be?
- Elgondolkodtam, lehet korán jövök, de ezek szerint nem.
- Ha alszok is keltsen fel nyugodtan, vagy bármelyik társam. Miről szeretet volna beszélni?
- Csak megakartam ismerni magát és Önön keresztül az alapítványt is. Ha már itt leszek egy hónapig, akkor jó ha tudom kire lehet számítani.
- Rám számíthat. - megcsókolta a kezét-
Körülbelül 5 éve jöttem, 20 társammal együtt. Már csak 10-en vagyunk, a támadások miatt. Majd megfogja ismerni az ezredest, jó főnökömet, aki kicsit zsémbes, de érthető is, hogy miért ilyen.
- Történt valami?
- A feleségével együtt jött, de a kutatás során a felesége meghalt.
- Támadás?
- Pontosan...hallott már scp 096-ról?
- Igen.
- Scp 096 tanulmányozása során, a doktornő az egyik alkalommal vitt be ételt a lénynek...a zárka ajtaja becsukódott, nem nyílt ki. Bentragadt. Amint meglátta a lény arcát, az rátámadt. 2 óra múlva találták meg a testének darabjait...
- Akkor emiatt végezték ki a lényt, igaz?
- Igen. Az ezredes összetört és azóta komor arccal nézi az eseményeket évről évre.
- Maga melyik scp-hez lett beosztva?
- Scp 049-hez, ha jól tudom ő miatta jöttek.
- Pontosan.
Ekkor megcsörrent a telefon, Robi kereste Melindát.
- Gondolom már felkeltek, megyek ha nem bánja.
- Menjen csak, majd 1 óra múlva találkozunk... Melinda várjon egy kicsit, ezt odaadom magának.
Egy papírt nyújtott át a lánynak, amin rajta van az  időbeosztás. Városnézés, kutatás, Scp-ék nézegetése.
- Ha megkérhetném ma üljenek le ezt átbeszélni és válasszák ki melyek azok a lények amiket megszeretnének nézni.
- Rendben, köszönöm. Tizedes csak még egy szóra, pisztolyt kaphatnánk?
- Majd önvédelem céljából fognak kapni, de ezt majd holnap...
- Szeretném a Kovács testvéreket megtanítani lőni. Az lenne a kérésem, hogy ennek céljából nálam maradhasson az összes pisztoly.
- Rendben.
A 217-ben ébredeztek a srácok. A mai nap nem keltek olyan frissen és üdén. Mikor a lány megérkezet, leültek reggelizni, közben elmondta az időbeosztást.
- Mai nap nézelődhetünk a városban, de este ki kell választanunk az scp-ket. Bármelyiket megnézhetjük és elmondom mit kell róluk tudni.
- Rendben. Mikor indulunk a városba?- kérdezte izgatottan Robi
- Reggeli után indulhatunk is.
Úgy is lett. Reggeli után felfedezték a várost. A leghíresebb épületeket megnézték, vásároltak, megkóstolták az ottani étkeket és természetesen kihagyhatatlan volt a sok selfie. Délután 6-kor sikeresen visszatértek a szállásra ahol elkezdődhetett az scp-ék válogatása.
- Milyen scp-éket tartanak fogva? Melyik a legveszélyesebb? És kérlek a csoportokat elmondod? - tette fel kérdéseit Norbi
- Persze. Akkor kezdjük a csoportokkal.
5 besorolás van, de inkább 4-et használnak. Van a safe, euclid, keter, thaumiel és a legveszélyesebb az apollyon.
- Akkor scp 049, 2-es szintű?
- Igen. Akkor most nézzük a legveszélyesebb scp-ét amit fogva tartanak... ez az információ nem elérhető. Csak azok vannak a listán amiket megnézhetünk. 035, 049, 173, 682, 914, 939, 999, 1048,
- Miért van lehúzva 096? - kérdezte Márk
- Scp 096-ot kivégezték. Sok embert megölt, az arcát mindig takarta és aki meglátta ábrázatát, azt megette, de ez most lényegtelen. Melyik scp szimpatikus fiúk?
- Elmondanád egy- egy szóval melyik mi?
- 035 maszk, 173 szobor, 682 hüllőféle, 914 egy masina, 939 csoportos ragadozók, 999 zselészörny, 1048 teddy mackók
Mindenki választhat egyet.
- 1048- Márk
- 914- Norbi
- Miért érzem azt, hogy te pont azt fogod választani amelyiket én nagyon nem akarom látni- mondta Robi
- Jól érzed- mosolygott Melinda- 173
- Úgy tudtam, 999
- Ne aggódj vigyázok rád. Most menjünk aludni, mert holnap már találkozunk a doktorral.

Minden kiderül Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin