25 dalis

803 32 5
                                    

Man skauda

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Man skauda. Skaudą širdį, noriu klykti, bet jau nebegaliu, nes atrodo, kad prarėkiau visą gerklę. Išvydus Erica puotoje ant žemės viskas tapo man lyg sulėtinta. Prisimenu, kaip Harry išsitraukė ginklą ir pašovė Hogana. Aš nubėgau prie Erico, suklupau ant žemės ir meldžiau jo nemirti. Prisimenu, kaip jis prieš užmerkant pasakė, kad myli mane, tikiuosi, kad tai buvo tikra, o ne įsivaizdavau. Viliuosi Ericas liks gyvas, nes kitaip neišgyvensiu.

-Dabar galėsi ramiai gyventi, Hogano nebėra - Harry atsisėda šalia manęs ir įsitraukia į savo glėbį - tu man, kaip sesuo, Ericas mano brolis ir noriu jam viso ko geriausio. Noriu to paties ir tau. Todėl jei tu jo nemyli, būk gera dink iš jo gyvenimo visam - pasako Harry.

Pažvelgiau į jo žalias akis. Mano akys jau buvo paraudusios nuo verkimo.

-Aš jį myliu, myliu taip, kad man skauda. Harry, neįsivaizduoju savo gyvenimo be jo. - mano skruostais vėl nuriedėjo ašaros.

Greitai nusivaliau ašaras, išlindau iš Harry glėbio.

-Einu nusipirkti arbatos - tariau ir vos pradėjus eiti man pradėjo lietis vaizdas. Suklupau ant grindų ir tada pasitiko mane tamsa.

                    *****

-Pagaliau prabudote - prieš save išvystų vyrą baltų chalatu, tai reiškia jis gydytojas. - Atlikome kelis tyrimus kol buvote be sąmonės, sveikiname jūs laukiates - tai išgirdusi pajutau keistą jausmą krūtinėje.

Uždėjau ranka ant savo pilvuko ir nusišypsojau. Aš po širdimi nešioju dar viena širdelė. Erico vaikeli.

Išlipau iš lovos ir išėjau iš palatos ir priėjau prie Harry.

-Ar yra žinių apie Erica? - paklausiau Harry.

-Jis dabar be sąmonės. Gydytojas sakė, kad operacija pavyko - pasakė Harry.

Iš palengvėjimo atsidusau.

-Ar galiu jį aplankyt? - paklausiau jo.

-Žinoma - nusišypsojo jis - laukiu nesulaukiu pamatyt Erico reakcija į nėštumą - Nusijuokė Erico brolis.

Nusijuokusi nuėjau į palatą. Priėjusi lovą kurioje guli mano vyras. Suėmiau jo ranką.

-Nina? - išgirdusi jo balsą mano kūnas visas pašiurpo. Nusišypsojau išvydusi jo akis pramerktas.

-Ericai - sušnabždėjau ir pasilenkusi su glaudziau mūsų lūpas. Nuostabus jausmas perėjo per kūną - buvau išsigandusi, kad netekau tavęs - ašaros nuriedėjo skruostais. - Daugiau manęs taip negąsdink - tariau ir Ericas nusišypsojo nors atrodė dar silpnas. Buvo visas baltas, kaip popierius.

-Pakviesiu daktarą - tariau ir jau ruošiausi išeiti, kaip Ericas sustabdė mane.

-Man reikia dabar tavęs, o ne daktarų - jo žodžiai mano širdį privertė suspurdėti iš laimės.

Grįžusi atsisėdau šalia jo ir stebėjau jį, o jis mane.

-Nina, ar tu mane myli? - paklausė Ericas.

-Labai tave myliu. Pykstu, ant tavęs dėl to, kaip į skaudinai, bet noriu būti su tavimi. Noriu kurti mūsų istorija meilės - nusišypsojau.

Ericas tai pat nusišypsojo.

-Be to, nesenai sužinojau, kad laukiuosi - pasakiau ir pastebėjau nustebima jo akyse.

-Tai tada mums reikia susituokti - tarė Ericas.

-Mes juk dar neišsiskyrėme - nusijuokiau ir pajutau jo delną ant savo pilvo.

-Žinau, bet noriu, kad taptum dar kartą mano žmona iš meilės, o ne melavimo. Noriu tave pats vesti dar kartą, nes myliu tave, Nina - nuo jo žodžių susigraudinusi pasilenkiau ir pabučiavau jį.

                   *Po 8 mėnesių *

-Kaip jaučiasi nėštukė? - paklausė Ericas atsigulės šalia manęs su ledų dėžutė.

-Išvydusi ledus iškarto pasijutau geriau - nusijuokiau ir Ericas tai pat.

Per tuos aštuonių mėnesius, mes su Ericu dar kartą susituokem ir prieš dievą prižadėjom amžina meilė. Aplankėme Hogano kapą ir sušokome laimės šokį prieš jo kapą. Gal tai buvo žiaurių, bet jis nusipelnė viso to, ką padarė. Sužinojpm lytį, turėsime mergaitė ir išrinkome vardą ir nusprendėm ją pavadinti Rihanna. Be to sugebėjau parašyti mūsų su Erico meilės knygą ir išleisti ją. Ericas manimi didžiuojasi, kaip ir aš juo.

-Tikuosi vaikas nebus toks apsėstas ledų, kaip tu esi - nusijuokė Ericas ir pridėjo šaukštelį su ledais man prie lūpų.

Ir, kaip jo nemylėti? Jis tobulas vyras nors ir turi trūkumų, bet jis man yra tobulas. 

Mūsų abiejų širdys dega iš meilės.

-Žinai perskaičiau knygą ir supratau, kad tu mane pamilai nuo pirmo susitikimo - išgirdusi tai nusijuokiau.

-Tada tavęs ne pamilau, o pamaniau, kad esi tikras savanaudis asilas - nusijuokiau ir pabučiavau Erico lūpas

-O aš pamaniau, kad tu esi tikra gražuolė ir gaila, kad negalėsiu tokios gražuolės pamylėti - nusijuokė Ericas. Aš tai pat nusijuokiau ir tada pajutau spyrį. - pažadinom, Rihanna - tariau ir jis iškart uždėjo savo delnus ant mano pilvuko ir jį ėmė glostyti bei kalbėtis su vaiku.

- Myliu tave - pasakiau ir jis pažvelgė į mane ir nusišypsojo.

-Aš tai pat myliu save - nusišypsojo ir poto nusijuokė - bet tave ir mūsų dukra myliu stipriau - pabučiavo mano lūpas. - Mano širdis priklausys tau iki pat mirties - vėl pabučiavo mane.

-Džiaugiuosi, kad buvau su Hoganu, nes jo dėka susipažinau tave. - tariau - tu esi tas žmogus su kuriuo noriu nugyventi senatvė - tariau.

-Aš tai pat džiaugiuosi, kad keršydamas Hoganui sutikau tave. Tu esi pats geriausias dalykas man nutikęs gyvenime - pasakiau ir tada pajutau, kaip nubėgo vandenys.

-Mūsų dukra jau ateina! - sušukau ir Ericas greitai šokęs iš lovos paėmė mane ant rankų ir išbėgo iš kambario šaukdamas, kad taps tėčiu.

PABAIGA

Liūdna užbaigti istorija, su veikėjais per tą laiką spėjau susigyventi. Bet džiaugiuosi tuo pačiu, nes istorija, turi pabaigą, ir nereikia kankintis žinant, kad ji neužbaigta. Didelis ačiū tiems kas skaitėte ir palinkėjote komentarus. 💙

Būtų smagu sulaukti nuomonių, apie istoriją visa 💙

Deganti Širdis (pabaigta) Where stories live. Discover now