Laikrodis jau mušė antrą dienos, kaip aš sėdėjau prie stalo ir laikydama rankoje kavos puodelį galvojau ką reiktų paruošti vakarienei. Noriu nustebinti Hogana ir paruošti tobula vakarienė, gal pagaliau po mūsų tobulos vakarienės santykiai sugrįžtų į senas vėžias, nors tikriausiai tai jau nebe įmanoma, nes nebėra tokiu jausmu jam kokie buvo mūsų santykių pradžioje. O ir atrodo, kad jis ne bežada sugrįžti į nuostabų vaikiną koks buvo.Išgėrusi kavą, puodelį įdėjau į kriauklė ir pradėjau žingsniuoti link kambario. Nustojau žingsniuoti, kaip išgirdau beldimą į duris.
Nuėjusi prie namo durų, ir praveriau duris. Maja iškart įžengusi pro duris puolė į mano glėbį. Nusišypsojau, ji tikriausiai yra vienintelė kuri priverčia mane šypsotis.
Kelias minutes stovėjom apsikabinusios ir ne kalbėjome. Nesimatem tris dienas todėl esame vieną kitos išsiilgusios. Be jos tos trys dienos man ėjo labai lėtai. Su maja esame geriausios draugės nuo kūdikystės. Mūsų mamos yra tai pat geriausios draugės, mūsų mamų draugystės dėka, mes tai pat tapome draugėmis.
-labas - pasakė Maja atsitraukusi nuo manęs įdėmiai mane nužvelgė nuo galvos iki kojų. - tas šunsnukis vėl tave sumušė! - suriko ir greitai pradėjo eiti link mano kambario. - aš jį užmušiu, neleisiu mano geriausios draugės mušti! - suriko ir greitai nubegusi prie mano kambario durų, jas pravėrė ir įėjusi į kambarį pradėjo dairytis.
Stebėjau jos kiekvieną žingsnį, norėjau pasakyt, kad jis išėjo į darbą, bet buvo gana smagu stebėti, kaip Jinai, jo ieško po mano kambarį.
-Jo tikrai nebus mano apatinių stalčiuje, Maja - nusijuokiau, kaip ji norėjo atidaryti mano apatinių stalčių.
-Tai kur jis tada? - suurzgėjo Maja ir atsigulė ant grindų, kad galėtų pažiūrėti ar jo nėra po lova.
-Jis išėjo į darbą - tariau ir priėjusi atsiguliau ant jos - spaudžiam sūrį! - surėkiau ir po kelių sekundžių nulipau nuo jos ir padėjau jai atsistoti.
-Vyksi su manimi į prekybos centrą? - paklausiau Majos kuri griuvo į mano lovą ir iš po pagalvės išsitraukė knygą kuria vakarais paskaitau.
-Oho mano drauge skaito porno! - sušuko ji. Nusijuokiau ir priėjusi prie jos atemiau is jos rankų knyga ir ją padėjau ant staliuko.
-Čia ne porno knyga. O labai jautri knyga. - tariau ir nuėjusi atsisėdau prie kosmetikos staliuko, išsitraukiau iš stalčiuko krepšelį kuriame yra sudėtas visos mano makiažo priemonės.
-O reikėtų tau paskaityti, porno knyga. Nes manau neturi kas tave isdulkina - pasakė Maja vis dar gulėdama mano lovoje.
Nuotaika iškart subjuro. Maja puikiai žino, kad Hoganas mane prievartauja į savaitę, bent du kartus. Žinau, kad ji tik juokauja, bet šie juos juokeliai nejuokingi, o skaudūs.
-Gražuolė, atleisk - atsiprašė ji suprasdama, kad priminė man tai. Ji išlipo iš lovos ir priėjo prie kosmetikos staliuko. - padažysiu aš tave. Gal prekybos centre suviliosi kokį žavų vaikiną, kuris bus galingesnis už Hogana, ir tau padės pabėgti nuo to kvailio - tarė maja ir paėmė į rankas makiažo kempinėlė.
*******
Su Maja vaikščiojom po prekybos centrą jau su dvejais dideliais maišais. Prisipirkau daug rūbų bei aukštakulnių kurie puikai derinasi prie bet kokių rūbų.Mums einant į kavinę gavau žinutę nuo Hogano, kad planai pasikeitė. Vakare neatvyks draugai, ir kad turiu per 15 minučių grįžti namo. Atsisveikinau su Maja ir pradėjau eiti link išėjimo. Tikuosi, kad nepaveluosiu grįžti namo. Iš žinutės sprendžiu, kad jis geros nuotaikos, nes atsiuntė raudona ir mėlyna širdelė. Tad tikrai nenoriu sugadinti jo nuotaikos. Jam retai būna gera nuotaika, kaip tokia jam būna, man tai būna labai didelė šventė.
Įžengiau į namus po dvidešimties minučių. Prie manęs iškart prisistatė Hoganas. Jis rankose laikė sportinė tašę, dėl to sutrikau.
-Vėluoji penkias minutes - tarė susierzinęs. - bet tai nesvarbu - tarė jis ir priėjo dar arčiau manęs. Mano širdis pradėjo plakti, kaip pamišusi.
Jo šaltas delnas atsirado ant mano skruosto ir jį švelniai paglostė. Stovėjau sutrikusi, nes nesuprantu kas dabar vyksta. Žiūrėjau į jo žalias akis, jis tai pat žiūrėjo į manasias.
-išvykstu savaitei - prabilo po minutės tylos. Jo delnas vis dar buvo ant mano skruosto. Išgirdusi, kad jis išvyksta apsidžiaugiau, kad galėsiu paiilseti nuo jo ir nuo visko kas sieja su juo.
Patraukė delną nuo mano skruosto.
-Mano draugas atvažiuos prižiūrėti tavęs. Nemanyk, kad paliksiu tave viena. Nuo tokios kalės, kaip tu negalima akių nutraukti, nes nežinia kieno lovoje atsidursi - jo žodžiai įskaudino. Jis žino, kad jis buvo mano pirmasis. Ir su jokiu kitu vyru nesu mylėjusi. - jeigu jo neklausysi, jis tave nubaus taip, kaip aš baudžiu tave. Leidau jam daryti su tavimi ko tik jis užsigeis - nusišypsojo pašaipia šypsena.
-Tikuosi, kad važiuodamas užsimuši - tai pasakiusi greitai nubėgau į kambarį. Uzsirakinau kambario duris. Nuslydau jomis ir stipriai apsikabinau save.