12 dalis

2.7K 115 24
                                    

Lėtai pramerkiau akis ir susiraukiau pamačiusi, kad šalia manęs guli Ericas, jis užsimerkęs, kas labiausiai sutrikdė tai, kad jis ant pilvo pasidėjęs raudonų rožių puokštė ant savo pilvo

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Lėtai pramerkiau akis ir susiraukiau pamačiusi, kad šalia manęs guli Ericas, jis užsimerkęs, kas labiausiai sutrikdė tai, kad jis ant pilvo pasidėjęs raudonų rožių puokštė ant savo pilvo.

Gal čia vėl sapnas?

Nusprendusi patikrinti, pasilenkusi pabučiavau jo lūpų kampui. Ericas nesu judėjo ir toliau miegojo. Pogalais. Greitai įsiknybiu sau į ranką pajutusi skausmą suprantu, kad tai ne sapnas.

-Kelkis! - surėkiau pasilenkusi prie Erico ausies. Nusijuokiu, kaip vaikinas suklykia ir iškrenta iš lovos.

Juokdamasi pasilenkiu pažiūrėt ar vaikinui viskas gerai. Vaikinas gulėjo ant grindų ir kažką murmėjo po nosimi.

-Ką veikei mano lovoje? - paklausiau vaikino ir išlipau iš lovos. - nagi stokis tikrai ant grindų nėra patogu gulėti - tariau ir ištiesiau jam savo Ranką.

Vaikinas pažiūrėjęs į mano ranką papurto galva ir pats atsistoja. Savo ranka greitai prisidedu sau prie dešinės kojos ir žvelgiu į Erica laukdama atsakymo. Bet atrodo, kad vaikinas neketina kalbėti su manim, nes numeta rožės ant lovos ir išeina iš mano kambario.

Kodėl jis toks keistas?

Jau norėjau imti rožių puokštė ir eiti pamerkti jas bet suskambo mano telefonas. Jį susiradusi atrakinu ir randu žinutė nuo Erico.

Ericas : atėjau atsiprašyti tavęs už bučinį, bet tu miegojai. Todėl atsiguliau šalia tavęs ir laukiau kol tu pabusi. Bet gavosi taip, kad ir pats užmigau. Rožės tau, tai kaip atsiprašymo simbolis.

Atrodo tai paprasta žinutė kuri nieko nereiškia, bet mano veide atsirado plati šypsena.

Greitai parašiau jam žinutė.

Nina : vakare norėčiau išgerti kavos. Tikiuosi planų neturi.

Atsisėdau ant lovos ir laikydama rankose telefoną laukiau jo atsakymo. Apačioje girdėjosi triukšmas. Tai reiškiasi, kad jis neišėjo iš namo. Tai kodėl mes susirašinėjame, o ne kalbame akis į akį?

Ericas : turiu planų su tavimi, panele Nina. ❤️

Širdis pradėjo plakti žymiai greičiau pamačius, kad jis atsiuntė širdelę.

Nieko ne atrašiau, padėjau telefoną ant lovos, pasiemiau rožės ir išėjau iš kambario.

Nuėjusi į virtuvę jas pramerkiau į didelę stiklinė vazą. Vaza su gėlėmis padėjau ant stalo virtuvėje. Kaip ėjau į virtuvę dariausi Erico, bet nesimatė jo. Tikriausiai bus kokiame tualete. Reikės pasiūlyti jam pažiūrėti filmą, visgi vienai žiūrėti filmą nėra taip įdomu, kaip dviese.

Ir taip aš noriu praleisti laiką su juo.

Turiu vaikiną, bet noriu leisti laiką su mano vaikino draugų. Tai velniškai blogai. Bet juk nebus taip blogai jeigu Hoganas to nesužinos? Puiku aš su savimi jau mintyse kalbuosi..

Deganti Širdis (pabaigta) Where stories live. Discover now