3 dalis

7.1K 175 15
                                    

*Erico pozicija *

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

*Erico pozicija *

Pastatęs savo baltą Marsidesa, namo kieme, išlipau iš automobilio. Išlipęs jį pradėjo eiti link namo. Pažvelgiau į telefoną ir radau žinutė kurioje rašo Sindija. Sindija yra mergina su kuria susitinku, kaip reikia man sekso. Tarp mūsų daugiau niekas nesieja. Neieškau rimtų santykių, nes reikia visą save atiduoti kerštui, kuriam meilė seilę trukdytų.

Vos įžengęs į namus nusivilkau striukė ir ja numečiau ant pakabos, poto nusiaviau batus ir juos padėjau šalia kitų batų. Jausdamasis, kaip savo namuose tiesiu taikiniu nuėjau į viršų kur turėtų būti tos merginos kambarys. Pamatęs mėlynai rožinės duris, iškart supratau, kad tai jos kambarys. Atidarės duris įžengiau į kambario vidų.

Kambarys buvo erdvus. Kambario sienos buvo mėlynos, lubos mėlynai rožinės, kambarį daug daiktų nebuvo. Buvo viengulė lovą kuri buvo pastatyta prie lango, prie lovos buvo pastatytas baltas kosmetikos staliukas, viduri kambario buvo staliukas, o prie durų buvo pastatytos dvi spintos.

Priėjęs arčiau lovos, įsižiūrėjau į mergina kuri miega. Mergina buvo švelniu bruožų, vargšelė ant skruostų turėjo mėlynių. Reiškiasi, Hoganas skriaudžia ją. Mergina kažką sumurmėjo ir pasitrynė nosį ,tai atrodė gana mielai .

Ericai, bus tau sunku pasinaudoti ja .

Pogalais.

Ši mergina jau ir taip daug kenčia .

Ji neverta dar ir patirti iš manęs smurto .

Uždėjau delną ant jos skruosto ir mergina iškart prasimerkė. Žiūrėjo į mane tokia sutrikusi.

Labas- nusišypsojau. Nusijuokiau ,kaip mergina sumirksėjo kelis kartus ir tada greitai numetė mano ranka nuo savo skruosto ,ir atsisėdusi ant lovos pažvelgė į mane piktomis akis .

- kas tu toks ? Ir ką veiki mano kambarį ?- jos balse girdėjosi susierzinimas kuris vertė mane šypsotis. - ir nesišypsok ,kaip koks pedefilas!- sušuko mergina vis dar sėdėdama lovoje ir žiūrėdama į mane piktomis akimis.

- Aš Ericas ,Hogano draugas - tariau ir mergina išlipo iš lovos ir atsistojo priešais mane . O ji žema . Bet žemos merginos yra labai mielos ir kaprizingos.

Nužvelgiau mergina , ji vilkėjo trumpus šortus ,kurių dėka galėjau grožėtis jos kojomis kurios tikrai gražios. Bei vilkėjo maikute iki bambos . Sukandau lūpą apatine ,kad nenusijuokčiau pamatęs, kad jos šortai kruvini . Vargšelei tikriausiai miegančiai prasidėjo tos dienos .

- Klausyk ,Ericai ,važiuok namo . Man nereikia auklės . Tave matau pirmą kartą ,tad galėtum man padaryti gerą ispudi pameluodamas ,Hoganui ,kad prižiūri mane- mergina pasake tai iškėlusi galva bei žiūrėdama į mano akis .

-Geriau nekalbėk ,o eik susitvarkyti - tariau ir pirštu parodžiau i klyną jos . Ji pasilenkusi pažvelgė ,sucypė ir iš balto veido tapo visas raudonu .

Girdėjau, kaip ji tyliai keikėsi eidama i vonią ir tai mane prajuokino ,tad pradėjau garsiai juoktis .

- Nejuokinga- sunurzgėjo ji pažvelgusi į mane bet tas žvilgsnis truko tik kelias sekundes ,nes ji nuėjo į vonią.

Pažvgiau į merginos lovą ,patalynė buvo balta tad aiškiai matėsi raudona dėmė. Greitai nutempiau paklodė ir nesibaladojęs nuėjau į vonią.  Ir pasigailėjau ,kad atejau ,nes mergina buvo be kelnaičių.  Jos nuoga vietelė buvo visu gražumu prieš mane . Vien toks vaizdas privertė kelnėse pajausti ,kaip tampa ankštoka.

- iškrypėlis !- sušuko mergina pamačiusi ,kad aš stoviu ir žuriu, kaip ji dedasi tampona.

Pasijuntu, lyg tikrai būčiau koks pedofilas .pirma kartą matau toki procesa ,ir nemeluosiu man įdomu .

Nustembu ,kad mergina neskuba prisidengti ,o tiesiog visa raudona ,kaip burokas toliau tęsia savo darbą.

- Aš atnešiau, patalynė- prabilau ir prisivertes nusukau žvilgsnį nuo jos .

- padėk ja ant grindų ir dink iš čia, nes per tave man nesiseka - suuurzge .

Linktelėjau ir greitai numečiau patalynė prie jos kojų ir išėjau iš vonios .

Ericai ,nepamiršk tu čia esi del keršto. Negali atsipalaiduoti.

Užteko tik prisimint dėl ko keršiju manyje atsirado pyktis ir dingo noras grįžti į vonią ir gerai pamylėti Hogano mergina . Mano varpa vis dar stovėjo, bet tai buvo nebe taip svarbu. Dabar svarbiausia kerštas kurį pagaliau po truputį galiu įgyvendinti .

Kaip manote ,kas per kerštas ? Ir išvis ką manote apie istorija ?

Deganti Širdis (pabaigta) Where stories live. Discover now