*Erico pozicija *
Suimu jos smakrą ir imu bučiuoti jos kaklą, rankomis slystu jos kūnu, krūtimis. Lūpomis pasiekęs jos krūtis, viena paskui kitą nu bučiuoju, švelniai pakandžioju. Pačiulpes spenelius pažvelgiu į ją ir nusišypsojau, ji atrodo taip nuostabiai gulėdama lovoje nuoga. Nina turi nuostabų kūną.
-Tavo kūnas yra nuostabus, Nina - sušnabždėjau ir pasilenkęs pabučiavau ja.
Taip buvau įsijautęs į bučinį, kad net pats nespėjau susigaudyt, kaip Nina mus apvertė ir atsisėdo ant mano varpos. Stebiu, kaip ji jodinėja, jos krūtis tai pat šokinėja. Nuostabus vaizdas.
-Tu nuostabi - tariu ir trenkiu per jos užpakaliuka ir ji dėl to su dejuoja.
Po kažkiek laiko mes abu pasiekėme auforija. Susiraukiau, kaip šalia manęs gulėjo Sindija, o ne Nina.
Pogalais. Ne jau aš visą laiką kol buvau su Sindija, įsivaizdavau Nina?!
-Buvau pasiilgusi sekso su tavimi, Ericai. Tu man visiškai nebeskiri dėmesio. Seniau dažniau susitikdavom pasimylėti -išgirdęs erzinanti, Sindijos balsą, garsei atsidūstu ir išlipu iš lovos.
Pagriebės savo trumpikes jas uzsidejau, kaip ir poto kelnes, kojinės, maike, megztinį. Atsisėdau ant lovos ir apsiaviau batus.
Atsistojęs pažvelgiu į Sindija kuri gulėdama nuoga lovoje stebi mane.
-Susisieksime, pati žinai kada - tai pasakęs greitai išėjau iš kambario.
Esu tikrai pasimetęs, niekada nebuvo taip, kad mylintis su mergina įsivaizduočiau kita. Tai reiškia, kad aš orgazma patyriau su vaizduotę, o ne su Sindija.
Išėjęs is Sindijos namų išsitraukiau telefoną ir surinkęs Ninos numerį paspaudžiu skambinti. Laukiu kol ji atsilieps. Šiandien jai daug kartų skambinau ir rašiau, bet ji nieko. Ne jau jai kažkas nutiko? Gal tas mulkis Hoganas grįžo ankščiau nei turėjo ir ją nuskriaudė?
Užrakinu telefoną ir įsidedu telefoną į kišenę ir patraukiu link savo automobilio.
*Ninos pozicija *
Pramerkiu akis ir apsidairau po kambarį. Esu savo senajame kambarį. Ką aš jame veikiu? Atsisėdu lovoje ir susiraukiu nuo skausmo kuris perėjo per kūną.
Kambario durims atsidarius ir pro jas įžengus Hoganui, prisiminiau viską staiga kas nutiko.
Tas niekšas nužudė mano mama!
Pamačiusi, kad Hoganas rankose laiko ginklą, kūnas akimirksniu sustingo, apėmė didžiulė baimė. Negaliu dar mirtį.turiu atkeršyti už savo mama.
Vaikinas žiūrėjo į mane be jausmu žvilgsniu ir nieko nesakė. Tikriausiai mėgaujasi matydamas mane tokia.
-Bereikalo užsipuolei mane, kalė - pasakė jis ir atsirėmė į sieną ir stebėjo mane.