7 dalis

5K 125 4
                                    

Įžengiau į virtuvę visa apsimiegojusi, visai nesenai atsikeliau ir dėka vakarykšties nakties jaučiuosi, kaip zombis

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Įžengiau į virtuvę visa apsimiegojusi, visai nesenai atsikeliau ir dėka vakarykšties nakties jaučiuosi, kaip zombis. Pamačiusi Erica virtuvėje mano skruostai nuraudo prisiminus mūsų šokį.

-Labas rytas - pasisveikinau su juo ir mačiau, kad vaikinas nustebo, kad pasisveikinau su juo.

-Labas - nusišypsojo vaikinas ir puodelį prisidėjo prie lūpų. Po kelių sekundžių padėjo puodelį atgal ant stalo.

-Galvoju eiti papusryčiauti į kavinę, gal nori kartu? - paklausė vaikinas.

Sutrikusi žiūrėjau į vaikino akis ir bandžiau suprasti ar jis juokauja ar ne. Erico rudos akys buvo rimtos ir negalėjau suprasti jo jausmus.

-Aš jau susitarusi - sumurmėjau ir nuėjusi prie šaldytuvo atidariau dureles ir aiktelejau pamačiusi, kad šaldytuvas pilnas įvairaus maisto.

Išsitraukiau miškų uogų jogurtą ir uždarius dureles pažvelgiau į Erica.

-Vakar būdamas mačiau, kad šaldytuvas beveik tuščias todėl šiandien su savimi atsivežiau maisto - vaikinas paaiškino. Pasidarė nesmagu, kad nepažįstamas žmogus pasirūpina mano šaldytuvų, bet ir tuo pačiu jaučiuosi jam dėkinga.

-Ačiū -padėkojau ir pasiemiau šaukštelį ir išėjau iš virtuvės. - Pinigus grąžinsiu vakare! - lipdama laiptais sušukau vaikinui.

Bent jau manau, kad jis vakare bus namuose, jis dažniausiai būna čia. Tikriausiai Hoganas tikrai liepė jam nuo manęs ne atsitraukti, jeigu jis net vakar klube buvo.

Kažin ar Ericui patiko šokis?

Pogalais, Nina tau tai neturėtų rūpėti. Susiimk.

*Erico pozicija *

Grįžęs iš kavinės su dvejais maišais kuriame yra kavinės maisto kuri paėmiau išsinešimau, nuėjau prie merginos kambario, atsidarės duris įžengiau į kambarį. Mergina sėdėjo lovoje ir buvo ant savo kelių padidėjusi nešiojimą kompiuterį ir jame kažką energingai rašė. Priėjęs lovą, maišus padėjau ant lovos. Pats atsiguliau į lovą ir tada mergina pasisukusi į mana susiraukė.

-Žinai jei taip dažnai raukysies greitai susensi - tariau ir mergina padėjo kompiuterį į šoną.

-Ką tu veiki mano kambarį? Mano lovoje? - paklausė mergina ir jos balsas skambėjo piktai.

-Atėjau palaikyti tau draugija - truktelėjau pečiais. - bei atnešiau maistą tau į lovą, matai koks aš geras vaikinas - nusišypsojau, mergina tik pavarte akis.

Reikėtų sužinoti jos vardą.

-Kuo tu vardu? - paklausiau merginos.

-O tau Hoganas nesakė kuo aš vardu? - paklausė mergina sutrikusi. Papurciau galva. - Aš Nina - šyptelėjo mergina ir išlipo iš lovos lyg ruošdamasi kažkur išeiti.

-Kur susiruošei? - paklausiau jos susiraukęs.

-Į tualetą. - nusijuokė Nina - nesiūlusiu eiti drauge nes man nieko nereikia palaikyti, kaip jums vaikinams - mergina nusijuokusi garsei išėjo.

Dieve mano šiai merginai nuotaika keičiasi dažniau nei per minutę. Nors ir mano nuotaika keičiasi žymiai dažniau nei seniau.

Pasiemiau kompiuterį jos, atlenkiau ir nusišypsojau pamatęs, kad ji nėra užsidėjusi slaptažodį. Vos tik kompiuteris įsijungė pastebėjau, kad mergina rašė į Worda kažką. Greitai pradėjau skaityt. Perskaitęs buvau šokiruotas, nes ji aprašė mūsų vakarykštį šokį tik veikėjų vardai buvo kitokie. Ar ji rašo knyga? Aš ją įkvėpiau rašyti?

Išgirdęs, kaip tualete ji nuleidžia vandenį greitai uždariau kompiuterį ir jį padėjau atgal.

-Tu vis dar čia - nepatenkinta mergina sumurmėjo ir priėjusi lovą atsigulė į ją.

-Taip aš vis dar čia, ir dar ilgai tau neduosiu ramybės, mažutė - pasakiau ir įdėmiai stebėjau merginos veidą. Ji yra tikrai labai graži.

Kiekvieno vyro yra svajonė turėti tokią nuostabaus grožio mergina.

-Kokius nurodymus tau davė, Hoganas? - išgirdęs Ninos klausimą aš sutrikau.

-Manau tau neturėtų tai rūpėti, imk maistą ir papusryčiauk - tariau ir paėmęs viena maišą padėjau jai ant kelių.

Girdėjau, kaip Nina nepatenkinta garsei atsidusia, bet atsisėdusi lovoje iš maišelio paėmė dėžutė kurioje maistas, ir ją gražiai pasidėjo sau ant kelių.

-Net nepažinodamas mane nupirkai mano mėgstamiausia patiekalą - pasakė mergina nustebusi ir pradėjo valgyti balandėlius.

-Pirkau pagal save - patrukčiojau pečiais ir pats pasiėmęs kita maišą iš jos išsitraukiau dėžutė ir ją padėjau ant jos kelių. - palaikyk ir mano, tik žinok jei nuversi tai iškutensiu tave negyvai - pagrisinau, Nina pavarte akis. - turėtum mažiau vartyti akis, nes žvairos niekas nenorės tavęs isdulkinti - pasakiau ir pradėjau valgyti. Kaip keista Nina į tai reagavo gana ramiai ir nieko nesakė tik valgė.

Ši dalis nuobodi, bet pasistengsiu kitoje dalyje, kad būtų daugiau veiksmo. Ačiū tiems kurie skaito. Stengiuosi šiandien parašyti dar vieną ir įkelti 😊

Deganti Širdis (pabaigta) Where stories live. Discover now