4 dalis

6.1K 170 7
                                    

Visa raudona išėjau iš vonios, vaikiną radau ant savo lovos sėdintį ir kažką darantį telefone

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Visa raudona išėjau iš vonios, vaikiną radau ant savo lovos sėdintį ir kažką darantį telefone. Negaliu patikėti, kad prieš Hogono draugą taip apsikvailinau. Tokio dalyko nėra nutikę net prie Hogono. Tikuosi Ericas nėra iš tų žmonių, kurie apie tokius dalykus visiems pasakoja.

Priėjusi prie spintos atsidariau dureles ir žiūrinėjau ką man apsirengus. Krūptelėjau pajutusi rankas ant savo liemens. Jo rankos buvo tikrai didelios ir raumeningos, tikriausiai sportuoja.

Papilvė įsitempę, kaip Ericas pradėjo glostyti mano pilvuką. Buvau sutrikusi dėl jo tokio elgesio. Niekas man nėra taip darės ir tai tikrai labai keista.

-Esu girdėjęs, kad tai numalšina skausmą - jo balsas nuskambėjo prie pat mano ausies, taip nusiusdamas keistus jausmus per kūną.

-Man neskauda, todėl pasitrauk nuo manęs - pasakiau jau susierzinusi. Vaikinas nusijuokė ir patraukė rankas nuo mano pilvo. Bet vistiek stovėjo už manęs.

Ko jis nori? Kodėl jis pogalais neina savo reikalais?

Atsisukusi į jį pažvelgiau iškėlusi galvą.

Ericas, dailus vaikinas. Aukštas, juodais plaukais, viena akis ruda kita mėlyna. Jo akys išskirtinės, nes tokias akis turi ne daug žmonių. Žvilgsnis nuslydo į jo lūpas, jos buvo rausvos ir gana putlios, tikriausiai su tokiomis lūpomis jis gerai bučiuojasi. Sudėjimas buvo tinkantis vyrui.

-Patinka, ką matai? - paklausė Ericas pakelės antakį.

-Nepatinka - prunkstelejau. Ericas nusijuokė ir suemes mano ranką nusitempė į vonią.

-ką čia darai?! - surekiau pikta.

-Man reikia nuleisti garą - tarė jis, paleido mano ranką ir užrakino duris nuo ko susiraukiau. Raktą išėmė ir įsidėjo į savo kelnių kišenę.

Akys nukrypo i jo tarpkoji, matėsi iškilimas.

-Aš tau tikrai nežadu, daryti oralinio ar mylėtis su tavimi - tariau.

Ericas nusijuokė. Jis per daug dažnai juokiasi, tai erzina.

Ericas nusiavė batus, nusimovė kojines, ir pakėlė maike. Stovėjau lyg sustingusi ir stebėjau, kaip jis nusimauna maike.

Jo krūtinę dengė negausūs tamsūs plaukeliai. Įdege iškilę raumenys atrodė neįtikėtinai kieti. Speneliai maži ir rudi, dėl įdegio.

Ericas suėmė juodo diržo sagti. Ir dėl to pradėjo mano širdis greičiau plakti.

-ką čia iš darinėji? - paklausiau jo sunerimusi. Tikrai nenoriu matyti jo nuogo!

-žadu išsimaudyt ir nuleisti garą - jis atsisege diržą ir atsitraukė užtrauktuka. Ericas kuo ramiausiai nusismaukė džinsus nuo klubų ir užpakalio, tada iš jų iš lipo.

Uzsimerkiau. Užplūdo tokia svaigulio banga, kokios dar nesu patyrusi. Jaučiuosi sutrikusi, pikta ir įžeista.

-Atsimerk - paliepė Ericas. Krūptelėjau pajutusi jo delną ant savo skruosto. Tada delnas nuslydo prie mano krūtinės. Greitai atsimerkiau.

-Trauk savo rankas, kirmine - suurzgau. Iš visų jėgų stengiausi nenužiurineti jo.

-O tu turi aštrų liežuvį, meilute - nusišypsojo ir patraukė ranka nuo mano krūtinės. - matai kaip sujaudinai mane? - paklausė jis ir jutau kaip jis suemia mano ranką ir tada ją prideda prie savo varpos, kuri yra kietas lyg akmuo.

Nurijau seilės susikaupusias, širdis pradėjo dar stipriau daužytis. Jis pajudino mano ranką, ir iš jo lūpų išsklido garsus atodūsis.

-tu šlykštus - suurzgau ir greitai patraukiau savo ranka nuo jo organo. Ericas, kaip visada nusijuokė, ir ačiū dievui nuėjęs įlipo į dušo kabina.

Jis per tą savaitę mane nuvarys į kapus. Jis mane erzina. Jau geriau net dabar būčiau šalia Hogana, o ne šalia vaikino kuris toks patrauklus ir erzinantis.

              ********

Sėdėdama kavinės kampe, valgiau neskubėdama šokoladinius ledus ir laukiau Majos, kuri, kaip visada vėluoja. Esu nervuota, skauda papilvė dėl tų suknistu moteriškų dienų, o ir dar prisiminus vonią su Ericu, norisi ledus mesti jam į veidą. Gerai, kad jis po dušo iškart išvažiavo. Tikiuosi nebe grįž. Nebe noriu jo matyti.

Padedu tuščia indėlį ant stalo ir atsilošusi juodoje kėdėje užsimerkiu. Ši kavinę yra mano pati mėgstamiausia, dažniausiai čia mes su Maja valgome ir pasidaliname visomis paslaptimis. Šioje kavinėje susipažinau ir su Hoganu. Jis čia buvo su savo draugais ir tada susilazines su draugais, kad gaus mano numerį, priėjo prie mūsų su Majos staliuko.
Atsimerkusi pastebiu, kaip Maja greitai pribėga prie staliuko, rankose laikydama riedlente.

-Reikėjo važiuoti su dviračiu, būtų buvę greičiau nei su ta kvaila riedlente - pasakau susierzinusi.

Maja garsiai nusijuokė. Ir paėmė meniu ir pradėjo jį vartyti.

-Kaip matau manęs Nepalaukei ir užsisakei - tarė Maja. Pažvelgiau į keturias tuščias lėkštės kuriose buvo keptas zuikis, kepta duona su sūriu, keptas omaras ir ledai.

-Aš buvau labai alkana - tariau.

-Matau - nusijuokė ir padėjo meniu ant stalo. Ir ranka pasiremusi žvelgė į mane. - Pasakok viską. Nes jaučiu, kad kažkas nutiko - mirktelėjo jinai.

-Hoganas išvažiavo, ir dabar visa savaite mane prižiūrės jo ne matytas draugas. Jis toks erzinantis. Noriu ji užmušti - tariau viską sutrumpintai. Nesinorėjo pasakoti apie vonios sceną, nes jau žinau, ką ji pasakys. Ji lieps man jį isdulkinti burną, nors žino, kad aš to niekada nedarau.

-Privalai mane su juo supažindinti - nusišypsojo jinai ir rankos mostu pasikvietė padavėja.

-Ne, neprivalau - tariau ir prie mūsų staliuko priėjo, jauna padavėja kuri buvo nepatenkinta, kad ją šitaip Maja pasikvietė.

Majai pasakius užsakymą nuėjo padavėja.

-Nina, mano mama buvo pas tavo mama, ji sakė, kad tavo mamai dar pablogėjo - tai išgirdusi iškart atsistojau. Nuo kėdės pasiėmiau rankinuką, iš jos išsitraukiau piniginė ir išsitraukusi 50 svarų, juos padėjau priešais Maja.

-Atleisk, Maja turiu važiuoti pas mama, paskambinsiu vakare. - tariau ir pasilenkusi pabučiavau jos skruostą ir nuėjau nuo staliuko užsidėdama rankinuką ant peties.

                      *********
Priėjusi mamos namo duris, atsidariau duris ir įžengiau į vidu. Vos tik įžengiau į vidu, buvau greitai prispausta prie sienos ir prie gerkles pridedas peilis.

Per kūną nubėgo baimės surpuliukai.

Deganti Širdis (pabaigta) Where stories live. Discover now