16 dalis

1.9K 84 14
                                    

*Erico pozicija *

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

*Erico pozicija *

Susiraukiau pamatęs, kad prieš mano akis stovi, rudaplaukė. Nesitikėjau jos pamatyti savo vestuvėse. Prašiau jos nevykti, prašiau Harrio pasirūpinti, kad ne atvyktų ji, bet, kaip matau mano brolis nemokėjo sutvarkyti tai.

-Eik iš čia - pasakiau susierzinęs. Tikrai neleisiu jei sugadinti savo plano. Ypač, kaip keršiju Hogonui už ją. Už tai ką jis jai padarė.

Rudaplaukė žiūrėjo į mane nepatenkinta, o poto pažiūrėjo į Nina ir nusišypsojo. Žinau, ką jos šypsena reiškia, todėl greitai pažiūrėjau į Harry ir lūpomis pasakiau, kad išvestų ją iš bažnyčios.

Harry greitai priėjęs prie merginos suėmė ją už alkūnės ir pradėjo temptis ją link išėjimo. Ji klykė, maldavo, kad leisčiau jai pasakyti tai ką nori, bet man tai nerūpėjo. Dabar man tik rūpi susituokti su Nina.

-Ar... Ji tavo meilužė? - Nina savo rudomis akimis pažvelgė į mane. Nusijuokiau išgirdęs jos klausimą.

-Žinoma, kad ne - tariau juokdamasis.

Ir tada pasisukau į kunigą.

-Tiesiog paskelbkite mus vyrų ir žmona. Nereikia klausti ar imame vienas kitą, nes manau atsakymas yra aiškus - tariau. Mačiau, kad kunigas buvo to nepatenkintas, bet man buvo nusispjaut.

-Skelbiu jus vyru ir žmona, galite pabučiuoti nuotaką - pasakė kunigas. Nusišypsojau ir pasilenkęs pabučiavau Ninos skruostą.

-Eime turime paskubėti - tariau jai ir pradėjau vestis mergina išėjimo link. Susirinkę išlydėjo mus su garsiais plojimais. Nina buvo sutrikusi, tikriausiai norėjo pajusti mano lūpas.

-Kur mes skubame, Ericai? - paklausė Nina.

-Į mūsų namus - nusišypsojau merginai ir priėjus automobilį atidariau jai dureles - sėskis, žmona - tariau ir mergina įsėdo į mašiną, uždariau dureles. Apėjęs automobilį įsedau į vairuotojo vietą.

              *************

Paėmiau Nina ant rankų, ji apsikabino mano kaklą ir su glaudė mūsų kaktas. Įžengiau į savo namus. Keistas jausmas žinoti, kad esi dabar nebe viengungis.

-Štai tavo naujieji namai, Nina - nusišypsojau ir nuėjau į miegamąjį ir paguldžiau mergina ant lovos.

Ji su balta suknele atrodo taip nuostabiai, norisi ta suknele nuplėšti ir iš bučiuoti jos visą kūną, norisi įsiskverbti joje....

Mergina apsidairė po kambarį ir tada pažvelgė į mane.

-Man patinka - nusišypsojo ir išlipo ji iš lovos ir priėjo prie manęs. Nina uždėjo ranką ant mano skruosto ir žiūrėjo į mano akis. - Tavo namas, kambarys nuostabus, kaip ir tu, Ericai mano vyre - nusišypsojo, Nina ir tada su lietė mūsų lūpas.

Bučinys buvo lėtas, keliantis daug jausmų ir man tai nepatiko. Bijau, kad galiu įsimylėti šią nuostabią moterį. Savo žmoną.

Ar nepadariau klaidos vesdamas ją?

Greitai atsitraukiau nuo Ninos.

-Turiu sutvarkyti vieną reikalą, grįžiu namo nežinau kada, todėl geriau ne lauk manęs - tariau ir mačiau, kaip Ninos akyse susikaupė ašaros.

-Tai mes ne praleisime vestuvinės nakties? - paklausė Nina. Jos balsas skambėjo taip liūdnai. Nenoriu jos skaudinti, bet kito pasirinkimo nėra...

Kerštas svarbesnis už seksą ar jausmus jai...

-Taip nebus vestuvinės nakties - tai pasakęs greitai išėjau iš kambario.

Bus sunku susitvardyti ne pabučiuoti jos, nepaliesti jos. Velniškai noriu ją turėti savo glėbį. Trokštu to.

                      ***********
Įžengęs į Harrio namų svetainė, radau joje Harry sėdanti ant sofos, o šalia jo sėdėjo rudaplaukė.

-Kodėl pasirodei bažnyčioje! - surekiau ir iškart priepuoliau prie jos ir sučiupau ja už kaklo, bet poto greitai atsitraukiau.

-Nenorėjau, kad mano brolis vestų mergina ne iš meilės! - atrėkė ir atsistojo. Žiūrėjo ji piktomis akimis. - Ericai, ji tavęs ne myli. Tu jos. Geriau traukis, kol ne vėlu - tarė sesuo ir apsikabino mane. - Žinau, kad ji yra Hogano, kekšė. Prašau palik ją sukukčiojo man į krūtinę. Pradėjau glostyti jos plaukus.

-Paliksiu ją, kaip atkeršysiu Hoganui, už tai ką padarė tau - sušnabždėjau jai glostydamas jos plaukus.

Hoganas susitikinėjo su mano seserimi prieš kelis metus. Sesuo jį mylėjo labiau nei pačią save. Jis ją, mušė, prievartavo, bet ji mylėdama taikstėsi. Hoganas, ją apgaudinėjo su kita, sužinojęs kad mano sesuo laukiasi jo vaiko, palaukė kol ji pagimdė ir tada jos akivaizdoje nužudė jų vaiką. Sesuo dėl to palūžo. Daug kartų bandė žudytis, mes su Harriu spėdavom vis išgelbėti ją. Sesuo, tik visai nesenai, pradėjo stotis ant kojų mūsų pagalba.

-Prižadėk man, kad ne įsimylėsi tos, kekšės - sesuo pasakė ir atsitraukė nuo manęs. - Prižadėk, Ericai - tai pasakė žiūrėdama į mano akis.

-Prižadu - tariau žiūrėdamas į jos akis.

Deganti Širdis (pabaigta) Onde histórias criam vida. Descubra agora