8 dalis

4.7K 122 4
                                    

Sėdžiu, kavinėje prie staliuko ir laukiau kol prie manęs prisijungs vaikinas vardu, Thomas

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

Sėdžiu, kavinėje prie staliuko ir laukiau kol prie manęs prisijungs vaikinas vardu, Thomas. Maja prieš kelias valandas paskambino ir paprašė, kad patikrinčiau ar jos vaikinas Thomas yra tikrai jei ištikimas. Tikiuosi, kad tas vaikinas ne norės permiegoti su manimi, noriu, kad mano drauge pagaliau būtų susiradusi vaikiną kuris ją nuoširdžiai mylėtų ir kitos merginos ne rūpėtų.

Išgėrusi kavą visą padėjau puodelį ant staliuko ir jau norėjau atsistoti ir išeiti. Nes jau to vaikino laukiu 20 minučių. Atsistojusi padėjau pinigus už viską ką per tą laiką išgėriau ir su valgiau.

-Sveika - išgirdusi vaikino balsą, nusišypsojau atsisukusi į jį.

Vaikinas buvo tikrai žavus, jo akys buvo pilkos, turėjo kelių dienų neskusta barzda ir tai darė jį vyriškesniu. Vaikinas tikras Majos skonis. Jau isivaizduoju, kaip tobulai jie atrodo kartu.

Meldžiu dieve tegul jis ne būna mergišius.

-Labas - nusišypsojau ir atsisėdau prie staliuko. Jis atsisėdo priešais mane. - Džiaugiuosi, kad viena draugė privertė mane atsisiųsti pažinčių svetainė - tariau, Maja sukūrė mano paskyra kažkokiam pažinčių svetainėje ir susitarė su juo susitikti.

-Laiku spėjai parašyti, aš jau žadėjau ištrinti programėlė - nusišypsojo vaikinas ir pasikvietė prie savęs padavėja.

Padavėja mačiau, kaip nuožiūri vaikiną ir apsilaižo lūpas. Norėjau sušaukti jai, kad jis mano geriausios draugės vaikinas ir savo akis laikytų kuo toliau nuo jo. Bet susitvardžiau.

Pavarčiau akis, kaip mergina pagyrė vaikino akis bei jo raumeningas rankas.

-Jau gali eiti, man dar atnešk kavos - tariau ir mačiau, kaip ji tapo nepatenkinta, kad isiteroiau į jos flirtavimą su šiuo vaikinu.

-Gerai, panele - merginos mandagumas buvo netikras ir ji nuėjo, kaip koks viesulas. Mane tai prajuokino.

-Tikriausiai aplink tave visada pilną merginų būna - tariau ir vaikinas pasidėjo telefoną ant staliuko ir pažvelgė į mane.

-Taip, mane tiesa pasakius vargina tas merginų dėmesys - išgirdusi tokius vaikino žodžius nustebau, nes dažniausiai vaikinams, kaip tik patinka merginų dėmesys.

-O ar patiktų mano dėmesys? - paklausiau jo ir apsilaiziau lūpas. Mačiau, kaip jis nurijo seilių gumula.

Vaikinas nusišypsojo ir pasilenkė arčiau manęs.

-Man labai patiktų tavo dėmesys, lovoje _nusišypsojo vaikinas.

Iš visų jėgų išspaudžiau šypsena nors norėjau taip susitraukti ir taip iš rėkti, kad jis tikras asilas.

Maja ir vėl susirado netinkama. Taip norėjau, kad šis vaikinas būtų jos vyras ir vaikų tėvas.

Prisiminusi mūsų su Majos planą, uždėjau ranka ant vaikino rankos.

Deganti Širdis (pabaigta) Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt