17 dalis

1.8K 94 10
                                    

Jaučiausi įskaudinta, kaip Ericas šitaip mane paliko

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jaučiausi įskaudinta, kaip Ericas šitaip mane paliko. Iš mano minčių niekaip neišėjo mintis, kad jis išėjo pas jįkitą. Tikriausiai melavo jis man ir ta mergina iš bažnyčios yra jo meilužė. Nežinau kiek laiko praverkiau, bet nusprendžiau, kad daugiau nei ašaros ne išliesiu dėl savo vyro. Norėčiau prisiminti, kaip susipažinsu su Ericu, kaip mes vienas kitą pamilome. Nors iš jo elgesio neatrodo, kad jis mane mylėtų.

Tikiuosi, kad atmintis greitai sugrįž. Nenoriu būti žmona, kuri nieko neprisimena. Norėčiau prisiminti mūsų pirmus pasimatymus, seksą, gerus ir blogus momentus. Norėčiau prisiminti, kodėl mes su, Maja nebesame draugės.

Susiradusi savo telefoną, susiradau Harry telefono numerį, paspaudžiau skambinti ir laukiau kol jis atsilieps.

-Sveika, Nina - pasisveikino Harry. - Ar kažkas nutiko? - paklausė Harry ir šalimais jo girdėjosi merginos ir Erico balsas?

-Norėjau paklausti ar Ericas pas tave? - paklausiau jo - jis kažkur išvažiavo, jau naktis man dėl jo neramu - tariau jausdama nerimą, kad Ericui kažkas nutiko.

-Jis pas mane, nesijaudink dėl jo, Nina. Jis negrįš namo todėl eik miegoti - tai pasakęs, vaikinas padėjo ragelį.

Nudžiugau išgirdusi, kad Ericui viskas gerai, bet nuliūdau supratusi, kad mes net ne miegosime drauge pirma naktį, kaip esame vyras ir žmona.

Telefoną padėjau ant stalo, nuėjusi prie spintos iš jos išsitraukiau Erico mėlynus marškinius ir juos apsirengiau. Atsiguliau į lovą, uzsiklojau save.

                  ********

Greitai atsisėdau ant lovos, kaip išgirdau koluudiriuje keistus garsus. Kūnas buvo pašiurpes nuo baimės. Išlipau iš lovos ir drebančia širdimi išėjau iš kambario. Buvo tamsu, tik apačioje degė šviesa. Gal grįžo Ericas.

Nusileidau i apačią ir kūnas iškart atsipalaidavo pamačius Erica sėdanti ant grindų, atsiremusi į sieną. Šalia jo buvo daug šūkiu.

-Harry sakė, kad negrįži namo šiąnakt - tariau atsitūpusi priešais jį. Vaikinas pramerke akis. Mane taip žavi jo tos skirtingos akys.

-Persigalvojau - sumurmėjo vaikinas ir atsistojo, bet atsistojęs pabuvo gal kelias sekundes ir sukrito ant grindų. Tai aiškiai parodė, kad jis yra labai girtas.

-Pabūk čia, surinksiu šukes ir poto padėsiu tau nueiti į kambarį - tariau ir greitai surinkau šukės ir nuėjusi į virtuvę jas išmečiau ir grįžau į svetainę. Ericas jau nebe sėdėjo o gulėjo.

Atsidusau, nusimato su juo dideli sunkumai.

Pasilenkusi pakrutinau vaikiną. Sucypiau, kaip vaikinas griebė mane už rankos, ir nuvertė mane ant savęs. Sutrikusi žiūrėjau į jo akis. Jis plačiai nusišypsojo.

-Miegokime, čia žmona - keista, kad jis būdamas girtas taip rišliai šneka.

-Juokauji? - paklausiau jo nusijuokusi. Norėjau nulipti nuo jo, bet vaikinas neleido. Apsikabino mane stipriai. Taip buvo gera jausti jo kūno šilumą.

Deganti Širdis (pabaigta) Where stories live. Discover now