18 dalis

1.8K 100 38
                                    

*Erico pozicija *

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

*Erico pozicija *

Išgirdęs jos prašymą mano kūnas įsitempę, o širdis pradėjo daužyti kaip pamišusi. Net nespėjau sureaguoti, kaip ją numečiau nuo savo kelių ir atsistojęs išėjau iš kambario.

Pogalais ir kodėl aš turėjau ją šitaip bausti? Kelnėse buvo ankšta, nes nuo jos dejonių man suknistai pasistojo! Jaučiau, kaip kraujas vira mano venose, norėjau dabar kažką užmušti ir gerai iš dulkinti savo žmoną.

-Ericai - išgirdau savo vardą už savęs. Sugniaužiau kumščius ir pažvelgiau į Nina, kuri stovėjo priešais mane visiškai nuoga. Nuriju susikaupusias seilės ir susilaikyti darosi vis sunkiau. Jos kūnas toks nuostabus... Jau isivaizduoju, kaip ji gražiai atrodytų po manimi..

Susiimk Ericai!

-Kodėl tu nuoga? - paklausiau jos susiraukęs, dar labiau susiraukiau, kaip Nina uždėjo ranka ant mano tarpkojo. Kūnas įsitempę.

-Ericai, aš noriu tavęs, prašau pamylėk mane - Jos balsas skambėjo taip maldaujančiai, taip seksualiai. Išleidau urzgima, kai ji pradėjo glostyti mano tarpkoji. - aš jaučiu jį, jis irgi nori atsidurti manyje - Nina pažvelgia į mano akis ir nusišypso.

Daugiau neiškentęs, griebiu ją už rankos ir nusitempiu į kambarį. Nustumiu ją ant lovos. Nina žiūrėdama į mane šypsosi.

Nenuleisdamas nuo jos žvilgsnio nusimaunu megztinį, džinsus ir trumpikes. Veide susiformuoja šypsena, kaip Nina prikando apatinė lūpa pamačiusi mano varpa. Kuri yra labai kieta ir nekantrauja gerai išdulkinti mano žmoną.

-Gausi to ko prašei - tariau ir atsiradęs virš jos pasilenkęs pabučiavau ją. Mums bučiuojantis įsiskverbiau į ją, ir Nina sudėjavo man į burną.

Aš tikriausiai keliausiu į pragarą už tai ką dabar iš darinėju.

                         ********
     *Ninos pozicija *

Ryte atsikėlusi iškart mano akys sutiko, Erico ramų veidą kuris buvo šalia manojo. Naktis buvo nuostabi, net dabar atrodo, kad jaučiu jo bučinius ant savo kūno. Nei kiek nesigailiu, kad maldavau jo, kad mane pamylėtų.

Jo ranką patraukiau nuo savo liemens ir po lengva išlipau iš lovos. Ericas kažką sumurmėjo ir apsivertė ant kito šono. Tai taip buvo miela, kad nesusilaikusi nusišypsojau. Pajutusi, kad nebesusilsikysiu, o tikrai nenoriu balos padaryt čia, greitai nubėgau į tualetą.

Atlikusi rytinė procedūra grįžau į kambarį ir sutrikau radusi tuščią lovą. Kažin kur Ericas nuėjo? Ne jau vėl kažkur išvyko?

Suskambo telefonas, ir skambėjimo melodija tikrai ne mano. Priėjusi prie drabužių krūvos kuri buvo ant grindų. Paėmiau Erico juodas kelnes, ir iš kišenės paėmiau telefoną. Ekrane švytėjo mergina, ta pati mergina iš bažnyčios. Kodėl ji skambina jam? Kas ji tokia?

Jau norėjau atsiliepti, bet telefonas greitai buvo atimtas iš mano rankų, Ericas piktas žiūrėjo į mane.

-Kodėl imi ne savo daiktus? - jo balsas atrodė toks šaltas ir bauginantis, kad suzigužiau.

-Atsiprašau... Daugiau tai ne pasikartos - tariau ir mačiau, kaip Ericas kažką rašo telefone, tikriausiai tai merginai žinutė.

-Eik į virtuvę, paruošiau mums arbatos - tarė Ericas. Linktelėjau ir nuėjusi prie spintos atsidariau dureles ir žiūrėjau į spintos turinį, bet nesugalvojau ką apsirengti. Krūptelėjau, kaip pajutau, Erico rankas ant savo liemens.

-Tu tokia graži, rytais būni ypač graži. Nors tu visada tokia - pajutau bučinį prie savo kaklą. Nusišypsojau ir rankas uždėjau ant jo rankų ir mėgavausi šia akimirka, nes nežinia kada ji gali baigtis...

-Nežinau ką rengtis - išleidžiu atodūsi, pasigirsta Erico juokas ir tai mano veide priverčia atsirasti šypsenai.

Ericas atsitraukė nuo manęs ir paėmė iš spintos, paprasta mėlyna suknele ilgomis rankvomėmis.

-Apsirenk ją - vaikinas padavė man suknele, paėmiau suknele ir sulaukiau bučinio ant skruosto.

Šis rytas nuostabus.

-Vakare važiuosime į restoraną. - nusišypsojo Ericas - o dabar eik apsirengti, lauksiu tavęs virtuvėje - tai pasakęs jis pasilenkęs pabučiavo mano abi krūtis ir išėjo iš kambario su šypsena veide.

Norėčiau, kad jis visada būtų toks.

                  **********

-Taigi ką nuveikei šiandien? - paklausė Ericas, kaip sėdėjom restorane ir laukėm kol padavėja atneš mums užsakymą.

-Visa diena nuobodžiavau. - pasakiau gryna tiesa, be Erico namuose buvo nuobodu. O jis po pusryčių iškart išvažiavo.  - O ką tu nuveikei? - paklausiau vaikino ir suėmiau jo ranką ir džiaugiuosi, kad jis ne atsikratė mano rankos.

-Tvarkiau reikalus - tik tiek pasakė. Norėjau paklausti kas per reikalai, bet susilaikiau, nes nenorėjau jo suerzinti. - O dabar noriu, kad turėtum jį - tarė Ericas ir patraukė mano ranką, iš kišenės issitrauke kažką. - Jis simbolizuos mūsų santuoka, kad priklausai man - tarė Ericas ir pamačiusi žiedą aiktelejau, nes nesitikėjau to.

Jis suėmė mano ranką ir uždėjo žiedą. Sutrikusi visa pažvelgiau į žiedą. Žiedas buvo mėlynas, iš deimanto buvo padaryta rožė.

-Jis nuostabus - tariau vis dar nustebusi.

          ************

Su Ericu valgėme kalbėdami apie paprastus dalykus. Abu buvome atsipalaidavę ir tikrai laiminga, bent aš tai tikrai esu laiminga šią akimirką.

Netikėtai pradėjo svaigti galvą, bei pasidarė sunku kvėpuoti.

-Ericai - sugebėjau pasakyt jo vardą, tada pajutau skausmą krūtinėje. Atrodė lyg kažkas duria ir duria į krūtinę.

Ericas greitai pakilo nuo kėdės ir atsirado priešais mane. Greitai paėmė mane ant rankų.

-Kas tau? - jo balsas skambėjo taip rūpestingai.

-Ne.... - nespėjau užbaigti net žodžio, kaip mane tamsa greitai pasiglemžė.

Deganti Širdis (pabaigta) Where stories live. Discover now