-Šiandien boksuosies su manimi, noriu pažiūrėti ar esi stipri - vos man įžengus į virtuvę Erico balsas pasigirdo. - Ar gerai? - paklausė vaikinas ir priėjęs prie manęs uždėjo savo delnus ant mano užpakaliuko.
Prie jo jaučiuosi labai keistai, kaip viską prisiminiau pasikeitė viskas, mane net varo jo balsas iš proto. Tikriausiai jei ir toliau gyvensime kartu aš išprotėsiu, nes jis man tikrai patinka, o aš jam esu niekas. Žinoma dar turiu vilties, kad pavyks iki mūsų keršto Hoganui priversti Erica pamesti galvą dėl manęs.
-Ruoškis būti primuštas - nusišypsojau, o mano žodžiai privertė vaikiną nusijuokti. Jo juokas buvo toks gražus, užkrečiamas, kad ir aš nusijuokiau.
Esu per savo gyvenimo metus, gal tik vieną kartą boksavusi, tad tikrai žinau, kad nepavyks nugalėti Erico, bet pasistengsiu parodyti, kad esu stipri. Visgi gyvenau su vaikinu kuris skriaudė mane tai manau parodo, kad esu stipri ir galiu daug ištverti nepalūžusi.
-Aš pasistengsiu tavęs ne sužeisti, nes man patinka tavo kūnas, o tavo kūnas su mėlynėmis nepatiktų, nes jausčiausi blogai matydamas tas mėlynės kurios būtų mano dėka - Ericas pasako rimtu tonu ir žiūrėdamas į mano akis. - o dabar sėskis prie stalo ir pavalgyk, o aš einu pašnekėti su Harry - vaikinas pabučiavo mano skruostą ir išėjo iš virtuvės.
Mano veide buvo plati šypsena kurią sukėlė vaikinas, atsisėdau prie stalo ir negalėjau nenusišypsoti dar labiau, nes vaikinas buvo paruošęs pusryčius. Matėsi, kad labai stengėsi, nes iš dešros buvo išpjaustytos širdelės, o iš pomidorų padažo buvo padaryta šypsena.
Jei ir toliau jis mane taip nustebins, tikriausiai mano širdis greitai gali priklausyti jam. Bijau vėl pamilti, bijau, kad vėl galiu nukentėti. Bet juk Ericas nėra toks, kaip Hoganas?
-Užmušiu tave! - girdėjau, kaip Ericas surėkė, tikriausiai Harry vėl suerzino. Jo brolis jį visada erzina. Nustojusi valgyti atsistojau ir nuėjau į svetainę kur buvo mamo vyras. Vyras buvo prie svetainės lango ir žiūrėjo pro langą bei mačiau, kaip buvo suspaudęs stipriai telefoną.
Po lengva nuėjau, atsistojau už Erico ir rankomis apsikabinau jį iš nugaros. Ericas įsitempę ir pažvelgė į mane. Nusišypsojau jam, o jo žvilgsnis buvo piktas.
-Nagi nusiramink - tariau ir greitai pakštelėjau jam į lūpas - jei nerėkausi, šiandien naktį sulauksi malonumo - mirktelėjau jam ir vaikino akys greitai iš piktų tapo į geismo. Nusišypsojau ir atsitraukiau nuo jo ir grįžau į virtuvę ir jau nebesigirdėjo jo rėkavimai tai tikriausiai vaikinas jau nurimo ir gražiai kalba su savo broliu.
***************
- Ginkis! - sušuko Ericas ir aš laiku iškėliau rankas, kai jo kumštis skriejo manęs link.
Buvau visa suprakaituota, kvėpavau sunkiai nes esu iš vargusi. Raumenis tai pat skaudėjo, nes per pusvalandį kiek boksuojuosi su Ericu daugybė kartų nepavyko apsiginti, tai gaudavau skaudžiai, arba nugriūdavau. Net neabejoju, kad ant kūno yra daug mėlynių.
-Šaunuolė - pagyrė Ericas - Šiandienai užteks - pasakė ir nusiėmė pirštinės skirtas boksui, padariau tą patį.
Ericas paėmė iš manęs bokso pirštinės ir jas nunešė padėti į spintelė kur laiko. Prie manęs jam grįžus pastebėjau, kad rankose laiko tepalą.
-Nusirenk ištepsiu, jis sumažins skausmą - pasakė Ericas - Harry nėra, esame vieni šiame rusyje, gražuole - vyras paaiškino pamatęs mano tikriausiai sumišimą.
-Na, bet jei Harry grįž, kaip aš būsiu nuoga, gausi į galvą tu ir jis - tariau stengdamasi ne nusijuokti. Vaikinas, tai pat mačiau, kad stengėsi išlikti rimtu ir nenusijuokti.
Po minutės Ericas švelniai trynė mano kūną kremų, mano širdis daužėsi, kaip pamišusi, bei velniškai norėjosi dabar jį pabučiuoti, bet laikausi iš visų jėgų. Jo prisilietimai kėlė daug jausmų kurie man patiko. Tikriausiai vaikinas tai jaučia, nes tepdamas šypsosi ir tai labai gražus vaizdas. Jo šypsena verta milijono.
-Tu labai graži - vaikinas pasako ir mūsų žvilgsniai susitinka. Vyras atsistoja ir uždeda rankas ant mano užpakaliuko - Noriu tavo lūpų - vyras pasako ir tada pajutau jo lūpas ant savųjų ir savyje pajutau pilnatvės jausmą. Pasijutau lyg devintame danguje.
***********
Po treniruotės Ericas pasiliko su Harry, o aš nuvykau į prekybos centrą ir nupirkau maisto produktų, bei kelis drabužius nusipirkau, kuriuos šiąnakt vilkėsiu norėdama nustebinti savo vyrą.
Išgirdusi durų uždarymą supratau, kad grįžo Ericas. Nustojau tvarkyti svetainę ir nuėjau pasitikti vyro.
-Labas, paruošiau vakarienė mums - nusišypsojau, bet šypsena dingo, kaip Erico akys degė neapykanta. - Ar viskas gerai? - paklausiau jo susirūpinusi.
-Nutilk! - surėkė vaikinas ir praėjo pro mane. Ėjau jam iš paskos, kaip šuniukas. Sutrikau dar labiau, kaip jis pradėjo visus esamus daiktus svetainėje mėtyti, kaip pamišėlis. - Prakeikta, kalė! - suriko Ericas. Ir nežinau ar jis kalba apie mane ar apie kokią Kitą merginą.
-Eri.. - nespėjau pasakyti, kaip Ericas nutildė mane šaltu žvilgsniu. Vyras priėjo prie manęs ir nužvelgė mane.
-Laukiai Hogano? - nusijuokė - žinoma, kad laukei juk jis tavo meilė - nusijuokė Ericas.
Vilkėjau tik juodą apatiniu trikotaža ir jo marškinius kurie buvo prasakstyti, norėjau jį nustebinti šitaip pasitikdama. Kodėl jis dabar mini Hogana?
-Hogano nemyliu - tariau ir šie mano žodžiai jį privertė juoktis dar garsiau.
-Nešdinkis iš mano akių, iš mano gyvenimo! - surėkė Ericas ir nuėjo į virtuvę. Likau stovėti šokiruota, nes nesuprantu kas jam nutiko.
Po minutės į svetainę grįžo Ericas rankose turėdamas viskio butelį. Pamatęs mane nusišypsojo, bet jo šypsena nebuvo ta miela kokia dažniausiai šypsodavosi, ši šypsena priminė man velnią.
-Ericai, kas vyksta? - paklausiau vyro.
-Kas vyksta? - nusijuokė - buvau kvailys ir nesupratau, kad pakliuvau į tavo ir Hogano pinkles. Tu juk nuo pirmos dienos žinojai, kad esu Hogano priešas ir, kad noriu keršyti jam, todėl nusprendei mane suvylioti, kad kerštas nepavyktų. - tarė Ericas ir atsigėre viskio. Jis taip nusišneka, kad net neįmanoma šito klausyti.
-Aš tik vakar sužinojau, Ericai. Kodėl tu šitaip kalbi? - paklausiau jo.
-Nutilk! Nenoriu girdėti tavo balso daugiau gyvenime, dink iš čia! Tu dabar man esi tuščia vieta! - sušuko ir metė viskio butelį į sieną, likau stovėti, akyse kaupėsi ašaros. - Tiksliai neini iš čia nes nori, kad sumokečiau už seksą kurį turėjom - nusijuokė jis ir išsitraukė piniginė išėmė pinigus ir juos metė tiesiai man į veidą - turėtų tiek iš tekti, nebuvai tokia gera, kad būtum verta daugiau pinigų - pradėjo trūkti oro, skruostais be sustojimo riedėjo ašaros, jaučiausi pažeminta ir įskaudinta.
-Tu toks pat, kaip Hoganas. Abu esate bjaurybės - tariau virpančiu balsu.
-Paiimk pinigus ir grįžk pas savo Hogana, gali pasigirti, kad tau pavyko palaužti mane - paskutinį kartą pažvelgiau į jo akis.
-Nežinau kas tau nutiko, žinok, kad kalbi tikras nesąmones ir nesuprantu ką tu kalbi. Jei tu manai kad, aš vis dar su Hoganu tai tu stipriai klysti. Už žodžius kuriuos pasakei ir pinigus, daugiau manęs gyvenime nepamatysi - tai pasakiusi išbėgau iš svetainės girdėdama, kaip Ericas rėkia linkėdamas man gero sekso su Hoganu.
Širdį labai skaudėjo ir tai leido suprasti - aš myliu Erica.
Bet viskas baigta, mes nebūsime kartu, nes jis toks pat bjaurybė koks yra Hoganas.