Sabah olduğunda herkes kahvaltısını bittirip salonda planı kunuşmaya başladı.
İdil-pekala Nehir, Sinem siz dışarıdan gelenleri oyalayacaksınız içeri başka kimsenin gelmesini istemiyorum.
Nehir-O iş bizde.
İdil- Burak, Bülent,Ezgi, Çağatay ve ben içeriye giriyoruz Çağatay Genes sende ve Ezgi o ayağının durumu iyi değil bu yüzden Bülent, Çağatay Ezgi'yi de kolamanızı istiyorum ayrıca Ezgi ve Bülent unutmadan şu Avcı bozuntusunun işini bitirin.
Çağatay-tamamdır.
Bülent- Çağatay bizimle mi olacak.
İdil-idil Ezgi'nin ayağı o kadar iyi değil sadece kendin koruyamasın bu yüzden ikiniz olursanız daha iyi olur
Ezgi-tamam senin Pilanın sen nasıl diyorsan öyle olsun.
İdil-anlaştık o zaman Ahmet ve Jeffrey bende bir saate hazır olun o fabrikanın işini ve onların işlerini bu gün bitirelim hadi.Burak-Bu arada bu yaptığım cihaz Genes'ın bağlandığı tüm verilerin erişimi engelenecek yani hiçbir yere kaçamayacak internetten filan hiç bir yerden bunu bitireceğiz.
Çağatay-peki bunu nasıl Genes e yapacağız bunu.
Burak-senin kılıcın olduğunu fark ettim bu yüzden kılıcın la onun üzerinde en on saniye durması gerekiyor ondan sonra hiç bir yere kaçamıyacak.
İdil-hadi başlayalım o zaman.Herkes arabalara binip yolla koyulmuşlardı fabrikaya doğru gidiyorlardı yarım saat aradan sonra fabrikaya varmışlardı giriş için Çağatay yakında olan dozerle kapıyı yıkıp geçmişti arkadakiler arabalarla içeriye gitmişlerdi etrafta olan herkesle çalışıyorlardı sonunda dışarıda olan herkesi öldürmüşlerdi ve plana göre Sinem ve Nehir dışarıda bekleyip gelen olduğunda etrafı kontrol altına alacaklardı fabrikadan içeriye gitmişlerdi bile.
O sırada Jeffrey kameralardan geldiklerini ve dışarıyı temizlediklerini içeriye girdiklerini görmüştü hemen Avcı Sabine göndermişti Ahmet, Genes ve Jeffrey içerde bekliyorlardı.
İdil önden gidiyordu Ezgi ve Bülent etrafı temizliyor du Çağatay arkadan geliyor du fabrikanın içinde ne kadar adam varsa öldürerek gidiyorlardı o anda Bülent ve Ezgi birbirlerinden biraz uzaklaşmışlardı Ezgi içerideki adamları öldürmeye devam ederken şarjörü bitmişti tam şarjör değiştirerken bir adam çıktı Bülent fark ettiği için hemen yetişmeye başlamıştı adam neredeyse Ezgi'ye Ateş edecekti Çağatay hemen Ezgi'nin önünde sper almıştı adam durmadan Ezgi'ye Ateş ediyor du ama kurşunlar Çağatay ya geliyor du Ezgi de hemen şarjörü değiştirdiği gibi hemen o adamı öldürmüştü ve Bülent gelmişti Ezgi'nin iyi olmadığını kontrol ediyor du sonra Ezgi ve Bülent Çağatay'ın yüzüne bakıyorlardı ve ardından idil geriye gelmişti ilerlemeye devam etmelerini söylüyordu tam ileriye ikinci katta gidecek yolla gideceklerken önlerine Avcı Sabine çıkmıştı.
Sabine–vay gelmişsiniz buraya kadar ne yaziki size engel olmak zorundayım malesef hadi bekliyorum.
Bülent–idil sen Çağatay la git biz bunu hallederiz.
İdil–eminmisiniz bundan.
Ezgi–evet biz sana yetişiriz hadi gidin.
İdil–sağolun Teşekkür ederim gerçekten.
Sabine–Ee başlıyormuyuz artık.
Ezgi–evet biz ikimiz bu burada burada bitecek.
Bülent–iyi ki beraber sürekli eğitim almışız hep hadi bitirelim işini.Bülent ve Ezgi Sabine saldırıyordu aynı anda geri doğru uçup yere düşmüştü Bülent tekrar ayağı kalkıp Sabine tekrar saldırıyordu en çok yumruk yiyen tek kişi Bülent di o anda Ezgi yetişmişti ve Sabine arkadan saldırmıştı bu sefer Bülent ve Ezgi Aynı anda saldırıyordu bu sefer dayak yiyen kişi Sabine di hemen sonra Bülent ve Ezgi son bir hamleyle Sabine yi ikisi aynı anda tek bir hamleyle Sabine ye tek bir darbeyle fabrikanın elektrik kablo alımına girmişti Sabine elektrik çarparak ölmüştü ve Hâlâ elektrik çarpıyor du
Bülent ve Ezgi idil e yetişmeye başlamışlardı.İdil ve profesör x içeriye girmişlerdir ve Ahmet, Genes, Jeffrey bekliyorlardı.
Jeffrey–vay kimler gelmiş böyle senden elimin intikamını alacağım profesör x.
Profesör x–göreceğiz bakalım hadi.
Jeffrey–Genes bitir şu profesör x in işini hemen Ahmet idil sende hadi.Profesör x hemen Genes e saldırıyordu kılıcını hemen katkınına sağlamıştı on on saniye bekliyor du hemen Genes'ın tüm bağlantısı kopmuştu ve Genes sinirli bir şekilde profesör x kafayı attığı gibi kılıcı karnından çıkartıp yere attı profesör ayağı kalkıp Genes e tekrar tüm gücüyle saldırıyordu birbirlerine ölümcül bir şekilde kavga ediyorlar dı.
O anda Ahmet de İdil le dövüşmek zorundaydı o anda İdil Ahmet'i durdurmuştu yağmurun kızının güvende olduğunu söylemişti ve Burak anında Ahmet'in telefonuna bağlanmıştır yağmur telefonda konuşuyor du sonra Burakla kısa konuşma yaptıktan hemen sonra idile yaklaştı hemen idile sarıldı sürekli çok üzgün olduğunu söylüyordu kızım için diyordu hemen mutluydu hemde gözünden yaş geliyor du o anda tüm siniri ortaya çıkmıştı Ahmet'in belinden silahını çıkardığı gibi profesör x, Genes, Jeffrey hepsine Ateş ediyor Jeffrey saklanıyordu o anda Bülent le Ezgi de yetişmişti.Ahmet–idil hadi gidelim ben size yetişirim hadi.
İdil–ne yapıyorsun neden kapıyı kapattın aç şu kapıyı hemen.
Ahmet–kızım artık güvende Bülent Ezgi artık karımla kızım size emanet çıkarın onu buradan bu işi ben başlatım ve bu işi burada ben bitireceğim benimle birlikte hepsi ölecekler fabrikayı da havaya uçurmamız gerekiyor beni umarım beni anlarsınız.
İdil–Ahmet yapma Ahmet yapma ne olur yapma hayır.Ahmet elindeki tüm silahlarla Jeffrey Ateş ediyor du ve Burak'ı artıyordu b fabrikayı parlaması için yardım istemişti Burak yardım etmişti fabrikadaki sistemleri aşırı yüklemişti birkaç dakika içinde fabrika patılyacaktı o anda Ahmet'in kurşunu bitmişti Jeffrey hemen hızlı bir şekilde Ahmet'in üzerine koşuyor du Jeffrey Ahmet'i yere düşürmüş sürekli birbirlerini yumrukluyorlardı Ahmet sonunda profesör x den yardım istemişti Genes o anda profesör x in kenarda boğazını sıkyor du yerdeki kılıcı ayağıyla alıp genes geriye iti hemen Jeffrey'nin tekrar sağ eline kılıcı sağlamıştı bu çok acıtmıştı ama elli robotik eldi ama elli sinir damarlarına bağlıydı canını çok yakıyor du kılıcı da çıkaramıyor du ve Genes profesör x aldığı gibi bir kat aşağıya atlamıştı tekrar tekrar birbirlerine saldırıyordu Ahmet'e hemen güvenli oda için sığınağa doğru gidiyordu kapıyı kapatmıştı Jeffrey de yavaş yavaş elini çıkarmakla uğraşıyor du Ahmet kapıyı kapattığı gibi hemen yerine oturup kemerini bağlamıştı ve bir kaç saniye içinde büyük bir patlama olmuştu idil dışarı da bağırıyor du ağlıyordu resmen kırize girmişti içeride olan herkes ölmüştü Jeffrey, Genes, profesör x, Ahmet Sinem, Nehir, Bülent, Ezgi idilin yanında duruyor sakinleştirmeye çalışıyordu ve hepsi de ağlıyordu fabrika yanıyordu ve yıkılmıştı kimsenin elinden birşey gelmiyor du malesef kimse ne yapacağını bilmiyordu herkes öyle kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Genes Vs Profesör x karşı
Science Fiction(Profesör x çağı'nın) devamı dır bu sefer hikaye de kötü karakter Genis olacaktır. ve Profesör x de kendine yeni bir hayat kurup fark ettiği şey ise geçmişte bir sürü insanın canını yaktı ama bu sefer doğru olanı yapacak. Jeffrey de aç gözlükle şir...