Ahmet'in yapacaklarına engel olmak için bir plana lazımdı ve yanında olan Genes ve Avcı kız için belli en azından onları yakalamak için bunun için Bülent ortaya pat diye sordu.
Bülent-peki ya planımız nedir.
Nehir-kötü olanı filmlerdeki gibi çalışanların yerine geçemeyiz ama bizi tanıya mamaları için kılık değiştirebiliriz nasıl.
Burak-fikir harika
Bülent-asıl soru bunu ne zaman yapacaklar.
İdil-beli değilmi.
Ezgi-ne belli değil mi.
İdil-bu gün Perşembe değil mi bunu rahatlıkla yapabilmeleri için tabiki de cumartesi yapacaklar mantıklı değil mi.Herkes olduğu gibi dona kalmıştı ama idil haklıydı planı herkes yürürlüğe koymuştu Ezgi ve Bülent de şemsiye şirketinin İstanbul'da olan tüm depo, fabrika, yerleri aramaya başlamıştı bir kaç yer çıkmıştı Burak bu yerlere bakmaya gönüllü olmuştu ama aniden Ezgi de Burak la gitmek istiyordu Bülent tehlikeli olduğunu bildiği halde izin vermek istemiyor du Ezgi iyice Bülent'e ısrar ediyordu gidebilir di ama Bülent'e gelecekti Burak daha sonra Nehirde çağırdı kabul etti Burak ikişer gruplara ayrılmayı önerdi Ezgi şüpheli haraketle burak la gitmek istiyordu Bülent birşey diyemiyor du zaten dört tane yer vardı Bülent ve nehir iki bölgeye bakmaya gidiyordu Burak ve Ezgi de diğer yerlere bakmaya gidiyordu Burak İlk depoya bakmaya gidiyordu ilk yer gayet sakindi ikinci fabrikaya gidiyorlardı Burak Ezgi'ye tehlikeli olacağı için araba kalmasını istedi ama Ezgi kabul etmeye pak yanaşmıyor du burağı kızdırmaya başlıyor du en sonunda peşine takıldı orada da hiç birşey yoktu sonra Burak Ezgi'yi arabada beklemesini istedi telefon konuşması için bu sefer kabul etmek zorunda kaldı arabaya gidip arabada beklemeye başladı Burak konuşacak uygun bir yerde konuşmaya başladı.
Burak-Ahmet orada mısın ben uygunum sesin bir tuhaf geliyor ne oluyor.
Ahmet-seninle konuşurken suyun yanındayım banyo yapıyorum diye söyledim.
Burak-peki tamam da bir planın var mı.
Ahmet-ben gizli bir şekilde yağmurun üzerine takip cihazı yerleştirdim.
Burak-tamam bunu hallederim yerini bulurum da yanınma birini almam gerekiyor mu.
Ahmet-asla yanlız olmalısın eğer bu işe diğerleri dahil olursa yağmura zarar verirler.
Burak-peki ya planın nedir.Ahmet aceleyle tüm planı Burak'a anlatı biraz korku ve şaşkınlık vardı aceleyle ezginin yanına gidiyordu Ezgi biraz fazla beklediği için Burak'a kızmıştı sonra hemen eve geriye dönmüştüler o arada nehir ve Bülent'te gelmişti geldiklerinde İdil bilgisayarın başında uykuya dalmıştı daha doğrusu hiç uyuyamamıştı sinem de bir odada uyuya kalmıştı nehir ve Bülent salonda sessizce konuşurken Ezgi Burak'ı zorla mutfağa getiriyordu sinirli bir şekilde sessizce konuşuyorlardı.
Burak-neler oluyor ne istiyorsun.
Ezgi-Burak bana neler olduğunu anlat yoksa bildiğim herk şeyi diğerlerine analtırım ne biliyorsam.
Burak-pekala ama bunu kimseye söylemek yok diğerleri bilmeyecek özellikle İdil Bülent'e bile bahsetme.
Ezgi-tamam tamam konuştuklarımız buradan çıkmayacak.
Burak-peki mektubu oku Ahmet mektubu bana gönderdi yardım istiyor ve bu gün onunla konuştum yağmuru kurtarmak için plan yaptık.
Ezgi-ne ama bu nasıl olur ya tamam bunu tek başına mı yapacaksın yardıma ihtiyacın varmı.
Burak-hayır Yok kimseye birşey söylemek yok eğer bir kişi bile öğrenirse yağmuru öldürürler lütfen.
Ezgi-tamam söylemiyeceğim.Ahmet de Avcı'yla güvenli evden İstanbul da olan şirkette ait olan kocaman yata gidiyorlardı genes de oradaydı Genes Ahmet gelir gelmez Genes Ahmet'e planı anlatı İstanbul'da olan bir müzedeki çipi çalmak dı bunu yapacakları zaman ise cumartesiydi Ahmet hemen kızıyla görmek istiyordu Genes kabul etti Ahmet'i kızıyla görüştürecekti.
Yağmur-baba neler oluyor bunlarda kim bizden ne istiyorlar bizden.
Ahmet-kızım iyi olacaksın sana asla birşey olmayacak söz veriyorum sen iyi ol yeter herşey iyi olacak hatta bunlardan sonra nereye istersen Oraya gideceğiz.
Yağmur-söz mü gerçekten nereye istersem gidecekmiyiz annemde gelecek mi.
Ahmet-söz annende gelecek hatta istediğin herkes gelebilir ama sana birşey vermek istiyorum bu benim bir arkadaşımın kolyesi bunu senin alamanı istiyorum bu kolye beni hatırlatması için annenide.
Yağmur-peki baba.
Ahmet-çok güzel yakıştı çok güzel oldun kolyeyle.
Genes-peki bu kadar yeter tekrar göreceksin zaten ama işlerimizi halletiğinde kızı götürün hadi merak etme durumu gayet iyi çok iyi bakıyoruz bu arada Ahmet'i de dinlenmesi için Kendi odasına getirebilirsiniz.Avcı Ahmet'i boş bir odaya getirdi sonra Ahmet banyo yapmak istedi için lavaboya gidiyordu Avcı sakin gelen odada bekliyor du Ahmet suyu açıp Burakla iletişime geçip konuşuyorlardı yağmuru kurtarmak için planı anlatıyordu planı detaylı anlatığı gibi telsizi kapatıp banyosuna geri döndü avcıya dışarı ya çıkması için izin istedi dışarı çıkıp gölge bir yerde oturup bir çare düşünüyor du ama aklına hiç birşey gelmiyor du düşüncelere dalarak uykuya dalmıştı uyandığında sabah olmuştu Ahmet uyuya kaldığının farkında bile değildi üzerinde battaniye bile vardı sonra aniden yanında Avcı çıktı söylediği en alaycı laf şuydu. " O uyuanmış uyuyan güzel" ahmet Avcıya sinirle bakıyordu sonra Avcı Ahmet'i alıp yarınki plan için Ahmet'i genes'ın yanına getirmişti Genes yarınki hazırlıklar planları anlatıyordu herkes planı dinlaeyip hazırlığını yapmıştı Genes Ahmet'i tekrar odasına göndermişti yarına kadar çıkmasını istemiyor du Avcı ve Ahmet Ahmet'in odasına doğru gidiyordu birden Avcı Ahmet'e artistik taşlamaya başladı.
Avcı-hadi elinde silahla saldır hadi vur beni sonra kızının olduğu yerde otuz adam kızını öldürsün hadi ha hadi cesaretin yemiyor mu hı.
Ahmet bu süreçte sessizliğini koruyordu hiç bir şey söylemek istemiyordu söz konusu kızının hayatıydı bir kenara geçip oturuyor du hiçbir şey yapmadan Avcı birşey söylemekten vazgeçti ikisi sessizce bekliyor du.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Genes Vs Profesör x karşı
Fantascienza(Profesör x çağı'nın) devamı dır bu sefer hikaye de kötü karakter Genis olacaktır. ve Profesör x de kendine yeni bir hayat kurup fark ettiği şey ise geçmişte bir sürü insanın canını yaktı ama bu sefer doğru olanı yapacak. Jeffrey de aç gözlükle şir...