10.Bölüm - Gözü dönmüş

2 3 0
                                    

Sabah olduğunda Avcı Ahmet'i büyük bir korkuyla uyandırmıştı getmesi için Ahmet'e hemen hazırlanıp yolla çıkmıştı ve planı gereği zamanı bekliyor du hedef geliyor du silah kontrol, şifreleri almak için İdil, Nehir, Sinem, Bülent, Çağatay, koruma için korumalara katılmışlardı ve küçük bir konvoy olarak sakince ilerliyorlar dı hiç birşey olmamış gibi ama tetikte bekliyorlardı sonra aniden Ahmet bir komyonla ortaya çıktı ve hedefteki arabaya çarptı hemen indiği gibi çarptığı arabadan çantayı alıp kaçmaya başladı idil Ahmet'in peşine düştü Ahmet arkasına baktığında idlili görünce hiç durmadan koşmaya başladı Ahmet en sonunda kaçarken ara sokakları kullanıyordu sonra aniden önüne Çağatay yani profesör x çıktı Ahmet olduğu yerde şaşkınlık içinde kaldı.

Ahmet–sen nasıl hâlâ nasıl hayatasın lan seni öldüreceğim.
İdil–Ahmet yapma o bize yardım ediyor.
Ahmet–idil yaklaşma uzaklaş onlara böyle söyleyerek mi kandırdın hı ne fark eder seni öldüreceğim.
İdil–ahmet yapma o değişti farklı biri.
Ahmet–idil geri çekil dedim sana.

Ahmet idili sinirli bir şekilde kenara çekti ve profesör x saldırmaya başladı idil durduramıyor du Ahmet bu sefer profesör x çok fena dövüyor du en sonunda tüm gücüyle suratına bir tekme attı Çağatay bayılmıştı Ahmet tam Çağataya son darbede öldürecekti idil önüne geçip durdurdu. sonra idil bayıldı arkasında da Avcı vardı Ahmet profesör x öldürecekti sonra İdil için onu daha sonra öldürmeye karar vermişti sonra gitmek için işaret yaptı Ahmet çantayı aldı ve tam gidecekti Bülent, Sinem yetişmişti Ahmet hemen Avcı'yla kaçmaya başladı Bülent ve Sinem idil ve Çağatay la ilgilenmeye başladı ikisi de kendisine gelmişti İdil Ahmet'in tekrar kaçtığı için korkuyordu Bülent ve Sinem Ahmet'in peşine düşmek için için idil ve Çağatay ya yardım ediyordu sonra hemen peşine düştüler Ahmet bir arabaya binip kaçıyordu hepsi umutsuzca bakarken son anda Nehir hemen arabayla geldi.

Nehir–hadi hemen binin.

Diğerleri hemen arabaya binip Ahmet'in peşine düşmüşlerdi arkadan gelen diğer askerler ise hemen yetişmişlerdi Ahmet'e Ateş açıyorlardı ama işe yaramıyor du araba zırhlıydı ve etki etmiyor du sonra Ahmet onlara Ateş ediyordu ama havalı kıyafet ve maskesi vardı Avcı da aynısıydı trafiği aşırı tehlikeye atarak kaçıyorlardı idil hâlâ Ahmet'in peşindeydi Ahmet durmadan kaçıyordun en sonunda çıkmaz yolla girdiler ikisi de arabadan inip ayrı yerlere kaçmaya başladılar ikiside de aynı kıyafet, maske, çanta vardı izleme çipi ikiye ayrılmıştı idil Çağatay Ahmet'in peşine düştüler Bülent Sinem, Nehir de avcının peşine düştüler Avcı bir süre sonra taşıyıcı dronla kaçtı arkasından ateş etiler ama Avcı kaçtı çanta da bomba var dı çantayı açtıklarında hemen o çantayı atılar çanta patladı sonra hemen Ahmet'in peşine düştüler Çağatay ve İdil hâlâ Ahmet'in peşindeydi Ahmet büyük bir alışveriş merkezinin çatıkatına kalıyordu hâlâ arkasındaydılar Ahmet alışveriş merkezinin çağtısına çıktı kenara kadar gitti Çağatay ve İdil hemen geldi.

İdil–Ahmet buraya kadar teslim ol ve kızımın yerini hemen söyle çabuk.
Ahmet–hala anlayamadın mı bunların hepsi kızımız için yapıyorum eğer dediklerini yapmasam kızımızı öldürecekler sizde peşime düşmeyin artık yoksa beni sizi öldürtmeye zorlayacaklar ne olur bana bunu yaptırmayın bunu yapmam size zarar veremem kızıma da zarar veremem bana bir seçim yaptırmak zorunda kalacaksınız.

Ahmet hemen Çağatay'ın ayağına sıktı ve gerisinin sonra geleceğini söyledi tekrar helikopterle kaçıyordu İdil geri doğru gidip sonra aniden helikoptere koşup helikoptere atladı ve ardından Avcı idili tekrar bayıltı sonra ki gidilecek yer Almanya Berlin di Bülent, Sinem ve Nehir anca yetişmişlerdi Çağatay'a idilin nerede olduğunu soruyor ama hepsi nerede olduğunu tahmin ediyor kimse ne yapacağını bilmiyor kimse Çağatay'a yardım etmiyor Çağatay kendisi gelmeye çalışıyor en sonunda Nehir yardım ediyor onlarda Türkiye ye geri döndüler.

Genes Vs Profesör x karşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin